Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 63875
Kirjoituksia 173956

Uuden liittymän ensimmäinen lasku ei ole saapunut



Highlighted

Uuden liittymän ensimmäinen lasku ei ole saapunut

Uusi jäsen
Viestejä 2 kpl

Uuden liittymän ensimmäinen lasku ei ole saapunut

1/4

Moi. Vaihdoin n.2kk sitten lasteni liittymät Telialle,mutta laskua en ole saanut vieläkään? Vaimoni liittymä vaihtui samaan aikaan ja hänelle lasku tuli ja kohta varmaan tulee jo toinenkin. En sillä, että niin laskuja kaipaisinkaan ,mutta kai ne jotain kautta minulta peritään jos en rupea sitä kyselemään. Telian sivuilla ei littymien tiedoilla laskua löydyä, ei maksettua eikä maksamatonta. Yhteystietoni ovat oikein kun tarkistin.

 

Edit IlariJR: otsikko muokattu kuvaavammaksi.

0 tykkäystä
3 vastausta
Highlighted

Lady
Lady
Viestejä 3 421 kpl

2/4

Hei @peruspakki ja tervetuloa Telian yhteisöön!

 

Olisiko niin että lasten laskuissa ei ole vielä laskutusraja täyttynyt?

Laskutusraja on kuluttaja-asiakkailla 20 € ja yritysasiakkailla 50 €. Kuluttaja-asiakkaiden sähköisillä laskuilla laskutusraja on 10 €. Laskutusrajasta riippumatta lasku lähetetään vähintään 6 kuukauden välein.

Jos kumminkin haluat varmistua asiasta niin ota yhteyttä asiakaspalveluun vaikka tätä kautta:

https://www.telia.fi/asiakastuki/lomakkeet/yhteydenottopyynto 

Highlighted

Uusi jäsen
Viestejä 2 kpl

3/4

Kyllä sen 20€ rajan pitäisi olla ylittynyt koska kaikki 3 liittymää ovat kaikki saman hintaisia ja 1 kuitenkin lasku tuli. Pitää kai kysellä perään jos ei sitä ala kuulumaan.

 

Highlighted

Ex-telialainen
Viestejä 955 kpl

4/4

@peruspakki  kirjoitti:

Kyllä sen 20€ rajan pitäisi olla ylittynyt koska kaikki 3 liittymää ovat kaikki saman hintaisia ja 1 kuitenkin lasku tuli. Pitää kai kysellä perään jos ei sitä ala kuulumaan.

 


Meillä on käytössä jälkikäteinen laskutus ja joskus ensimmäinen lasku saattaa tulla melko suurellakin viiveellä, riippuen siitä mihin laskutusryhmään liittymät on siirron yhteydessä sijoitettu.

Jos laskua ei löydy Omien Sivujen laskuarkistosta, niin silloin sitä ei ole lähetetty. Laskuarkistoonhan pääset kirjautumalla telia.fi:hin täällä ja klikkaamalla Laskut ja viestit. 2kk kuulostaa kuitenkin melko pitkältä viiveeltä, joten voit halutessasi selvittää asiaa tarkemmin esimerkiksi chatin kautta, joka löytyy kirjautumisen jälkeen sivun oikeasta alalaidasta 🙂

0 tykkäystä
Haluatko lisätä keskusteluun jotain, tai kysyä lisää? Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi osallistuaksesi keskusteluun. Löydät linkit myös sivun yläreunasta.