Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
a00alex
Uusi keskustelija
  • 1 custom-general.kudos
  • 7 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Uusi sopimus tehty, mutta modeemi ei ole saapunut

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Hei! Puolitoista kuukautta sitten oli tehty uusi sopimus. Teiltä täytyy tulla modemi ja digiboksi, mutta modemi ei tullut. Kolme kertaa olin teidän toimistossa ja jokaa kertaa minulle sanotaan, että modemi tulee muutamaa päivää kuluttua. Modemi ei tullut, mutta iso lasku on tullut. Mitä se on. Koska modemi ei tullut sopimus ei tulee voimaan. Koska sopimus ei tule voimaan täytyy lopettaa tamän tyhmä sopimus, peruuttaa tyhmä lasku ja jatkaa vanha sopimus ja tehdää uusi lasku. Minä vien teille digiboksi toimistoon vai postiin.

Lopetamme tämän epävoimaan sopimus heti!!!

 

Edit SannaMKoo: Poistettu nimi viestin lopusta. Halutessasi voit lisätä nimitiedon allekirjoitukseen käyttäjäprofiilin asetuksista
Edit katjane: muokattu otsikkoa

6 vastausta
Purnipsi
Kunniajäsen
  • 2014 custom-general.kudos
  • 3339 custom-general.replies
  • 135 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Hei ja tervetuloa Telia Yhteisöön!

 

Tuossa on kyllä jokin mennyt mönkään. Harmillisesti täällä ei voida vastaanottaa ilmoituksia palvelun päättämisestä, vaan kohtaamasi epäselvyyden ratkaisu lähtee siitä, että olisitte yhteydessä Telian asiakaspalveluun. Yhteystiedot löytyvät täältä: https://www.telia.fi/asiakastuki/yhteystiedot

 

Siellä voidaan tarkastella, miksi tuotetta ei teille ole tullut ja saada tilanne korjattua.

a00alex
Uusi keskustelija
  • 1 custom-general.kudos
  • 7 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Sano tarkka mihin lähettää tämää ilmoitus. En voi löydä.

a00alex
Uusi keskustelija
  • 1 custom-general.kudos
  • 7 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Teliahin??? Apuahin??? Vai??

a00alex
Uusi keskustelija
  • 1 custom-general.kudos
  • 7 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Onko tailla normaali sähköpostiosoite kenelle voin lähettää tämää ilmoitus?

SannaMKoo
Moderaattori
Moderaattori
  • 458 custom-general.kudos
  • 855 custom-general.replies
  • 86 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@a00alex@  kirjoitti:

Onko tailla normaali sähköpostiosoite kenelle voin lähettää tämää ilmoitus?


Voit laittaa ilmoituksen esimerkiksi tämän yhteydenottolomakkeen kautta. (<- Klikkaa linkistä)

 

Myös jos kirjaudut täältä asiakassivuillesi, tavoitat meidät chat-asiakaspalvelusta vuorokauden ympäri! Sieltä voimme nopeasti selvittää tuon sinulle tulleen laskun, sekä sen miksi uutta modeemia ei ole sinulle tullut.

Telia Yhteisö moderaattori | Samsung Galaxy S21 | Garmin Venu 2S | Lukutoukka | TV-sarjat

a00alex
Uusi keskustelija
  • 1 custom-general.kudos
  • 7 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Kiitos