peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
57914 Jäsentä
161400 Kirjoitusta

Telia yhteisö on nyt myös laiteyhteisö

Lue lisää
Yhteistyössä OnePlus

Vastaanottaja ei kuule mun ääntä kun puhun puhelimessa

Highlighted
Vakiokalustoa ☆☆
Rekisteröitynyt: ‎16-02-2015
Kirjoituksia: 400
1/36

Vastaanottaja ei kuule mun ääntä kun puhun puhelimessa

Eli  mistä tämmönen   voisi  johtua  syy ei ole  ainakaan täysin  puhelimessa  tekee molemmilla puhelimilla samaa 

mistä  syytä voi hakea  puhelimet    s8+ ja note 9  oon testannu sisällä sekä ulkona onko nää  nyky älypuhelimet  vaan niin surkeita  että pätkivät .

Edit Tero: kirjoitusvirhe otsikossa

0 tykkäystä
35 vastausta
Vakiokalustoa
Rekisteröitynyt: ‎19-05-2015
Kirjoituksia: 83
2/36

Vs: vastaaottaja ei kuule mun ääntä kun puhun puhelimessa

Ootko kattonut, että puhelinohjelmalla on täydet oikeudet, paikannukset, vartaloanturit ym. mitä kaikkea vaatiikaan toimiakseen oikein. Onko hälyäänien poisto pois päältä.

Mulla on sama ongelma, ei kuulu puhe toiseen suuntaan. Kaikkea muuta olen kokeillut paitsi hälyäänien poistoa. Voi poistaa myös puheen, jos on erehtynyt kaiutin päällä puhumaan väärässä paikassa, tekoäly.

0 tykkäystä
Vakiokalustoa ☆☆
3/36

Tarkennan vielä että vastaaoottaja  kuulee mun ääneni mutta ääni pätkii   välillä tosi  paljon .

0 tykkäystä
Velho
Velho
Rekisteröitynyt: ‎15-08-2015
Kirjoituksia: 2 108
4/36

Mitäs käy jos kokeilee kaiutintilaa/normaalia tilaa? Hands freetä tai jotai muuta kuuloke/mikrofonisettiä?

Entäs jos käyttää 2G tai 3G verkkoa? Oletan, että käytössä on VoLTE.

0 tykkäystä
Vakiokalustoa ☆☆
5/36

Kaiuttimenkautta toimii 

en saa volte asetusta pois koska se on harmaana enkä löydä paikkaa  mistä sen sais aktiiviseksi.

0 tykkäystä
Vakiokalustoa ☆☆
6/36

Puhelimen  näytöllä ei ole  volte merkintää

https://yhteiso.telia.fi/t5/Puhelimet-tabletit-ja-muut/VoLTE-merkinta/m-p/182045#M4564

eli varmaan ei ole kyse siittä .

0 tykkäystä
Lady
Lady
Rekisteröitynyt: ‎06-06-2015
Kirjoituksia: 3 049
7/36

Jos useammalla puhelimella tekee samaa niin tuskin on puhelimien mikrofoneissakaan vikaa (meillä oli mikrofonissa vikaa yhdessä puhelimessa ja vastapuoli ei kuullut juuri mitään, ilmeni viimeisen android 9 päivityksen jälkeen). Olisiko sim-kortissa vikaa? Uuden sim-kortin voisi kokeilla tilata, jos useammassa puhelimessa on puheluiden pätkintää.

#koskamävoin
Stupid is as stupid does - Forrest Gump
0 tykkäystä
Vakiokalustoa ☆☆
8/36

Lähetin samsungille  palautetta  ongelmasta katotaan  mitä vastaavat  kun  kuitenkin   näitä ongelmia ei ollu  silloin kun älypuhelimia ei vielä ollu  eli luulis vähän kiinnostavan  jos asiakaspalautteet yleensäkkään kiinnostaa.

Lady
Lady
Rekisteröitynyt: ‎06-06-2015
Kirjoituksia: 3 049
9/36

@MMALINEN  kirjoitti:

Lähetin samsungille  palautetta  ongelmasta katotaan  mitä vastaavat  kun  kuitenkin   näitä ongelmia ei ollu  silloin kun älypuhelimia ei vielä ollu  eli luulis vähän kiinnostavan  jos asiakaspalautteet yleensäkkään kiinnostaa.

Hyvä juttu! Kaverilla oli Samsung S 9 puhelimessa myös samaa vikaa ja viimeisimmän käyttöjärjestelmä päivityksen jälkeen. Ei tosin ole vielä takuuhuoltoon vienyt laitetta.

#koskamävoin
Stupid is as stupid does - Forrest Gump
Herrasmies
Herrasmies
Rekisteröitynyt: ‎26-05-2016
Kirjoituksia: 1 818
10/36

MMALINEN  kirjoitti:

Olen kerran lähestynyt Samsungia liittyen yhteen bugiin puhelimen käyttöjärjestelmässä ja vaati aika selkeän kuvauksen kuinka se ilmenee. Puhelimen uudessa päivityspaketissa kuitenkin vierähti aikaa, mutta oli se sen arvoista. Ainakin itselleni. Hymiö Erittäin onnellinen

Viat ja häiriöt | ✆ Asiakaspalvelu | ⛹ Omat Sivut | ⛔ Mobiilivarmenne | ⚽ Telia TV | ♫ Spotify | ❤ Minun Telia | ⚪ Telia DOT

"Erehtyminen on inhimillistä, mutta asioiden perinpohjaiseen sotkemiseen tarvitaan tietokone." -Paul Ehrlich