Julkinen alue
Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Pepponen
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Uuden liittymän laskutus

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

14.06.2021 Tilasin mobiilittymän Telialta. Sain postissa ohjeet ja simkortin 17.06.2021. Tänään 18.06.2021 menin omille sivuille katsomaan mikä on tilanne. Laskua oli kertynyt 9,44 tältä ajalta vaikka mitään ei ollut vielä tapahtunut.  Chattailtiin ja tulin siihen tulokseen että en maksa olemattomasta. No, sanoin irti ko. sopimuksen ja sieltä ilnoitettiin että irtisanomisaika on 14 vrk. No, sitten ajattelin että koska joudun maksamaan kuitenkin, aktivoin kortin sitten käyttöön irtisanomisajaksi, ei onnistu??? Tässä on semmoinen yhtälö mitä en ymmärrä.

 

Edit SalliJf: muokattu otsikkoa osuvammaksi

1 vastaus
SalliJf
Moderaattori
Moderaattori
  • 23 custom-general.kudos
  • 113 custom-general.replies
  • 7 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Moikka @Pepponen ja tervetuloa Yhteisöön! 🙂 Nyt en tarkemmin osaa sanoa, kun en näe asiakastietojasi tai liittymää, jonka olet tilannut. Kertoisitko lisää liittymästäsi, millainen paketti sinulla on ja oliko tuo liittymä siis aktivoitunut eilen 17.6.? Tuo 9,44€ sisältänee avausmaksun 5€, mutta tosiaan tätä kautta en voi sanoa satavarmaksi, mistä tuo saldo on kerääntynyt. 

 

Voi olla, että liittymäsi on epähuomiossa irtisanoutunut tälle päivälle, mutta sitäkään en voi varmasti tietää. Tämä voi olla mahdollinen skenaario. Sinua neuvoisin olemaan uudelleen yhteydessä asiakaspalveluun ja tarkistamaan yhdessä asiakaspalvelun kanssa, mistä saldo on kertynyt ja mikä liittymäsi tilanne tällä hetkellä on, onko se altiivinen ja vai onko se irtisanoutunut. 

Nintendo Switch | Asus | Samsung | pelihiiri ja kissaihminen