Uusi liittymä Telialla, onko SIM kortti aktivoitu?

  • 9 October 2017
  • 3 kommenttia
  • 17 katselukertaa

Hei!

Torstaina on siirtymässä meillä yksi puhelinnumero Elisalta Telialle ja SIM-kortti tuli jo postissa. Kortin mukana olevassa kirjeessä ei ollut mitään mainintaa sanallakaan  SIM-kortin aktivoinnista. Onko kortti valmiiksi aktivoitu, eli sen kun laittaa kortin puhelimeen ja  syöttää pin-koodin, vai pitääkö se erikseen aktivoida. Ajattelin vaan tuota aktivointia senkin vuoksi, että SIM-kortti tuli normaalin postin mukana postiluukusta... Kokeilimme äsken pystyykö numerolla luomaan omat sivut tänne aktivointia varten, mutta eipä vielä onnistunut, ilmeisesti  kun on uusi asiakas. Ei ainakaan onnistunut pankkitunnistautuminen Danske Pankin tunnuksilla.


3 kommenttia

Kunniamerkki +14

Numeronsiirrostahan tulee ilmoitus silloin kun numero siirtyy vanhalta operaattorilta uudelle, ja siirtohetkellä numero aktivoituu saamallesi simmille.

OK, se siis aktivoituu automaattisesti. Vaihdoin TeleFinlandian aikana SIM-korttia ja silloin jouduin aktivoimaan kortin tekstiviestillä. Homma on sit OK ettei sitä tarvitse erikseen aktivoida.

Kunniamerkki +14

@kervoboy kirjoitti:

OK, se siis aktivoituu automaattisesti. Vaihdoin TeleFinlandian aikana SIM-korttia ja silloin jouduin aktivoimaan kortin tekstiviestillä. Homma on sit OK ettei sitä tarvitse erikseen aktivoida.




 Jos tehdään kortinvaihto liittymälle, niin uusi kortti tulee aktivoida joko itsepalveluna tai asiakaspalvelussa.

Vastaa