Julkinen alue
Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
kepuman
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Uusi numero ja liittymänvaihto verkkokaupassa

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Hei, olen vaihtamassa elisa liittymäni teliaan ja ottamassa samalla uuden numeron. miten uuden numeron tilaus onnistuu verkkokaupassa vai pitääkö minun ottaa yhteyttä telia myymällän?

 

Edit. SakuMik: Muokattu otsikkoa kuvaamammaksi

2 vastausta
kiisseli67
Telia 5G lähettiläs 2021
  • 2426 custom-general.kudos
  • 3747 custom-general.replies
  • 333 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Hei @kepuman ja tervetuloa Telian yhteisöön!

Numeron tilaus onnistuu verkkokaupassa, kun olet tunnistautunut sinne tilausta tehdessä. Siellä voi valita sitten uuden numeron.

Usein kysytyt kysymykset osiossa tarkemmin asiasta : https://kauppa.telia.fi/yksityisille/tuotteet/puhelinliittymat.aspx 

#koskamävoin
Stupid is as stupid does - Forrest Gump
SakuMik
Moderaattori
Moderaattori
  • 13 custom-general.kudos
  • 52 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Moikka ja tervetuloa Yhteisöön! @kepuman 

 

Jos tahdot säilyttää nykyisen numerosi niin voit tehdä numeronsiirron Elisalta meille verkkokaupassamme. Itse numeronsiirtoprosessi kestää noin kaksi viikkoa.  Jos taas haluat kokonaan uuden numeron, voit tilata uuden liittymän verkkosivuiltamme ja  pyytää Elisaa sulkemaan vanhan liittymäsi. @kiisseli67 sinua tuossa jo hyvin opastikin meidän sivuillemme ja neuvoi tunnistautumisesta. Tunnistauminen sivuillemme tapahtuu verkkopankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella.