Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 66733
Kirjoituksia 180146

Uuden liittymän avaus myöhemmin



Uuden liittymän avaus myöhemmin

Vhikk
Uusi jäsen
Viestejä 2 kpl

Uuden liittymän avaus myöhemmin

1/4

Hei,

 

Haluaisin avata uuden puhelinliittymän uudella numerolla, mutta nykyisen liittymäni laskutuskausi loppuu vasta marraskuun lopussa enkä halua maksaa päällekkäisiä kuukausimaksuja. Onko liittymää mahdollista hankkia nyt ja ottaa käyttöön myöhemmin (eli valita itse avaamisajankohta) vai pitääkö minun odottaa marraskuun loppuun?

Vastaa
0 tykkäystä
3 vastausta

AaTanja
Moderaattori
Viestejä 343 kpl

2/4


Heippa @Vhikk ja tervetuloa tänne Yhteisöön! Mukavaa, että löysit meidät ja monet foorumilaiset😊 

 

Asiakaspalvelumme kautta on mahdollista avata uusi liittymä ja ajastaa sen käyttöönotto. Itsepalveluna pystyy ajastamaan numeronsiirron nykyisellä numerolla, mutta kun kyseessä tosiaan on ihkauusi yhteys, niin silloin voimme naputella sen voimaanastumisen suoraan järjestelmiimme. Meidät tavoitat näin sunnuntaina parhaiten joko Facebookin tai Twitterin yksityisviestien puolella tai jos jo olet meidän asiakas, niin Minun Teliassa palvelemme 24/7 niin sovelluksessa kuin selaimella. Tässä vielä kootusti kaikki asiointikanavamme palveluaikoineen.

Vastaa
0 tykkäystä

Vhikk
Uusi jäsen
Viestejä 2 kpl

3/4

@AaTanja  kirjoitti:


Heippa @Vhikk ja tervetuloa tänne Yhteisöön! Mukavaa, että löysit meidät ja monet foorumilaiset😊 

 

Asiakaspalvelumme kautta on mahdollista avata uusi liittymä ja ajastaa sen käyttöönotto. Itsepalveluna pystyy ajastamaan numeronsiirron nykyisellä numerolla, mutta kun kyseessä tosiaan on ihkauusi yhteys, niin silloin voimme naputella sen voimaanastumisen suoraan järjestelmiimme. Meidät tavoitat näin sunnuntaina parhaiten joko Facebookin tai Twitterin yksityisviestien puolella tai jos jo olet meidän asiakas, niin Minun Teliassa palvelemme 24/7 niin sovelluksessa kuin selaimella. Tässä vielä kootusti kaikki asiointikanavamme palveluaikoineen.


Kiitos vastauksesta! Kävin myymälässä avaamassa liittymän ja minulle kerrottiin että ajastettu avaaminen on mahdollista on mahdollista vain niin etten saa numeroa tietooni samantien koska sitä ei voi ”varata”. Jouduin nyt maksamaan avausmaksun lisäksi vielä viikon verran päällekkäisiä kuukausimaksuja että saan sujuvasti numeron vaihdettua joka paikkaan.

Vastaa
0 tykkäystä

HannaMarikaL
Moderaattori
Viestejä 297 kpl

4/4

@Vhikk  kirjoitti:
Kiitos vastauksesta! Kävin myymälässä avaamassa liittymän ja minulle kerrottiin että ajastettu avaaminen on mahdollista on mahdollista vain niin etten saa numeroa tietooni samantien koska sitä ei voi ”varata”. Jouduin nyt maksamaan avausmaksun lisäksi vielä viikon verran päällekkäisiä kuukausimaksuja että saan sujuvasti numeron vaihdettua joka paikkaan.

Mukava kuulla, että olet nyt saanut liittymän avattua, se on tärkeintä 🙂 Meidän chat- tai  puhelinasiakaspalvelussa olisi saatu ajastamallakin liittymäsopimus tehtyä, mutta pääasia, että sinulla on nyt on jatkossa haluamasi liittymä ja paketti. 

Vastaa
0 tykkäystä
Haluatko lisätä keskusteluun jotain, tai kysyä lisää? Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi osallistuaksesi keskusteluun. Löydät linkit myös sivun yläreunasta.