peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
55986 Jäsentä
157776 Kirjoitusta

Telia yhteisö on nyt myös laiteyhteisö

Lue lisää
Yhteistyössä OnePlus

Vastaanottaja ei kuule mun ääntä kun puhun puhelimessa

Vakiokalustoa ☆☆
Rekisteröitynyt: ‎16-02-2015
Kirjoituksia: 380
11/36

Vs: vastaaottaja ei kuule mun ääntä kun puhun puhelimessa

Mullahan ongelma on se että   puheen pätkiminen  ei  näy mulle  eli minä kyllä kuulen  täysin puheen  eli vaikeeta siinä on  sitten tarkkaa vikaselostusta antaa .

0 tykkäystä
Konkari ☆
Konkari ☆
Rekisteröitynyt: ‎15-08-2015
Kirjoituksia: 2 008
12/36

Eihän vain mikään suojakotelo tai muu peitä yhtä tai useampaa puhelimen mikrofoneista?

0 tykkäystä
Vakiokalustoa ☆☆
13/36

Olis aika härskiä toimintaa jos viralliset kuoret peittäviä kriittisiä aukkoja.

0 tykkäystä
Lady
Lady
Rekisteröitynyt: ‎06-06-2015
Kirjoituksia: 2 967
14/36

@MMALINEN  kirjoitti:

Mullahan ongelma on se että   puheen pätkiminen  ei  näy mulle  eli minä kyllä kuulen  täysin puheen  eli vaikeeta siinä on  sitten tarkkaa vikaselostusta antaa .

Näin oli meilläkin Sony Xperia XZ1 Compact puhelimessa ja kaverin Samsung S9 puhelimessa, että vastaanottaja ei kuullut juuri mitään ja meille kuului kyllä. Sonyssa korjattiin mikrofoni ja päivitettiin ohjelmisto takuuseen.

#koskamävoin
Stupid is as stupid does - Forrest Gump
0 tykkäystä
Vakiokalustoa ☆☆
15/36

Tänään sain puhelimen kuulemma  mikki Likanen

Kai pitää alkaan putsaan mikkiä säännöllisesti rätillä.

0 tykkäystä
Vakiokalustoa ☆☆
16/36

Odotan vielä vastausta samsungilta  miten  mikki voi olla likanen pölytiiviissä puhelimeessa

kummalliseksi asian tekee  se että mikkihän  on  kaiuttimen vieressä eli laitteen  pohjassa kun puhutaan  .

0 tykkäystä
Vakiokalustoa ☆☆
17/36

Puhelin kävi  huollossa    ja  mikki  putsattiin  mutta näyttää siltä että ongelma jatkuis   ja tekee kummallakin puhelimella   voiko multisim  vaikuttaa   aikasemmin kun mulla oli multisim niin  ei  tehny tämmöstä  tosiaan kauttimen kautta toimii  normaalisti .

0 tykkäystä
Konkari ☆
Konkari ☆
18/36

@MMALINEN  kirjoitti:

Puhelin kävi  huollossa    ja  mikki  putsattiin  mutta näyttää siltä että ongelma jatkuis   ja tekee kummallakin puhelimella   voiko multisim  vaikuttaa   aikasemmin kun mulla oli multisim niin  ei  tehny tämmöstä  tosiaan kauttimen kautta toimii  normaalisti .

Ei kyllä multisim-palvelu voi millään selitettävällä syyllä vaikuttaa äänen kuulumiseen. Onko muutes tietoa, että minkä operaattorin välillä tuo puhelu tapahtuu? Onko Telia-Telia vai kenties Elisa-Telia taikka toisin päin?

0 tykkäystä
Vakiokalustoa ☆☆
19/36

Taitaa olla   teliaa,elisaa/saunalahtea ja dna:ta

et  kannattaisko kokeilla  että tilaa uudet simmit ja jos toimii  niin reklamoi sitten teliaa  simmien hinnasta kun asetuksista tuskin kyse .

0 tykkäystä
Konkari ☆
Konkari ☆
20/36

@MMALINEN  kirjoitti:

Taitaa olla   teliaa,elisaa/saunalahtea ja dna:ta

et  kannattaisko kokeilla  että tilaa uudet simmit ja jos toimii  niin reklamoi sitten teliaa  simmien hinnasta kun asetuksista tuskin kyse .

En usko, että SIM-kortti tuohon vaikuttaisi. Joskus ainakin Elisalla on ollut ongelmaa VoLTE-puheluiden kanssa, eli jos vastapuolella on Elisan asiakas ja hänellä VoLTE käytössä, niin kannattaa kokeilla ilman sitä. 

Nyt kun kerta puhelin on kunnossa, niin kannattaa luoda kaikista ongelmatilanteista häiriöilmoitus Telialle. Tarkat kellonajat ylös ja se, kenelle soitit (operaattori) ja jos tiedät, että millainen palvelu vastapuolella on (tavalliset äänipuhelut vai volte).

0 tykkäystä