Yritysliittymä ja Volte/Wi-fi puhelujen aktivointi

  • 26 September 2019
  • 2 kommenttia
  • 20 katselukertaa

Kunniamerkki +1

Eli kuinka kyseiset palvelut aktivoidaan yritysliittymässä?


2 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Hei!


 


En nyt aivan satavarma ole, mutta uskoisin, että vaatii kontaktoinnin yritysaspaan sellaiselta henkilöltä, jolla valtuudet hallinnoida liittymäpalveluita. Voi olla myös mahdollista itsepalveluna, kunhan oikeudet löytyvät. Aivan tarkkaa ohjetta en tältä ohjesivulta löydä, Telialta voitaneen asiaa täsmentää.

Moikka @Hardepadre ja tervetuloa Telia Yhteisöön keskustelemaan!


 


Mikäli sinulla on yrityksessä pääkäyttäjäoikeudet tai tilausoikeudet Yritysportaaliin, niin saat aktivoitua wi-fi puhelut itsepalveluna. Yritysportaaliin pääset kirjautumaan täältä: https://www.telia.fi/B2B_Login/ .


 


Onnistuu myös yritysasiakaspalvelun kautta, telia.fi/yrityksille sivun chatissä tai soittamalla meille numeroon 020 693 693.


 


Pääsetkö näillä eteenpäin asiassa?

Vastaa