Julkinen alue
Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Kakeli58
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 5 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Viive soitonsiirrossa vastaajaan

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

En löydä mistään asetusta, jolla soittoajan ennen vastaajaan siirtoa saa pidemmäksi.

Samsung XCover 4S ja Anroid 9.

10 vastausta
irritus
Konkari ☆
  • 577 custom-general.kudos
  • 1056 custom-general.replies
  • 85 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Puhelimen sointiaika Telian lasku- ja prepaid-liittymillä on 30 s. Dot-liittymillä ilman vastaajaa se on hieman pidempi. Näitä ei voi pidentää.

 

Jos tarvitset enemmän aikaa puhelimeen vastaamiseen, joudut hankkimaan toisen Telian liittymän, jonka numeroon asetat viivesiirron. Kytkentä ensimmäisestä puhelimesta **61* toinen nro **30# luuri auki, poisto ##61# luuri auki.

 

Mikäli puhelut menevät vastaajaan alle 30 sekunnissa, tarkasta, ettet ole aktivoinut epähuomiossa viivesiirtoa lyhyemmellä viiveellä. Kun poistat viivesiirron ##61# luuri auki, puheluiden pakko-ohjaus vastaajaan palaa oletusasetuksilleen.

Kakeli58
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 5 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Kuittasin jo ratkaistuksi, mutta #61 komennolla häipyikin koko vastaajatoimnto. Mistä löytyykään nuo ruutu-tähti komennot toimintoineen?

kustaa1967
Konkari
  • 331 custom-general.kudos
  • 782 custom-general.replies
  • 23 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Kakeli58@  kirjoitti:

Kuittasin jo ratkaistuksi, mutta #61 komennolla häipyikin koko vastaajatoimnto. Mistä löytyykään nuo ruutu-tähti komennot toimintoineen?


https://www.setera.fi/fi/asiakastuki/mobiilipalvelut/soitonsiirto/ 

irritus
Konkari ☆
  • 577 custom-general.kudos
  • 1056 custom-general.replies
  • 85 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Tämäpä erikoista. Käytätkö kolmannen osapuolen vastaajapalvelua tai oletko tilannut liittymääsi varattusiirto-palvelun? Normaalisti puhelut pakko-ohjautuvat vastaajaan, joten soitonsiirrot poistamalla vastaaja nimenomaisesti kytkeytyy toimintaan.

 

Jos käytät Telian vastaajaa ja syystä tai toisesta haluat tehdä sinne soitonsiirron itse, viivesiirron 30 s saa aktivoitua:

 

**61*0423330000**30# luuri auki

 

Viiveaika on viimeinen luku ennen #-merkkiä. Sallitut arvot ovat 5, 10, 15, 20, 25 ja 30 s.

Kakeli58
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 5 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Ei kyllä aavistustakaan, mitä vuosikymmenten aikana on tullut tilattua. Telian oma vastaajapalvelu, ja puhelut ovat ohjautuneet vastaajaan jos ei verkossa tai ei vastata. Koputus on ollut aktiivisena puhuessa.

Mikä numero sitten on puhelimessani oleva 04210+oma numero? Mielestäni siihen ei ole tarvinnut tehdä koskaan varsinaista soitonsiirtoa, vaan on pelannut automaattisesti.

Pitäisikö tuo siirto tehdä siihen vai ohjeen xxxx3330000?

irritus
Konkari ☆
  • 577 custom-general.kudos
  • 1056 custom-general.replies
  • 85 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Kakeli58@  kirjoitti:

Mikä numero sitten on puhelimessani oleva 04210+oma numero?


Onko kyseessä yritysliittymä? Jos on, niillä on liittymäkohtaiset vastaajanumerot. Tällöin käytetään toki ikiomaa vastaajanumeroa.

 

Mikäli kyseessä on kuluttajaliittymä tai prepaid, numero on väärä. Soneran vastaajanumerot muuttuivat vuonna 2015 ja Tele Finlandin 2013.

Kakeli58
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 5 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Jep. Yritysliittymä. Kokeilenpa näillä ohjeilla.

Kakeli58
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 5 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Homma kunnossa. Kiitos!

tokel
Vakiokalustoa ☆
  • 26 custom-general.kudos
  • 168 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@irritus@  kirjoitti:

Tämäpä erikoista. Käytätkö kolmannen osapuolen vastaajapalvelua tai oletko tilannut liittymääsi varattusiirto-palvelun? Normaalisti puhelut pakko-ohjautuvat vastaajaan, joten soitonsiirrot poistamalla vastaaja nimenomaisesti kytkeytyy toimintaan.

 

Jos käytät Telian vastaajaa ja syystä tai toisesta haluat tehdä sinne soitonsiirron itse, viivesiirron 30 s saa aktivoitua:

 

**61*0423330000**30# luuri auki

 

Viiveaika on viimeinen luku ennen #-merkkiä. Sallitut arvot ovat 5, 10, 15, 20, 25 ja 30 s.


Tuleekohan noi viiveajat jostain gsm-standardista, joka vaatis jonku ITU:n päätöksen, jos haluis muuttaa, kun en oikein pitä tuota maksimiaikaa 30sek ihan tarpeeks pitkänä?
Onkohan standardisedät koskaan miettiny pidennystä? Vai yhdessä hymistelleet, ettei kukaan halua kuunnella niitä luureja yli 30 sekkaa kerrallaan...