Hyvää huomenta @Kuksa2312 ja tervetuloa Yhteisöön! Telian yrityksien tukisivustolla kuvaillaan seuraavanlaisesti:
Voit tarkistaa PUK-koodisi itse kirjautumalla matkapuhelinumerollasi telia.fi-sivustolle. Lue lisää työsuhdeliittymän hallinnoinnista täältä.
Jos et ole yrityskäyttäjä vaan yksityisasiakas, saat PUK-koodin omistamaasi liittymään kirjautumalla sisään täällä.
Jos liittymäsi on lukittu ja et ole aiemmin luonut työsuhdeliittymällesi tunnuksia telia.fi-sivustolle, et voi tarkistaa PUK-koodia telia.fi-sivuston kautta.
Tässä tapauksessa voit
Lisätiedot: https://www.telia.fi/yrityksille/asiakastuki/liittymat-ja-laitteet/puhelinliittymat/puk-koodi
Toivottavasti saat puhelimesi näillä ohjeilla taas toimintakuntoon mahdollisimman pian! 