Wifipuhelu soi valepuheluna

  • 4 December 2018
  • 2 kommenttia
  • 81 katselukertaa

Hei. Nyt paripäivää ollut sellaista ongelmaa, kun joku on soittanut mulle ja olen vastannut vowifin kautta, niin jonkun ajan kuluttua puhelun loppumisesta, puhelin soi uudelleen ja puheluptulle ns normaalisti ja  numero näkyy näutöllä. Todellisuudessa kukaan ei soita, vaan on ns. valepuhelu, johon ei voi vastata, lisäksi puhelu tulee näkymään vastaamattomissa puheluissa, minä on todella huono juttu, koska et oikeasti tiedä, yrittääkö joku soittaa vai ei. Koskee vain wifipuheluita.


 


Edit NikoNo: Siirretty viesti oikeaan osioon


 


2 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Hei @Therapya ja tervetuloa Telian yhteisöön!


 


Tietyissä puhelimissa (mm. Samsung merkkisillä) on tälläinen valepuhelu ominaisuus, olisiko sinullakin kyse tälläisesta?


Täällä tarkemmin tietoa:


https://yle.fi/uutiset/3-5302603

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

@Therapya@  kirjoitti:

Hei. Nyt paripäivää ollut sellaista ongelmaa, kun joku on soittanut mulle ja olen vastannut vowifin kautta, niin jonkun ajan kuluttua puhelun loppumisesta, puhelin soi uudelleen ja puheluptulle ns normaalisti ja  numero näkyy näutöllä. Todellisuudessa kukaan ei soita, vaan on ns. valepuhelu, johon ei voi vastata, lisäksi puhelu tulee näkymään vastaamattomissa puheluissa, minä on todella huono juttu, koska et oikeasti tiedä, yrittääkö joku soittaa vai ei. Koskee vain wifipuheluita.


 




Selvisikö tämä, mikä tässä oli syynä ja vieläkö ongelmat jatkuu?

Vastaa