peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
58180 Jäsentä
161993 Kirjoitusta

Telia yhteisö on nyt myös laiteyhteisö

Lue lisää
Yhteistyössä OnePlus

Yritysliittymä ja Volte/Wi-fi puhelujen aktivointi



Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎25-08-2019
Kirjoituksia: 2
1/3

Yritysliittymä ja Volte/Wi-fi puhelujen aktivointi

Eli kuinka kyseiset palvelut aktivoidaan yritysliittymässä?

0 tykkäystä
2 vastausta
Velho
Velho
Rekisteröitynyt: ‎15-08-2015
Kirjoituksia: 2 114
2/3

Vs: Yritysliittymä ja Volte/Wi-fi puhelujen aktivointi

Hei!

 

En nyt aivan satavarma ole, mutta uskoisin, että vaatii kontaktoinnin yritysaspaan sellaiselta henkilöltä, jolla valtuudet hallinnoida liittymäpalveluita. Voi olla myös mahdollista itsepalveluna, kunhan oikeudet löytyvät. Aivan tarkkaa ohjetta en tältä ohjesivulta löydä, Telialta voitaneen asiaa täsmentää.

0 tykkäystä
Moderaattori
Moderaattori
Rekisteröitynyt: ‎11-06-2019
Kirjoituksia: 1
3/3

Vs: Yritysliittymä ja Volte/Wi-fi puhelujen aktivointi

Moikka @Hardepadre ja tervetuloa Telia Yhteisöön keskustelemaan!

 

Mikäli sinulla on yrityksessä pääkäyttäjäoikeudet tai tilausoikeudet Yritysportaaliin, niin saat aktivoitua wi-fi puhelut itsepalveluna. Yritysportaaliin pääset kirjautumaan täältä: https://www.telia.fi/B2B_Login/ .

 

Onnistuu myös yritysasiakaspalvelun kautta, telia.fi/yrityksille sivun chatissä tai soittamalla meille numeroon 020 693 693.

 

Pääsetkö näillä eteenpäin asiassa?