Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Rillipaa83
Uusi jäsen
  • 1 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Uuden asiakkaan Lidl-lahjakortti

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Kuinka uutena asiakkaana saan käyttööni liittymän tilausvaiheessa mainostetun 30 euron Lidl-lahjakorttiedun? 

 

Capture.PNG

 

 

edit katjane: upotettu kuva

21 vastausta
ReOlivia
Moderaattori
Moderaattori
  • 330 custom-general.kudos
  • 583 custom-general.replies
  • 23 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@PasiVil  kirjoitti:

Täällä olemme odotelleet luvattua Lidl -lahjakorttia syksystä saakka. On oltu yhteydessä OmaTelian viestikeskuksen kautta moneen kertaan ja asia ei tunnu kiinnostavan Teliaa laisinkaan. Äitini, 72v., puolesta laitoin viestiä, että milloin lahjakortti tulee. Vastaus oli, että kun en omista liittymää, he eivät vastaa. Laitoin kyllä henkilötunnuksenkin mukaan, että nyt tunnistetaan henkilö ja asia -ei kiinnosta selvittää sittenkään-. Jätin soittopyynnön ja Telian numeron, että hänelle soitettaisiin Telialta -ei käy-  Asiakaspalvelu Oma Teliassa on Telian mukaan sen lajin foorumi, joka ei ala soittelemaan...  Odotetaan nyt viikko ja ellei asia Telialla etene, vaihdetaan perheen liittymät Telialta pois. On nimittäin sen tason "palvelua" ollut tähän mennessä, että ei käy meille

 


Harmi, että tässä on nyt venähtänyt näin pitkä aika. On totta, että ilman valtuuksia emme asiakaspalvelussa voi käsitellä pyyntöjä, jotka koskevat toista henkilöä. Ei ole myöskään suositeltavaa lähettää henkilötunnusta viestein kenellekkään. Onko sinun mahdollista soittaa yhdessä äitisi kanssa asiakaspalveluun? Voitte toki myös käydä Telia Kaupassa. Jos äidillä löytyy verkkopankkitunnukset, voi hän kirjautua omille sivuille ja lähettää viestin viestikeskuksesta tai laittaa chattia, jossa asiaa voidaan heti katsoa tarkemmin. Jos on tarkoitus, että sinä jatkossa hoidat äitisi liittymäasiat niin sillon olisi hyvä laittaa meille ylös sinulle valtuudet. Sitten voit jatkossa myös viestikeskuksen kautta laittaa meille viestiä äitisi liittymistä ja niihin liittyvistä asioista. 


| Telia Yhteisön moderaattori | Käytössä Apple iPhone 12 | Kiinnostunut sarjoista ja elokuvista |
Miiakoippari
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 4 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

No kun ei se chatti tunnu auttavan. Perjantaina käskettiin olla sinne yhteydessä (neljännen kerran) ja taas luvattiin asiaa selvittää. Tällä kertaa sanottiin että laittavat tekstiviestin kun on asia selvitetty ja oletin että asia olisi siis sen saman päivän aikana selvitetty, koska tuskin kukaan sitä enää taas muistaa. 

SannaMKoo
Moderaattori
Moderaattori
  • 456 custom-general.kudos
  • 850 custom-general.replies
  • 86 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Miiakoippari  kirjoitti:

No kun ei se chatti tunnu auttavan. Perjantaina käskettiin olla sinne yhteydessä (neljännen kerran) ja taas luvattiin asiaa selvittää. Tällä kertaa sanottiin että laittavat tekstiviestin kun on asia selvitetty ja oletin että asia olisi siis sen saman päivän aikana selvitetty, koska tuskin kukaan sitä enää taas muistaa. 


Uskoisin että asiakaspalvelija on tuon selvityspyynnön laittanut asiasta eteenpäin ja välttämättä näihin ei vastausta saman päivän aikana kuulu. Hieman asiasta riippuen voi mennä useampikin arkipäivä. Uskon että kärsivällisyys tämän osalta alkaa olla koetuksella, mutta odotelkaa vielä hetki tuota luvattua tekstiviestiä! Varmasti pian asiakaspalvelusta palataan suuntaanne.

Telia Yhteisö moderaattori | Samsung Galaxy S21 | Garmin Venu 2S | Lukutoukka | TV-sarjat

PasiVil
Uusi jäsen
  • 2 custom-general.kudos
  • 4 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Samanlaista se on ollut meilläkin lahjakorttiasian ja Telian kanssa -turhia lupauksia ja odottelua-  luvattu syksyllä 2021 ja pian eletään 2022 maaliskuun loppua... Kymmenkunta viestiä... Sama ralli foorumista riippumatta. Asiakaspalvelu sanojensa mukaan "vie asiaa eteenpäin", kun juuri siellä asiakaspalvelussa, kuten missään muuallakaan Telian palvelussa ei voi lahjakorttiasialle mitään tehdä. "pitää kärsivällisesti odottaa" ja "pahoillaan ollaan"  "saatavuudessa on ollut ongelmia"   On se kummallista....  Jos menen Lidliin tai tilaan lahjakortin netissä, saan sen ihan ilman viivettä. Telia niitä ei tunnu saavan. Tai ei halua hankkia, miten se nyt ottaa...   Mutta olen kärsivällinen ja odotan, kun liittymien ,  4 kpl, edullinen tarjousaika on ohi ja vaihdan ne Telialta pois. Mutta siitä huolimatta haluan lupaamanne lahjakortin -edelleen-  Elisalta joskus tuli lahjakortti, tosin en osaa Teitä neuvoa, että miten he ovat niitä hankkineet ja saaneet ajallaan toimitettua.

Pahako76
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Hmmm...selkeää vastausta ei tule että onko milloin tulossa lahjakortti. Minulle piti tulla 25.3 mennessä,olen tässä muutaman kerran kysellytkin ja lupailtu on mutta ei vaan tule. Viimeksi piti sitten selvittää ja vastata viestiä laittaa mutta taisi sekin olla vaan höpöjuttua.

HannaMarikaL
Moderaattori
Moderaattori
  • 126 custom-general.kudos
  • 495 custom-general.replies
  • 24 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Pahako76  kirjoitti:

Hmmm...selkeää vastausta ei tule että onko milloin tulossa lahjakortti. Minulle piti tulla 25.3 mennessä,olen tässä muutaman kerran kysellytkin ja lupailtu on mutta ei vaan tule. Viimeksi piti sitten selvittää ja vastata viestiä laittaa mutta taisi sekin olla vaan höpöjuttua.


Nyt kuulostaa kyllä erikoiselta, jos lahjakortti on luvattu toimittaa 25.3. mennessä etkä ole sitä vieläkään saanut. Ilmeisesti olet asian tiimoilta ollut yhteydessä asiakaspalveluumme jo aikaisemmin? Kyllä luvatut lahjakortit toimitetaan ja nyt olisikin hyvä selvittää, miksi lahjakortti ei ole sinulle saapunut. Suosittelen sinua olemaan vielä yhteydessä asiakaspalveluumme esimerkiksi chatin kautta, jossa palvelemme 24/7, jotta saadaan selvitettyä lahjakorttisi tilanne.

| Telia Yhteisön moderaattori | iPhone 12 | Sarjat | Musiikki | Kaikkea maan ja taivaan väliltä |

Pahako76
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Eipä vaan kuulu vieläkään,viestiä lupasivat laittaa mutta siitäkin on jo kolme päivää...rupeaa tuntuun siltä että selitellään vaan jotain että päästään tilanteesta pois...

HannaMarikaL
Moderaattori
Moderaattori
  • 126 custom-general.kudos
  • 495 custom-general.replies
  • 24 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Pahako76  kirjoitti:

Eipä vaan kuulu vieläkään,viestiä lupasivat laittaa mutta siitäkin on jo kolme päivää...rupeaa tuntuun siltä että selitellään vaan jotain että päästään tilanteesta pois...


Nyt kun olet ollut asiakaspalveluumme yhteydessä, niin kyllä sieltä varmasti palataan sinuun, kun asia saatu selvitettyä. Eli odotathan vielä meiltä tulevaa yhteydenottoa asian tiimoilta. 

| Telia Yhteisön moderaattori | iPhone 12 | Sarjat | Musiikki | Kaikkea maan ja taivaan väliltä |

Luuri72
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Teimme alkuvuodesta liittymätilaukset (2 kappaletta) netin kautta ja ruudulla ilmoitus, että tähän tarjoukseen sisältyy S-ryhmä 30€ lahjakortti. Kaksi samansisältöistä liittymätilausta, toiseen on nyt jo aiemmin lähetetty lahjakortti (LIDL 30€) mutta toiseen ei. Olin viestitellyt toisen lahjakortin perään pari kertaa kevään aikana ja nyt tuli vastaus, että lahjakortti ei kuulu ko. tyyppiseen liittymään. Mutta toisen perheenjäsenen aivan samanlaiseen liittymään oli toimitettu lahjakortti (niin kuin tarjouksessa oli luvattu). Soitin asiakaspalveluun, minulle ei toimiteta lahjakorttia. Ei osattu sanoa syytä, miksi tuohon toiseen liittymätilaukseen on lähetetty lahjakortti (ja toiseen ei).

Katjane
Moderaattori
Moderaattori
  • 222 custom-general.kudos
  • 514 custom-general.replies
  • 30 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Luuri72  kirjoitti:

Teimme alkuvuodesta liittymätilaukset (2 kappaletta) netin kautta ja ruudulla ilmoitus, että tähän tarjoukseen sisältyy S-ryhmä 30€ lahjakortti. Kaksi samansisältöistä liittymätilausta, toiseen on nyt jo aiemmin lähetetty lahjakortti (LIDL 30€) mutta toiseen ei. Olin viestitellyt toisen lahjakortin perään pari kertaa kevään aikana ja nyt tuli vastaus, että lahjakortti ei kuulu ko. tyyppiseen liittymään. Mutta toisen perheenjäsenen aivan samanlaiseen liittymään oli toimitettu lahjakortti (niin kuin tarjouksessa oli luvattu). Soitin asiakaspalveluun, minulle ei toimiteta lahjakorttia. Ei osattu sanoa syytä, miksi tuohon toiseen liittymätilaukseen on lähetetty lahjakortti (ja toiseen ei).


Kertoisitko hieman tarkemmin millaiset liittymät teillä on milloin nämä liittymät on avattu? Voimme tarkistaa kampanjoista millaisia tarjouksia, lahjakortteja ja millaisilla ehdoilla nämä ovat olleet voimassa. Myös kirjautumalla Minun Teliaan "Laskut ja viestit" -osiosta voit tarkistaa tilaus -ja toimitusvahvistukset. Tilausvahvistuksessa kerrotaan liittymän sisältö sekä myös mahdolliset kampanjaehdot. 

Telia Yhteisön moderaattori | iPhone 11 | Sarjat ja elokuvat |