Yhteislasku e-lasku

  • 29 January 2021
  • 1 kommentti
  • 157 katselukertaa

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +5

Olen monta kertaa yrittänyt tilata yhteislaskun e-laskuna muttei millään onnistu. Yleensäkin Telia on ainoa toimija, jolla on ollut ongelmia e-laskun tilauksessa. 

 

Tänään huomasin Minun Teliasta että on tullut kaksi laskua vaikka kaikki pitäisi kaikki pitäisi olla samassa laskussa. Yhteislaskussa on mobiililaajakaista ja lisäksi lasku näyttäisi olevan tulossa paperilla. Toinen lasku on laajakaistalasku, jossa on Telia tv. Se sentään tuli sähköpostilla. Molempien pitäisi olla siis samassa yhteislaskussa. Enkä ole tilannut Telialta mitään paperilaskuja.

 

Olen siis jo saanut yhteislaskun viime kuussa ja silloin kaikki oli kunnossa. Nyt oli tarkoitus tilata e-lasku, mutta eipä onnistu.

 

 

 

 


1 kommentti

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +19

@tonde88@  kirjoitti:

Olen monta kertaa yrittänyt tilata yhteislaskun e-laskuna muttei millään onnistu. Yleensäkin Telia on ainoa toimija, jolla on ollut ongelmia e-laskun tilauksessa. 


 


Tänään huomasin Minun Teliasta että on tullut kaksi laskua vaikka kaikki pitäisi kaikki pitäisi olla samassa laskussa. Yhteislaskussa on mobiililaajakaista ja lisäksi lasku näyttäisi olevan tulossa paperilla. Toinen lasku on laajakaistalasku, jossa on Telia tv. Se sentään tuli sähköpostilla. Molempien pitäisi olla siis samassa yhteislaskussa. Enkä ole tilannut Telialta mitään paperilaskuja.


 


Olen siis jo saanut yhteislaskun viime kuussa ja silloin kaikki oli kunnossa. Nyt oli tarkoitus tilata e-lasku, mutta eipä onnistu.


 


 


 


 




Kuulostaa siltä että yhteislasku ei syystä tai toisesta ole enää voimassa, jos olet viime kuussa saanut sekä mobiilin että kiinteän kaistan laskut samalla laskulla ja nyt ne tulevat erikseen. Kannattaakin olla yhteydessä meidän asiakaspalveluun vaikka chatin kautta, se palvelee telia.fi -sivuilla 24/7 niin kollegat siellä hoitavat asian kuntoon. Kun yhteislasku on kytketty, voit sen jälkeen tehdä siitä e-laskusopimuksen. Ohjeet löytyvät tästä linkistä kohdasta "Laajakaista-, kotipuhelin-, Telia TV, laitevakuutus-, Turvapaketti- ja yhteislasku." Ja suosittelen että odotat muutaman arkipäivän että yhteislasku on kytketty, ennen kuin teet tuon e-laskusopimuksen. Näin saat sen varmimmin toimimaan. 

Vastaa