Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 60354
Kirjoituksia 166133

Uudet (6.5.) Sopiva-paketit - Melkein muttei kuitenkaan

Highlighted
Kommentaattori
Rekisteröitynyt: ‎23-03-2015
Kirjoituksia: 33
31/32

Vs: Uudet (6.5.) Sopiva-paketit - Sopiva S hinnankorotus 02/2016

Olin itse vaihtamassa Soneralle, mutta Sonerapa meni estämään vaihdon. Hinnankorotus 2 eur on aika iso korotus köyhälle, vuodessa se on 48 euroa, olisin vielä ottanut rajattomalla netillä. Silloinhan se korotus on 8 eur kk. Olisin ottanut Sopiva S rajattomana 19.90 eurolla heti, mutta ei kuulemma käy - täytyy maksaa hinnaston mukaan. No en maksa.

Minulla on nytkin Saunakahdella 2 Mbit/s / 0.5 Mbps rajaton 3G ja se toimii maaseulla hyvin! Toisaalta mietin sitä, että mitä minä edes tekisin neljäkeellä, jos tuokin toimii. Minulle riittää että pääsen nettiin ja musiikki soi (plus videot joskus SD-laadulla youtubesta). Puhetta ja viestejä en käytä, netistä voi laittaa miten paljon mieli tekee ilmaiseksi.

Joten ei tuo hinnankorotus innosta minua siirtymään Soneralle. Ehkä 14.90 + 6 eur toimisi, noko Soneralla vielä sitä?

0 tykkäystä
Highlighted
Lady
Lady
Rekisteröitynyt: ‎06-06-2015
Kirjoituksia: 3 234
32/32

Vs: Uudet (6.5.) Sopiva-paketit - Sopiva S hinnankorotus 02/2016

@handsupfinland kirjoitti:

Olin itse vaihtamassa Soneralle, mutta Sonerapa meni estämään vaihdon. Hinnankorotus 2 eur on aika iso korotus köyhälle, vuodessa se on 48 euroa, olisin vielä ottanut rajattomalla netillä. Silloinhan se korotus on 8 eur kk. Olisin ottanut Sopiva S rajattomana 19.90 eurolla heti, mutta ei kuulemma käy - täytyy maksaa hinnaston mukaan. No en maksa.

Minulla on nytkin Saunakahdella 2 Mbit/s / 0.5 Mbps rajaton 3G ja se toimii maaseulla hyvin! Toisaalta mietin sitä, että mitä minä edes tekisin neljäkeellä, jos tuokin toimii. Minulle riittää että pääsen nettiin ja musiikki soi (plus videot joskus SD-laadulla youtubesta). Puhetta ja viestejä en käytä, netistä voi laittaa miten paljon mieli tekee ilmaiseksi.

Joten ei tuo hinnankorotus innosta minua siirtymään Soneralle. Ehkä 14.90 + 6 eur toimisi, noko Soneralla vielä sitä?

Hei handsupfinland! Ei ole enää Soneralla S Plus- pakettia tuohon 20,90 €:n hintaan, Tammikuun loppuun asti sai vielä. Nyt S Plus-liittymä liittymä on 22,90 € ja liittymä on 4G. 

Elisalla vastaava paketti on 3G ja hinta on 22,90 € / 6kk  + Avausmaksu 3,90 € . Hinta tarjousajan jälkeen 24,90 € / kk.

Puhelinliittymää valitessa kannattaa myös hinnan lisäksi katsoa ja kokeilla kuuluvuus. Esim. Minulle tuo Elisan liittymä olisi kalliimpi ja kuuluvuus huonompi siellä missä käytän puhelintani.

0 tykkäystä