Kirjoitettu
19-01-2022
17:49
Muokattu
20-01-2022
09:12
Katjane
Kuinka uutena asiakkaana saan käyttööni liittymän tilausvaiheessa mainostetun 30 euron Lidl-lahjakorttiedun?
edit katjane: upotettu kuva
20-01-2022 09:19
@Rillipaa83 kirjoitti:
Kuinka uutena asiakkaana saan käyttööni liittymän tilausvaiheessa mainostetun 30 euron Lidl-lahjakorttiedun?
edit katjane: upotettu kuva
Moikka @Rillipaa83 ja tervetuloa Yhteisöön! 🙂
Lahjakortit toimitetaan aina siinä vaiheessa kun kampanjan ehdot ovat täyttyneet. Jokaiselle kampanjalle on omat ehdot, mutta pääsääntöisesti lahjakorttien lähetys tapahtuu kun liittymän toimituksesta on vähintään 14 vuorokautta ja se on käytössä. Lahjakortti tulee sinulle siis postissa. Tarkemmat kampanjaehdot ja päivämäärät voit tarkistaa sopimusvahvistuksistasi.
27-01-2022 16:40
Liittymä avattu 30.9.2021 ja lahjakortit luvattiin 2kk sisällä. 3 kertaa ollut chattiin yhteydessä ja aina vaan siirretty toimituspäivää. Viimeisin oli nyt että tammikuun loppuun mennessä tulee.. No on tässä vielä huominen ja maanantai aikaa 🙄
27-01-2022 19:27
@Miiakoippari kirjoitti:
Liittymä avattu 30.9.2021 ja lahjakortit luvattiin 2kk sisällä. 3 kertaa ollut chattiin yhteydessä ja aina vaan siirretty toimituspäivää. Viimeisin oli nyt että tammikuun loppuun mennessä tulee.. No on tässä vielä huominen ja maanantai aikaa 🙄
Tervetuloa Yhteisöön @Miiakoippari . Mukavaa että löysit tiesi tänne! Lahjakorttiin liittyen saimme tiedon muutama päivä sitten että niiden saatavuudessa on ollut haasteita ja näinpä uusi arvio toimituksille on 15.2. Omasta puolestani pahoittelut tästä viivästyksestä. Lahjakorttia odottaville asiakkaille lähetettiin myös viestiä asiasta, mutta se ei ilmeisesti ole sinua tavoittanut. Entä @Rillipaa83, oletko sinä saanut viestiä lahjakortin viivästymisestä?
18-02-2022 17:01
Onkohan tiedossa uutta arvioitua toimitusaikaa? 🙄
18-02-2022 19:03
@Miiakoippari kirjoitti:
Onkohan tiedossa uutta arvioitua toimitusaikaa? 🙄
Laitoin tästä juuri kyselyä asianosaisille eteenpäin. Varmasti saadaan tuoretta tietoa viimeistään, kun taas arki koittaa.
25-02-2022 15:10
No tuliko sitä uusinta tietoa? Alkaa haiskahtaa kuluttajan huijaukselta 🙄
25-02-2022 15:37
@Miiakoippari kirjoitti:
No tuliko sitä uusinta tietoa? Alkaa haiskahtaa kuluttajan huijaukselta 🙄
Pahoittelen, että vastaus oli jäänyt tänne viestimättä. Kaikki lahjakortit on lähetetty matkaan ja näin ollen se olisi pitänyt myös sinulleki jo tulla. Otathan vielä kerran yhteyttä asiakaspalveluun, niin laitetaan tarkempaan selvitykseen missä sinun lahjakorttisi on, jos ei se tämän päivänkään postin mukana saavu.
01-03-2022 13:11
Täällä olemme odotelleet luvattua Lidl -lahjakorttia syksystä saakka. On oltu yhteydessä OmaTelian viestikeskuksen kautta moneen kertaan ja asia ei tunnu kiinnostavan Teliaa laisinkaan. Äitini, 72v., puolesta laitoin viestiä, että milloin lahjakortti tulee. Vastaus oli, että kun en omista liittymää, he eivät vastaa. Laitoin kyllä henkilötunnuksenkin mukaan, että nyt tunnistetaan henkilö ja asia -ei kiinnosta selvittää sittenkään-. Jätin soittopyynnön ja Telian numeron, että hänelle soitettaisiin Telialta -ei käy- Asiakaspalvelu Oma Teliassa on Telian mukaan sen lajin foorumi, joka ei ala soittelemaan... Odotetaan nyt viikko ja ellei asia Telialla etene, vaihdetaan perheen liittymät Telialta pois. On nimittäin sen tason "palvelua" ollut tähän mennessä, että ei käy meille
01-03-2022 13:18
No onpa Postin kulku nykyään hidasta.... Jos olette todellakin lähettäneet ne, niin eipä ole vielä näkynyt. Voisi kuvitella, että pian väitätte Postin hukannee ne "lähetetyt" lahjakorti ? Jos syys-lokakuussa 2021 luvataan liittymään sisältyvä etu ja nyt eletään maaliskuuta 2022 ja lupaus ei ole pitänyt, niin onko vika Teliassa vai asiakkaassa ? Ja jos on "saatavuusongelma" Lidln lahjakorteissa, niin miten on mahdollista, että voin kävellä itse Lidliin ja ostaa lahjakortin ? Kyllä tämä nyt on pahasti asiakkaiden aliarvioimista ja tahallista toimintaa... Ja viestikeskuksen kautta asia ei tunnu ainakaan selviävän ja soittopyyntöä ette halua ottaa sitä kautta vastaan.