Vanhan asiakkaan asema tarjousviidakossa.

  • 26 December 2018
  • 4 kommenttia
  • 27 katselukertaa

Kannattaisiko Telian huomioida kauan olleet asiakkaansa liittymien hintatarjousruljansissa eikä vain kalastaa uusia asiakkaita?

Ehdotan, että kymmenen vuotta Soneran/Telian asiakkaana olleille ja laskunsa aina ajallaan maksaneille, tarjoittaisiin samat liittymätarjoukset kuin uusille asiakkaille, esim. 20 €/rajaton tai vastaavaa.


4 kommenttia

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +14

Hei @aimoeinari ja lämpimästi tervetuloa Yhteisöön!





Vanhat asiakkaat ovat meille todella tärkeitä, ja mieluusti otammekin juuri ideoita ja toiveita vastaan, millä tavoin pitkäaikaiset asiakkaamme haluavat tulla huomioiduiksi. Tällä hetkellä osa kampanjoista on vain verkkokaupan kautta saatavilla (uutta liittymää avatessa), mutta meillä on myös pelkästään nykyisille asiakkaillemme hintaetuja, joita ei verkkokaupasta saa lainkaan. 


 


Onko sinulla tällä hetkellä mieluinen liittymä käytössäsi, vai onko sille päivityksen tarvetta? Asiakassivuille kirjautumalla pääset päivittämään liittymääsi, ja katsomaan erilaisia vaihtoehtoja. Mieluusti autamme myös sieltä löytyvän chatin kautta, ja samalla voimme katsoa onhan sinulla meidän markkinointiluvat voimassa. Saamme tällöin vasta luvan lähettää sinulle räätälöityjä etuja ja tarjouksia sähköpostitse, tai tekstiviestillä. 


 


Mutta kiitos kovasti vielä ehdotuksestasi, ja palautteestasi! Välitän tämän eteenpäin täällä meidän päässä! :smileyhappy: Pitkäaikaisten asiakkaiden palkitsemisohjelma tms. olisi ehdottomasti toteuttamisen arvoinen. 

Operaattorin vaihto on nopein keino kerätä itselleen suurin hyöty, sen sijaan että antaa eurojen valua operaattorin pohjattomaan kassaan.

Toki, jos oma osoite on paikassa jossa vain tietty operaattori kuuluu/toimii niin "kanta-asiakas" ohjelmia arvostaisi varmasti.

Kun tekee operaattorivaihdoksen, nykyinenkin operaattori herää automaattisesti ja tarjoaa paremmin hinnoiteltua liittymää. Itse vaihdoin liittymät Moille, jonka jälkeen Elisa alkoi pommittamaan tarjouksilla. Loppujen lopuksi sain Elisalta 24 kk ajaksi (ei kuitenkaan määräaikaisuutta) rajattoman puheen/tekstit ja datan 50M nopeudella, kk-hinta 9,90 eur. Ei sellaista hintaa saa mistään ilman operaattorinvaihtoa. 

Olen ollut Soneran/Telian asiakkaana yli 20 vuotta.

Miten pääsisin parhaaseen jatkosopimukseen?

 

Puhelinsopimukseeni tarvitsen 5 Gt netin 100 Mbt:n nopeudella, puheaikaa 120 min ja 20 tekstiviesti per kk. Tarjousaika päättymässä 8.3.2019.

 

Läppäriliittymääni kuuluu nopeus 100 Mbt, rajaton määrä, 5 sähköpostia. Minulla on Huawei E5186. ja haluaisin säilyttää edullisen hinnan.

Tarjousaika päättymässä 8.4.2019.

 

Telia Turvapaketti 1 laitteelle on voimassa.


@SannaMKoo@  kirjoitti:

Hei @aimoeinari ja lämpimästi tervetuloa Yhteisöön!



Vanhat asiakkaat ovat meille todella tärkeitä, ja mieluusti otammekin juuri ideoita ja toiveita vastaan, millä tavoin pitkäaikaiset asiakkaamme haluavat tulla huomioiduiksi. Tällä hetkellä osa kampanjoista on vain verkkokaupan kautta saatavilla (uutta liittymää avatessa), mutta meillä on myös pelkästään nykyisille asiakkaillemme hintaetuja, joita ei verkkokaupasta saa lainkaan. 

 

Onko sinulla tällä hetkellä mieluinen liittymä käytössäsi, vai onko sille päivityksen tarvetta? Asiakassivuille kirjautumalla pääset päivittämään liittymääsi, ja katsomaan erilaisia vaihtoehtoja. Mieluusti autamme myös sieltä löytyvän chatin kautta, ja samalla voimme katsoa onhan sinulla meidän markkinointiluvat voimassa. Saamme tällöin vasta luvan lähettää sinulle räätälöityjä etuja ja tarjouksia sähköpostitse, tai tekstiviestillä. 

 

Mutta kiitos kovasti vielä ehdotuksestasi, ja palautteestasi! Välitän tämän eteenpäin täällä meidän päässä! :smileyhappy: Pitkäaikaisten asiakkaiden palkitsemisohjelma tms. olisi ehdottomasti toteuttamisen arvoinen. 


 

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +14

@aimoeinari@  kirjoitti:

Miten pääsisin parhaaseen jatkosopimukseen?




 


Täällä Telia Yhteisössä emme voi käsitellä asiakastietoja, joten tätä kautta en näe tarkempia tietoja käytössäsi olevista liittymistä ja niiden hintoja, jotta voisin sen pohjalta katsoa parhaan ratkaisun sinulle. Kurkkasin kuitenkin näin yleisesti hieman vaihtoehtoja viestisi pohjalta.

Äkkisältään katsottuna Rajaton 100M -puhelinliittymä sopii tuohon kuvaukseen parhaiten, koska tarvitset nopeaa yhteyttä ja puhetta tulee kuitenkin yli 100 minuuttia kuukaudessa. Suosittelen myös kokeilemaan Telia Dotia, koska Dotissa maksat ainoastaan siitä, mitä käytät. Telia Dotin ensimmäinen kuukausi on maksuton ja lataamalla sovelluksen sovelluskaupasta näet hinta-arvion, joka perustuu aiempaan käyttöösi. Lue lisää Dotista täällä.


 


Telia Turvapaketti 1 laitteelle on 2,90 €/kk ja siihen ei erillistä etua ole saatavilla. Jos kodista löytyisi lisää laitteita joihin kaivataan tietoturvaa, saisit Telia Turvapaketin 2-3 laitteelle hintaan 3,45 €/kk 6 kk ajan, jonka jälkeen hinta on 6,90 €/kk. Turvapaketin saa tietokoneen lisäksi myös Android ja iOS-mobiililaitteisiin ja ne kannattaa toki myös suojata :smileyhappy:


 


Nettiliittymä onkin sitten hieman kinkkisempi, koska en näe tarkalleen millä tekniikalla se on toteutettu ja mikä saatavuus osoitteeseesi on. Autamme sinua mielellämme esimerkiksi Telia.fi -sivujen chatissa, niin voimme katsoa yhdessä parhaan mahdollisen kokonaisratkaisun sinulle :smileyhappy:


 


Telia.fi -sivuille kirjautumalla näet myös käytössäsi olevat liittymät ja voit päivittää ne sitä kautta haluamaasi pakettiin. Kirjautumisen jälkeen suuntaa "Liittymäni ja palveluni" -välilehdelle ja valitse sieltä liittymä, jonka haluat päivittää. Liittymät ja niiden etuhinnat näkyvät "Päivitä liittymä" -nappia painamalla.

Vastaa