Uuden SIM-kortin aktivointi

  • 4 August 2021
  • 4 kommenttia
  • 573 katselukertaa

Kunniamerkki +6

Pistin ensimmmäisenä uuden sim kortin puhelimeen. Siten tein aktivoinnin nettisivullla. Ohje oli muuten hyvä mutta siitä puuttui viimeisenä kehotus käynnistämään puhelin uudelleen aktivoinnin jälkeen. Hoksasin tämän kun ei lähtenyt muuten toimiin. Valitti jotain verkko-ongelmaa.


 


Edit ElinaSo: täsmennetty otsikkoa hieman


4 kommenttia

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +14

@teletappi16  kirjoitti:

Pistin ensimmmäisenä uuden sim kortin puhelimeen. Siten tein aktivoinnin nettisivullla. Ohje oli muuten hyvä mutta siitä puuttui viimeisenä kehotus käynnistämään puhelin uudelleen aktivoinnin jälkeen. Hoksasin tämän kun ei lähtenyt muuten toimiin. Valitti jotain verkko-ongelmaa.




Normaalisti SIM-kortin pitäisi aktivoitua ilman uudelleenkäynnistystä, mutta se on aina hyvä tehdä jos tulee ongelmia laitteen toiminnan kanssa! 🙂> Hyvä, että lähti nyt laite toimimaan. Minun Telian puolella SIM-kortin aktivointiohjeessa pitäisi olla kohta, jossa neuvotaan laitteen uudelleenkäynnistys vikatilanteessa.

Mulle lähetettiin SIM kortti käyttöön, mistä tiedän mikä sen numero on? Voiko sen nähdä viivakoodista?


@heidiuuso  kirjoitti:

Mulle lähetettiin SIM kortti käyttöön, mistä tiedän mikä sen numero on? Voiko sen nähdä viivakoodista?




Hei @heidiuuso ja tervetuloa Yhteisöön! 🙂>


 


SIM-kortin numero on se 12-numeroinen sarja, joka löytyy kortin takaa. Löysithän aktivointiohjeet täältä@irritus tuossa neuvoikin hyvin, miten saat liittymänumerosi selville, jos tämä on hukassa.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

Sim-kortista näkee ainostaan sim-kortin numeron. Sim-kortti ei edes tiedä puhelinnumeroaan, sillä se määrittyy puhelinkeskuksessa.

 

Liittymänhaltijana näet liittymäsi ja kortin numerot Omilta Sivuilta. Jos olet liittymän käyttäjä, voit soittaa liittymällä toiseen puhelimeen ja katsoa numeron siitä.

Vastaa