Vastaanottaja ei kuule mun ääntä kun puhun puhelimessa

  • 2 February 2019
  • 35 kommenttia
  • 5055 katselukertaa

Eli  mistä tämmönen   voisi  johtua  syy ei ole  ainakaan täysin  puhelimessa  tekee molemmilla puhelimilla samaa 


mistä  syytä voi hakea  puhelimet    s8+ ja note 9  oon testannu sisällä sekä ulkona onko nää  nyky älypuhelimet  vaan niin surkeita  että pätkivät .


 


Edit Tero: kirjoitusvirhe otsikossa


35 kommenttia

Voiko olla  niin että nyky puhelimet on niin herkkiä että   puheinta  pitää  pitää  reunoista kiinni  ei  saa pitää  suoja kuoresta meinaan äsken kun tein niin   ääni kuulu kuulemma  hyvin  kummallakin puhelimella  kummallakin puhelimella puhuin noin puolituntia.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Jos esim. mikrofonin aukko peittyy vahingossa, niin silloinhan ääni ei kuulu kunnolla vastapuolelle. Voisiko tuosta olla kyse?


@Purnipsi@  kirjoitti:

Jos esim. mikrofonin aukko peittyy vahingossa, niin silloinhan ääni ei kuulu kunnolla vastapuolelle. Voisiko tuosta olla kyse?


 Mun mielestä ei voi peittyä tosin  mikki on  suojakotelon alla    ylhäällä oleva mikki  minkä ei pitäis  haitata kyllä kun on  alkuperäistarvike 

käyn maanantaina juttelemassa  huollossa asiasta  kun nyt alkaa  vahvistuun syy .

 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Aivan. Yleensä se puhelin yläreunan mikki on se kohinanvaimennuksen ja hälyäänien poistoon käytettävä ja varsinaisen puheen ottaa joko näytön alareunassa oleva tai laitteen alaosassa oleva mikrofoni.

Näyttää siltä että pidän    varmaan someeni kaiuttimen päällä että   siittä varmaan  johtuu 

 haluaisin  vielä tietää että  millä kädellä   täällä ihmiset pitää puhelinta  itse pidän vasemmassa kädessä .

 

Sain  samsungilta  vastauksen että  laittavat palautteeni eteenpäin oikealle  osastolle  eli asia ratkennu.

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +16

@MMALINEN@  kirjoitti:

Sain  samsungilta  vastauksen että  laittavat palautteeni eteenpäin oikealle  osastolle  eli asia ratkennu.




Kiva, kun tulit kertomaan :smileyhappy: Kuulostaa hyvältä! 

minulla aika usein tapahtuu että kun minulle soitetaan

kuulen soittajan äänen mutta soittaja ei kuule minua.

Toisella yrittämällä asia yleensä korjaantuu.

puhelinmerkki ei liene vaikuttava tekijä. Voisiko telian verkko

olla heikko täällä (Ylöjärvi) ?

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

@sikkesakke@  kirjoitti:

minulla aika usein tapahtuu että kun minulle soitetaan


kuulen soittajan äänen mutta soittaja ei kuule minua.


Toisella yrittämällä asia yleensä korjaantuu.


puhelinmerkki ei liene vaikuttava tekijä. Voisiko telian verkko


olla heikko täällä (Ylöjärvi) ?




 


Ei ainakaan kuuluvuuskartan mukaan ole verkko heikko siellä päin.


Olisiko puhelimessasi jotain häikkää, kuinka vanha SIM -kortti siinä on ja joskus se voikin johtua soittajan omasta verkosta (jos eri verkko, meillä Oulun seudulla oli esim. DNA:n verkko heikko maaseudulla paikoitellen ennen).



 

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +15

@sikkesakke@  kirjoitti:

minulla aika usein tapahtuu että kun minulle soitetaan

kuulen soittajan äänen mutta soittaja ei kuule minua.

Toisella yrittämällä asia yleensä korjaantuu.

puhelinmerkki ei liene vaikuttava tekijä. Voisiko telian verkko

olla heikko täällä (Ylöjärvi) ?


Heippa @sikkesakke ja tervetuloa Telia Yhteisöön keskustelemaan kanssamme!

 

Toimiiko näin jossain toisessa osoitteessa samalla tavalla, eli jos vika seuraa mukanasi, niin häiriötilanne saattaisi olla puhelinlaitteessa.

 

Mikäli häiriö toistuu vain yhdessä osoitteessa ja verkko näyttäisi olevan ihan ok puhelimen näytöltä katsottuna, niin saattaapi olla häiriötä tukiasemassa. Siitä tarvitsisimme silloin häiriöilmoituksen tutkittavaksi klikkaamalla seuraavasta linkistä: Häiriöilmoitus

Vastaa