Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Vhikk
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Uuden liittymän avaus myöhemmin

Hei,

 

Haluaisin avata uuden puhelinliittymän uudella numerolla, mutta nykyisen liittymäni laskutuskausi loppuu vasta marraskuun lopussa enkä halua maksaa päällekkäisiä kuukausimaksuja. Onko liittymää mahdollista hankkia nyt ja ottaa käyttöön myöhemmin (eli valita itse avaamisajankohta) vai pitääkö minun odottaa marraskuun loppuun?

3 vastausta
AaTanja
Moderaattori
Moderaattori
  • 163 custom-general.kudos
  • 349 custom-general.replies
  • 19 custom-general.solutions



Heippa @Vhikk ja tervetuloa tänne Yhteisöön! Mukavaa, että löysit meidät ja monet foorumilaiset😊 

 

Asiakaspalvelumme kautta on mahdollista avata uusi liittymä ja ajastaa sen käyttöönotto. Itsepalveluna pystyy ajastamaan numeronsiirron nykyisellä numerolla, mutta kun kyseessä tosiaan on ihkauusi yhteys, niin silloin voimme naputella sen voimaanastumisen suoraan järjestelmiimme. Meidät tavoitat näin sunnuntaina parhaiten joko Facebookin tai Twitterin yksityisviestien puolella tai jos jo olet meidän asiakas, niin Minun Teliassa palvelemme 24/7 niin sovelluksessa kuin selaimella. Tässä vielä kootusti kaikki asiointikanavamme palveluaikoineen.

Yhteisön moderaattori
Vhikk
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions


@AaTanja  kirjoitti:


Heippa @Vhikk ja tervetuloa tänne Yhteisöön! Mukavaa, että löysit meidät ja monet foorumilaiset😊 

 

Asiakaspalvelumme kautta on mahdollista avata uusi liittymä ja ajastaa sen käyttöönotto. Itsepalveluna pystyy ajastamaan numeronsiirron nykyisellä numerolla, mutta kun kyseessä tosiaan on ihkauusi yhteys, niin silloin voimme naputella sen voimaanastumisen suoraan järjestelmiimme. Meidät tavoitat näin sunnuntaina parhaiten joko Facebookin tai Twitterin yksityisviestien puolella tai jos jo olet meidän asiakas, niin Minun Teliassa palvelemme 24/7 niin sovelluksessa kuin selaimella. Tässä vielä kootusti kaikki asiointikanavamme palveluaikoineen.


Kiitos vastauksesta! Kävin myymälässä avaamassa liittymän ja minulle kerrottiin että ajastettu avaaminen on mahdollista on mahdollista vain niin etten saa numeroa tietooni samantien koska sitä ei voi ”varata”. Jouduin nyt maksamaan avausmaksun lisäksi vielä viikon verran päällekkäisiä kuukausimaksuja että saan sujuvasti numeron vaihdettua joka paikkaan.

HannaMarikaL
Moderaattori
Moderaattori
  • 88 custom-general.kudos
  • 319 custom-general.replies
  • 19 custom-general.solutions


@Vhikk  kirjoitti:
Kiitos vastauksesta! Kävin myymälässä avaamassa liittymän ja minulle kerrottiin että ajastettu avaaminen on mahdollista on mahdollista vain niin etten saa numeroa tietooni samantien koska sitä ei voi ”varata”. Jouduin nyt maksamaan avausmaksun lisäksi vielä viikon verran päällekkäisiä kuukausimaksuja että saan sujuvasti numeron vaihdettua joka paikkaan.

Mukava kuulla, että olet nyt saanut liittymän avattua, se on tärkeintä 🙂 Meidän chat- tai  puhelinasiakaspalvelussa olisi saatu ajastamallakin liittymäsopimus tehtyä, mutta pääasia, että sinulla on nyt on jatkossa haluamasi liittymä ja paketti. 

| Telia Yhteisön moderaattori | iPhone 12 | Sarjat | Musiikki | Kaikkea maan ja taivaan väliltä |