Verkkokaupan tarjous vain tällä selaimella


Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +11

Ipadilla selailin Soneran verkkokauppaa ja eteen tuli LPlus liittymästä mukava tarjous vain tällä selaimella. No, tarjous herätti luonnollisesti mielenkiinnon ja ei muutakuin tilaamaan. Koska kyseessä on olemassa oleva liittymä, sivusto kehotti siirtymään omille sivuille. No, sinne siis mutta liittymän päivityksessä ei yllättäenn näkynyt muutakuin hitaampia nopeuksia eikä tuota tarjousta. Vai onko tässä taas jokin, mihin tietotekniset taitoni eivät riitä? Vai onko tämä nyt niitä " Koska mä voin"juttuja Telian suunnalta.


3 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

LPlus liittymän hintatiedot osiosta löytyy seuraavaa : Etu ei koske nykyisten liittymien päivityksiä.


Voisi olla kyllä selkeämmin esillä, että etu koskee vain uusia liittymiä.

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +11

Joo, huomasin tuon saman ehdon myöhemmin. Sinänsä outoa, että verkkokauppa antaa vaihtoehdoksi nykyisen liittymän päivittämisen. Ihmellistä on myös se, että en tällä hetkellä pysty valitsemaan omilta sivuilta  esim. XL-liittymää, mutta M ja S liittymä ovat valittavissa. Kai tämä on sitä Soneran "koska mä voin" - juttua ja vanhan asiakkaan päähänpotkimista. Näinhän se on aiemminkin mennyt.


@AsiakasY kirjoitti:

Joo, huomasin tuon saman ehdon myöhemmin. Sinänsä outoa, että verkkokauppa antaa vaihtoehdoksi nykyisen liittymän päivittämisen. Ihmellistä on myös se, että en tällä hetkellä pysty valitsemaan omilta sivuilta  esim. XL-liittymää, mutta M ja S liittymä ovat valittavissa. Kai tämä on sitä Soneran "koska mä voin" - juttua ja vanhan asiakkaan päähänpotkimista. Näinhän se on aiemminkin mennyt.




Hei! Kieltämättä tarjousehdot voisivat olla selkeämmin esillä, pistän tästä palautetta eteenpäin. Äkkiseltään vaikea sanoa miksi kaikki pakettivaihtoehdot eivät löydy Omilta Sivuilta. Otatko yhteyttä asiakaspalveluumme esim. Omien Sivujen chatin kautta, niin päästään tutkimaan asiaa tarkemmin :)

Vastaa