Vanha sim-kortti

  • 9 January 2018
  • 2 kommenttia
  • 296 katselukertaa

Hei,

 

Olen käyttöönottamassa vanhaa puhelintani, ja sen sisällä olikin jo ennestään sim-kortti. Onko vanhaa sim-korttia mahdollista aktivoida uudelleen?


2 kommenttia

Kunniamerkki +14

@nelli_jokela kirjoitti:

Hei,


 


Olen käyttöönottamassa vanhaa puhelintani, ja sen sisällä olikin jo ennestään sim-kortti. Onko vanhaa sim-korttia mahdollista aktivoida uudelleen?




Jos se on Soneran/Telian sim-kortti niin ainakin itselläni on aina onnistunut myös vanhan kortin aktivointi, chatissa ja puhelimessa.

Kunniamerkki +14

Liittymäsi sim-kortiksi on teknisesti mahdollista vaihtaa vanha, käytöstä poistettu kortti, mutta eri asia on, onko se perusteltua ja järkevää. Onko nykyinen korttisi eri kokoinen kuin tuon puhelimen kortti, vai miksi et vain siirrä nykyistä korttiasi puhelimeen?


 


"Huvikseen tehdystä" sim-kortinvaihdosta taitaa mennä palvelumaksu koska se täytyy tehdä asiakaspalvelussa, ja vanhat sim-kortit voivat joskus olla ongelmallisia eivätkä toimi kunnolla. Mikäli tarpeellista, pystyt tilaamaan Omilta Sivuilta uuden simmin liittymällesi ja saat sen kotiin postitettuna veloituksetta. Uuden kortin voi myös aktivoida itse veloituksetta Omien Sivujen kautta.

Vastaa