26-09-2019 21:20
Eli kuinka kyseiset palvelut aktivoidaan yritysliittymässä?
Ratkaistu! Siirry kohtaan Ratkaisu.
26-09-2019 22:02
Hei!
En nyt aivan satavarma ole, mutta uskoisin, että vaatii kontaktoinnin yritysaspaan sellaiselta henkilöltä, jolla valtuudet hallinnoida liittymäpalveluita. Voi olla myös mahdollista itsepalveluna, kunhan oikeudet löytyvät. Aivan tarkkaa ohjetta en tältä ohjesivulta löydä, Telialta voitaneen asiaa täsmentää.
Kirjoitettu
27-09-2019
08:33
Muokattu
27-09-2019
10:12
NikoNo
Moikka @Hardepadre ja tervetuloa Telia Yhteisöön keskustelemaan!
Mikäli sinulla on yrityksessä pääkäyttäjäoikeudet tai tilausoikeudet Yritysportaaliin, niin saat aktivoitua wi-fi puhelut itsepalveluna. Yritysportaaliin pääset kirjautumaan täältä: https://www.telia.fi/B2B_Login/ .
Onnistuu myös yritysasiakaspalvelun kautta, telia.fi/yrityksille sivun chatissä tai soittamalla meille numeroon 020 693 693.
Pääsetkö näillä eteenpäin asiassa?