Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
UmpiHanki
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 5 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Verkko ei tue MMS viestejä

"Verkko ei tue MMS viestejä" ilmoitus tulee, kun yrittää lähettää kuvan viestinä. Täysin käsittämätön viesti sinänsä. MMS asetukset puhelimessa ovat niin kunnossa, kuin ajatella saattaa, tosin misään ei ole malliasetuksia, mistä ne voisi tarkistaa. Mitään muitakaan puhelimesta johtuvia lukkoja ei pitäisi olla.

 

Voisiko joku ystävällisesti antaa omat toimivat mms asetukset?

12 vastausta
HannaSu
Moderaattori
Moderaattori
  • 104 custom-general.kudos
  • 324 custom-general.replies
  • 14 custom-general.solutions

Moikka @Pollopelle ja tervetuloa tänne Yhteisöön!

 

Mikä puhelinmalli sinulla on käytössäsi? Joihinkin laitteisiin täytyy erikseen hakea MMS-viestit asetuksista. Oletko tehnyt tästä toimimattomuudesta meille vikailmoitusta? 

| Telia Yhteisön moderaattori |
Pollopelle
Uusi jäsen
  • 1 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Joopa hyvinkin.

Po puhelin, CATs41 Dual Sim, oltuaan korjaamolla, jossa ohjelmisto päivitettiin ja bootattiin jne (resete.fi) ei ole kunnossa/vika jossain.

(Sain puhelimen Elisan lähettämänä ke 29.7.-20 iltapäivällä, sen oltua matkallaan 8.7.-20 alkaen.)

Alkujaan puhelin (uusi) on toimitettu minulle 4.5.-20.

Telian verkon toimimattomuutta oli tutkittu yli kuukausi, lukuisin puheluin Elisa/Telia asiakasneuvonta, kunnes puhelin toimitettiin Elisan Oulun Valkeaan 8.7.-20.

Täällä täytettiin Tilausvahvistus mcare:lle, joka näköjään toimitti puhelimen resete.fi:lle.

 

Resete.fi sanoo: Laitteen ohjelmisto päivitetty uusimpaan ohjelmistoversioon ja laitteen muisti palautunut tehdasasetuksille. Ajoittaisiin häiriöihin saattaa auttaa laitteen sammuttaminen. Huom!! Suositellaan tarkistamaan MMS ja Internet asetukset omalta operaattorilta.

Näin resete.fi.

 

Kun viritin kotona puhelinta käyttökuntoon, se päivitti ohjelmaa/puhelinta kahdesti asennuksineen vajaan tunnin. Herää kysymys, mitä sille on tehty?

Telian sivuilla on ohje asennukseen, joka koskee eri mallia. Valikot eivät täsmää.

Telian operointi ei nimittäin toimi. Mokkula (Elisa) toimii.

Kirjoitin Telian yhteyssivuille yhteydenottopyynnön eilen (to 30.7.-20) illalla, jään odottamaan vastausta. Lupaavat kahdessa päivässä.

 

Kun nyt aamulla avasin puhelimen, se ilmoitti ensimmäiseksi:

Katvealueella. Telia.fi 4G verkko ei ole käytettävissä alueella.

 

Tällaista tänään. Kun Telia ehdotti asetusten hausta numerosta 15400, vastaus oli aiemmin ja nyt, eilen,

Puhelimeesi ei valitettavasti voida lähettää asetuksia.

 

Kerrohan viisaampana, jäänkö odottamaan teidän yhteydenottoanne - vai jotain muuta.

HannaSu
Moderaattori
Moderaattori
  • 104 custom-general.kudos
  • 324 custom-general.replies
  • 14 custom-general.solutions


@Pollopelle  kirjoitti:

Joopa hyvinkin.

Po puhelin, CATs41 Dual Sim, oltuaan korjaamolla, jossa ohjelmisto päivitettiin ja bootattiin jne (resete.fi) ei ole kunnossa/vika jossain.

(Sain puhelimen Elisan lähettämänä ke 29.7.-20 iltapäivällä, sen oltua matkallaan 8.7.-20 alkaen.)

Alkujaan puhelin (uusi) on toimitettu minulle 4.5.-20.

Telian verkon toimimattomuutta oli tutkittu yli kuukausi, lukuisin puheluin Elisa/Telia asiakasneuvonta, kunnes puhelin toimitettiin Elisan Oulun Valkeaan 8.7.-20.

Täällä täytettiin Tilausvahvistus mcare:lle, joka näköjään toimitti puhelimen resete.fi:lle.

 

Resete.fi sanoo: Laitteen ohjelmisto päivitetty uusimpaan ohjelmistoversioon ja laitteen muisti palautunut tehdasasetuksille. Ajoittaisiin häiriöihin saattaa auttaa laitteen sammuttaminen. Huom!! Suositellaan tarkistamaan MMS ja Internet asetukset omalta operaattorilta.

Näin resete.fi.

 

Kun viritin kotona puhelinta käyttökuntoon, se päivitti ohjelmaa/puhelinta kahdesti asennuksineen vajaan tunnin. Herää kysymys, mitä sille on tehty?

Telian sivuilla on ohje asennukseen, joka koskee eri mallia. Valikot eivät täsmää.

Telian operointi ei nimittäin toimi. Mokkula (Elisa) toimii.

Kirjoitin Telian yhteyssivuille yhteydenottopyynnön eilen (to 30.7.-20) illalla, jään odottamaan vastausta. Lupaavat kahdessa päivässä.

 

Kun nyt aamulla avasin puhelimen, se ilmoitti ensimmäiseksi:

Katvealueella. Telia.fi 4G verkko ei ole käytettävissä alueella.

 

Tällaista tänään. Kun Telia ehdotti asetusten hausta numerosta 15400, vastaus oli aiemmin ja nyt, eilen,

Puhelimeesi ei valitettavasti voida lähettää asetuksia.

 

Kerrohan viisaampana, jäänkö odottamaan teidän yhteydenottoanne - vai jotain muuta.



Tässä tapauksessa suosittelen odottelemaan tuota yhteydenottoa. Tekninen asiakaspalvelumme pääsee tutkimaan tuota asiaa tarkemmin, kun saavat ilmoituksesi käsittelyyn.

| Telia Yhteisön moderaattori |