VoLTE ja VoWiFi palvelun käyttöönotto

  • 20 September 2019
  • 2 kommenttia
  • 240 katselukertaa

Hei! Kuinka nämä VoLTE ja VoWiFi puhelut otetaan käyttöön? Pitääkö tilata nämä palvelut erikseen vai ovatko ne automaattisesti käytössä? Uusi liittymä on ollut käytössä muutaman päivän, mutta ei vieläkään näy mitään VoLTE-ilmoitusta puhelimen näytössä. Kyseessä on Samsung S7. Asetuksista näkyy että IMS-rekisteröinnin tila - Ei rekisteröity. Mikä on avuksi? Kiitos!


2 kommenttia

Palvelun pitäisi kytkeytyä itsestään liittymään päälle. Jos omilla sivuilla ei näy liittymän tiedoissa 4G-puhe lisäpalvelusta mitään mainintaa niin palvelu ei ole kytkeytynyt. Tähän saa apua asiakaspalvelusta.

 

Itselläni kävi noin ja yhteydenoton jälkeen puolessa tunnissa puhelut liikkui Wifi ja 4G -verkkojen kautta.

Kiitos neuvosta! Sain 4G-puhelut toimimaan ottamalla yhteyttä asiakaspalveluun (chatin kautta). Sen jälkeen tosin piti vielä itse kytkeä päälle WiFi-puhelut liittymän hallintasivulla. Kytkennän jälkeen puhelin pitää myös käynnistää uudelleen. Palvelu aktivoitui vasta puhelimen käynnistyksen jälkeen.

Vastaa