Vastaajan poistaminen

  • 16 March 2018
  • 9 kommenttia
  • 179 katselukertaa

Miten vastaajan saa poistettua?


9 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Hei @KS2005 ja tervetuloa Telian yhteisöön!


 


Kirjautumalla Teliaan omalla puhelinnumerollasi voit :



  • ottaa vastaajapalvelun käyttöön

  • kuunnella ja hallinnoida tervehdyksiä

  • muokata tunnusluku- ja kieliasetuksia

  • kuunnella ja hallinnoida sinulle jätettyjä ääniviestejä

  • kytkeä Numeroviesti-palvelun päälle ja pois

  • kytkeä vastaajapalvelun pois päältä.


*Kirjautumisen käyttäjätunnuksesi on liittymänumerosi (esim. 0401234567). Salasanan saat lähettämällä tekstiviestin SALASANA numeroon 15400 (0 €).

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

@kiisseli67 kirjoitti:

Hei @KS2005 ja tervetuloa Telian yhteisöön!


 


Kirjautumalla Teliaan omalla puhelinnumerollasi voit :



  • ottaa vastaajapalvelun käyttöön

  • kuunnella ja hallinnoida tervehdyksiä

  • muokata tunnusluku- ja kieliasetuksia

  • kuunnella ja hallinnoida sinulle jätettyjä ääniviestejä

  • kytkeä Numeroviesti-palvelun päälle ja pois

  • kytkeä vastaajapalvelun pois päältä.


*Kirjautumisen käyttäjätunnuksesi on liittymänumerosi (esim. 0401234567). Salasanan saat lähettämällä tekstiviestin SALASANA numeroon 15400 (0 €).




Jos haluaa käyttää omaa salasanaa, niin tekstiviesti on muotoa:


SALASANA OmaSalasana!


 


Huom.! Käytä salasanassa 8–14 merkkiä, joista ainakin yksi on numero tai erikoismerkki :smileywink:

Ei toimi Omassa Teliassa liittymässäni (Yhteys puhelimeen L, Black Friday -tarjous) minkäänlainen vastaajan hallinta, ei pysty edes poistamaan käytöstä.  Kokeilin sekä työpöytäversiota että sovellusta, sama juttu molemmissa.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Hei @reissuesa!


Olitko kirjautunut Omille sivuille puhelinnumerolla?


Silloin pitäisi kyseisen liittymän vastaajaa pystyä hallitsemaan, jos ei niin sitten vikailmoitus asiakaspalveluun.



 


 


 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

@reissuesa@  kirjoitti:

Ei toimi Omassa Teliassa liittymässäni (Yhteys puhelimeen L, Black Friday -tarjous) minkäänlainen vastaajan hallinta, ei pysty edes poistamaan käytöstä.  Kokeilin sekä työpöytäversiota että sovellusta, sama juttu molemmissa.




Tervehdys @reissuesa! Puhelinnumerolla, kun kirjautuu telia.fi-sivulla (pl. sovellus) niin pääsee hallinnoimaan Omilla Sivuilla Vastaaja-palvelua kyseisen liittymän sivulla. Tämän suhteen itselläni ei ole ollut mitään ongelmia. Sen voi myös ottaa pois käytöstä soittamalla vastaajan numeroon tai ottamalla yhteyttä Telian asiakaspalveluun.


 


 


Lisätiedot: https://www.telia.fi/asiakastuki/liittymat/puhelimen-kaytto/vastaaja


Olitko kirjautunut Omille sivuille puhelinnumerolla?

En, vaan Telia-tunnuksella.  Eihän puhelinnumerolla edes voi kirjautua?  Vai tarkoittaako puhelinnumerolla kirjautuminen kirjautumista mobiilivarmenteella?

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

KIRJAUTUMINEN PUHELINNUMEROLLA


Kirjautumalla matkapuhelinnumerollasi pääset hallinnoimaan kyseisen liittymän palveluita.


KÄYTTÄJÄTUNNUS


Käyttäjätunnuksesi on liittymänumerosi (esim. 0401234567).


SALASANA


Saat uuden salasanan lähettämällä tekstiviestin SALASANA numeroon 15400 (0 €). Voit myös halutessasi saman tien määritellä uuden salasanan. Lähetä esim. viesti SALASANA Hiirenkolo123 numeroon 15400. Tällöin Hiirenkolo123 toimii hetken kuluttua salasananasi. Voit vaihtaa salasanasi myös kirjautuneena.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +19

Ohjeet vastaajan hallinnointiin löytyvät kuvallisena myös tästä blogista. Ja kirjautuminen tosiaan onnistuu matkapuhelinnumerolla ja salasanalla. Se on myös selitetty tarkemmin tuossa jutussa!

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

Vinkki


 


Tämä kirjoitus on muokattu paremmin aiheeseen sopivaksi. Pahoitteluni @reissuesa! En huomannut aikaisemmin mainita, mutta löysin pysymmän ratkaisun Vastaaja-palvelun hallinnointiin kuin puhelinnumerolla kirjautuneena eli toimi näin..


 


1. Menen osoitteeseen telia.fi/kirjaudu ja kirjaudu sisään Telia-tunnuksellasi, mobiilivarmenteellasi tai pankkitunnuksillasi


2. Valitse tämän jälkeen "Omat tietoni ja asetukset"-osio


3. Muokkaa kirjautumistietoja ja tunnistaudu tämän jälkeen mobiilivarmenteella tai pankkitunnuksilla


4. Valitse liittymä, jonka haluat yhdistää Telia-tunnukseesi


 


 


Menee jonkin aikaa ennen kuin palvelu aktivoituu. Jatkossa voit hallinnoida kätevästi Vastaaja-palvelua Telia-tunnuksellasi Hymiö Onnellinen


 

Vastaa