Uusi numero ja liittymänvaihto verkkokaupassa

  • 10 May 2021
  • 2 kommenttia
  • 150 katselukertaa

Hei, olen vaihtamassa elisa liittymäni teliaan ja ottamassa samalla uuden numeron. miten uuden numeron tilaus onnistuu verkkokaupassa vai pitääkö minun ottaa yhteyttä telia myymällän?


 


Edit. SakuMik: Muokattu otsikkoa kuvaamammaksi


2 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Hei @kepuman ja tervetuloa Telian yhteisöön!

Numeron tilaus onnistuu verkkokaupassa, kun olet tunnistautunut sinne tilausta tehdessä. Siellä voi valita sitten uuden numeron.

Usein kysytyt kysymykset osiossa tarkemmin asiasta : https://kauppa.telia.fi/yksityisille/tuotteet/puhelinliittymat.aspx 

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +14

Moikka ja tervetuloa Yhteisöön! @kepuman 


 


Jos tahdot säilyttää nykyisen numerosi niin voit tehdä numeronsiirron Elisalta meille verkkokaupassamme. Itse numeronsiirtoprosessi kestää noin kaksi viikkoa.  Jos taas haluat kokonaan uuden numeron, voit tilata uuden liittymän verkkosivuiltamme ja  pyytää Elisaa sulkemaan vanhan liittymäsi. @kiisseli67 sinua tuossa jo hyvin opastikin meidän sivuillemme ja neuvoi tunnistautumisesta. Tunnistauminen sivuillemme tapahtuu verkkopankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella.

Vastaa