Vanha osoite

  • 8 February 2015
  • 3 kommenttia
  • 8 katselukertaa

Hei! Tein muuttoilmoituksen yli vuosi sitten, mutta tiedoissani lukee vielä vanha osoitteeni ja posti menee sinne. 


3 kommenttia

Itse muutin 6v sitten, avasin uudelleen Soneran liittymän (mulla oli vanhassakin osoitteessa ollut joskus Soneran liittymä), huomasin myös uusissa asiakastiedoissa vanhan osoitteen, olin chat-yhteydessä Soneran asiaskaspalveluun ja he mukamas muuttivat sinne oikean osoitteen, näin ei kumminkaan ollut. Vanha osoite siellä vieläkin kummittelee.

Moikka @memu123 ja tervetuloa Klaaniin!


 


Osoitetiedot päivittyvät meille automaattisesti, kun muuttoilmoitus on tehty. Joissain tapauksissa tuo voi estyä esimerkiksi jonkin tiedonkulussa olleen häiriön vuoksi.


 


Kannattaa olla yhteydessä meihin vaikkapa Omien Sivujen Chatissa (kysy meiltä) tai palvelupyynnöin.


 


Samoin @Windstapper sun kannattaa huikkia uudelleen, jos osoite edelleen kummittelee jossain. :)

Kolmannen kerran jälkeen tosiaan ratkesi mun asia Chat-yhteyden kautta. Sen jälkeen kun asiakaspalvelu on päivittänyt osoitteen tietoihisi kannattaa poistaa selaimen välimuisti, koska muuten ei oikea osoite päivity sinne.

Vastaa