Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
tonde88
Kommentaattori
  • 23 custom-general.kudos
  • 43 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Yhteislasku e-lasku

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Olen monta kertaa yrittänyt tilata yhteislaskun e-laskuna muttei millään onnistu. Yleensäkin Telia on ainoa toimija, jolla on ollut ongelmia e-laskun tilauksessa. 

 

Tänään huomasin Minun Teliasta että on tullut kaksi laskua vaikka kaikki pitäisi kaikki pitäisi olla samassa laskussa. Yhteislaskussa on mobiililaajakaista ja lisäksi lasku näyttäisi olevan tulossa paperilla. Toinen lasku on laajakaistalasku, jossa on Telia tv. Se sentään tuli sähköpostilla. Molempien pitäisi olla siis samassa yhteislaskussa. Enkä ole tilannut Telialta mitään paperilaskuja.

 

Olen siis jo saanut yhteislaskun viime kuussa ja silloin kaikki oli kunnossa. Nyt oli tarkoitus tilata e-lasku, mutta eipä onnistu.

 

 

 

 

1 vastaus
Merja_J
Moderaattori
Moderaattori
  • 887 custom-general.kudos
  • 1306 custom-general.replies
  • 83 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@tonde88@  kirjoitti:

Olen monta kertaa yrittänyt tilata yhteislaskun e-laskuna muttei millään onnistu. Yleensäkin Telia on ainoa toimija, jolla on ollut ongelmia e-laskun tilauksessa. 

 

Tänään huomasin Minun Teliasta että on tullut kaksi laskua vaikka kaikki pitäisi kaikki pitäisi olla samassa laskussa. Yhteislaskussa on mobiililaajakaista ja lisäksi lasku näyttäisi olevan tulossa paperilla. Toinen lasku on laajakaistalasku, jossa on Telia tv. Se sentään tuli sähköpostilla. Molempien pitäisi olla siis samassa yhteislaskussa. Enkä ole tilannut Telialta mitään paperilaskuja.

 

Olen siis jo saanut yhteislaskun viime kuussa ja silloin kaikki oli kunnossa. Nyt oli tarkoitus tilata e-lasku, mutta eipä onnistu.

 

 

 

 


Kuulostaa siltä että yhteislasku ei syystä tai toisesta ole enää voimassa, jos olet viime kuussa saanut sekä mobiilin että kiinteän kaistan laskut samalla laskulla ja nyt ne tulevat erikseen. Kannattaakin olla yhteydessä meidän asiakaspalveluun vaikka chatin kautta, se palvelee telia.fi -sivuilla 24/7 niin kollegat siellä hoitavat asian kuntoon. Kun yhteislasku on kytketty, voit sen jälkeen tehdä siitä e-laskusopimuksen. Ohjeet löytyvät tästä linkistä kohdasta "Laajakaista-, kotipuhelin-, Telia TV, laitevakuutus-, Turvapaketti- ja yhteislasku." Ja suosittelen että odotat muutaman arkipäivän että yhteislasku on kytketty, ennen kuin teet tuon e-laskusopimuksen. Näin saat sen varmimmin toimimaan. 

| Telia Yhteisön moderaattori | Apple iPhone 12 | Apple Watch SE | C More
Tämän osion uusimmat keskustelut