Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
tero812
Vakiokalustoa ☆
  • 11 custom-general.kudos
  • 177 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Verkon nopeudessa häiriötä myrskyn vuoksi?

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

nyt on paha vika verkossa nopeus lataus nopeus ei ole kuin 0.34 megaa parhaimillaan ollut 7.76 megaa tänään resetointi ja kaikki keinot koitettu onko niin että kun nyt on syys myrsky tuulen nopeus 34/m sekunnissa niin se vaikuttaa että tukiaseman signaali myrskyssä menee sekaisin

Edit AaTanja: muokattu otsikkoa kuvaavammaksi.

31 vastausta
tero812
Vakiokalustoa ☆
  • 11 custom-general.kudos
  • 177 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

*******e meinaan kun asuinpaikan johtaja ja kiinteistö ei tuota suuntaanteenia anna katolle asentaa paranisi netti varmasti heti mutta elisan mies meinaa asensi ikkunan ulkopuolelle panorama anteenin jonka arvo ja hinta oli 48e josta 5g reittimeen menee kasi piuhaa sen anteeni paikoille niin onko tuosta mitään apua poistaako se panssari ikkunoista ja betonirakenteista johtuvat onkelmat vai pitäisikö olla katolla kallein ja parhain suuntaanteeni oikein tukiasemaan suunnattuna mitkä on asikkaan oikeutet kun valitin traficomiin ja kuluttajariita lautakuntaan mainitsin tuon ettei mun anneta suuntaanteenia katolle laittaa pitääkö mun terveytenkin uhalla vain muuttaa johonkin vuokraasuntoon jossa saa niitä gigan kaapelinettejä vai paraneeko mun alueen netit kun jaksaa oottaa 1-2 vuotta tai 2-3 vuotta tai 4-8 vuotta tai jopa peräti 8-9 vuotta tai vielä pitempään 10-11 vuotta kun nyt helmikuun9 päivä täytin 40 vuotta niin jos elän terveelisesti niin kerkeänkö kokea kun alueelle 94400 tulee selviä ja merkittäviä verkon parannuksia ja yhteys nopeutuu ja siitä tulee vakaampi vai onko nuo panssari ikkunat ja betoni rauta seinät sellainen juttu  että jos ei ole kunnon suuntaanteenia katolle tukiasemaan suunnattuna niin saa oottaa vaikka 30 vuotta niin tilanne ei siitä netin puolella tule paraneen  eli oliko valitukset traficomiin ja kuluttajariita lautakuntaan aiheettomia onko vaan niin että mun täytyy hyväksyä se mitä sanottiin että sun asuinpaikkaan ei saa kunnon internet yhteyttä ja että kun on panssari ikkunat ja betoni rauta seinät niin sellaiseen paikkaan ei ilman suunta anteenia joka on oikein suunnattu tukiasemaan tule koskaan kunnon mobiiliyhteyttä saamaan

SannaMKoo
Moderaattori
Moderaattori
  • 445 custom-general.kudos
  • 814 custom-general.replies
  • 82 custom-general.solutions

@tero812  kirjoitti:

...

onko nuo panssari ikkunat ja betoni rauta seinät sellainen juttu  että jos ei ole kunnon suuntaanteenia katolle tukiasemaan suunnattuna niin saa oottaa vaikka 30 vuotta niin tilanne ei siitä netin puolella tule paraneen  eli oliko valitukset traficomiin ja kuluttajariita lautakuntaan aiheettomia onko vaan niin että mun täytyy hyväksyä se mitä sanottiin että sun asuinpaikkaan ei saa kunnon internet yhteyttä ja että kun on panssari ikkunat ja betoni rauta seinät niin sellaiseen paikkaan ei ilman suunta anteenia joka on oikein suunnattu tukiasemaan tule koskaan kunnon mobiiliyhteyttä saamaan

Ymmärrän, että etenkin nykypäivänä toimiva nettiyhteys on monelle todella tärkeä. @JoonasLam vastasikin hyvin sinulle tässä toisessa ketjussa meillä parhaillaankin käynnissä olevista verkon parannustustöistä. Sisäkuuluvuutta emme pysty parantamaan, mutta nopeudet paranee kun verkkoa parannetaan alueella. Kuten aiemminkin mainittua, tällä hetkellä ei ole tiedossa milloin päivityksiä alueellasi tehdään.

Telia Yhteisö moderaattori | Samsung Galaxy S21 | Garmin Venu 2S | Lukutoukka | TV-sarjat