Vakuus ja laskut

  • 11 November 2015
  • 1 kommentti
  • 17 katselukertaa

Hei! Miten on mahdollista että ensin teille 4.11 soitettuani minulle kerrottiin että 500euron vakuusmaksuni palautus aloitetaan normaalisti koska mitään sen suurempia ongelmia ei ilmaantunut vuoden aikana. Kun maksua ei kuulunut soitin tänään uudelleen ja minulle sanotaan että laita tilinumerosi niin aloitamme palautuksen. Iltapäivällä tilanne onkin toinen ja saan kuulla että summasta on jäljellä 340e koska 160e on käytetty laskuihin. Ja kaikki tämä on tapahtunut 4.11. Silti netissä omassa sonerassani ei ole näkynyt avoimia laskuja ja kun katson maksuhistoriaa kaikki nämä viisi sanottua laskua on maksettu oma Soneran mukaan täysin eri päivinä. Jo kuukausia sitten. Viimeisin 30.10 mutta tätä suoritusta en tililläni nähnyt. En myöskään voi tutkia enää vanhimpia laskuja koska olen hetki sitten vaihtanut pankkiani. Miksi minulle ei ole kerrottu puhelimessa heti kun soitin että avoimia laskuja menneisyydestä joihin vakuus käytetään mutta sanottiin kaiken olevan ok. Miksi vakaudesta maksetuista laskuista ei tule asiakkaille minkäänlaisia ilmoituksia? Kuinka oma Sonera voi näyttää täysin toista vaikka minulle sanotaan että kaikki viisi laskua on lyhennetty 4.11? Eikö minun kuuluisi saada tietää vakuuteni tilanne ja se jos sieltä ollaan laskuja maksettu. Minkäänlaisia tietoja en ole saanut ja tilanteen pahentaa se että olen vasta vaihtanut pankkia. Miksi mistään ei näe omassa sonerassa miltä tililtä ja miten laskut on teille maksettu. Esim vakuudesta maksetut olisi hyvä eritellä. Tätä on todella vaikea alkaa itse tarkistamaan


1 kommentti

Kunniamerkki +14

Tästä asiasta kannattaa ottaa suoraan yhteyttä asiakaspalveluun joko puhelimella, chatilla omilta sivuilta tai palvelupyynnön / yhteydenottopyynnön kautta.


 


Linkit löytyvät vaikka täältä https://www.sonera.fi/asiakastuki


 


Klaani on tarkoitettu yleisluontoisemmista asioista keskusteluun, täällä ei voida hoitaa asioita, jotka vaativat asiakkaan tunnistamista ja tarkkojen asiakastietojen selvitystä.

Vastaa