ZTE MF286 yhteyspiste asetukset soneran opengatelle?

  • 13 December 2016
  • 5 kommenttia
  • 57 katselukertaa

Eli minulla on nyt zte mf286 (dna brändätty) huawei b593s-22 tilalla, mitenköhän nuo yhteyspisteasetukset tulisi olla? Siis jotta PS4 toimisi kuten aiemmin huaweilla. Opengate palvelu on aktivoituna.

Automaatti asetuksella tulee: Profiilin nimi = sonera ja yhteyspiste = internet.

Se ei liene oikea asetus? pitäis varmaan lukea opengate jossain?

Kiitos jo joku ymmärtää tästä jotain.


5 kommenttia


@Honero kirjoitti:

Eli minulla on nyt zte mf286 (dna brändätty) huawei b593s-22 tilalla, mitenköhän nuo yhteyspisteasetukset tulisi olla? Siis jotta PS4 toimisi kuten aiemmin huaweilla. Opengate palvelu on aktivoituna.


Automaatti asetuksella tulee: Profiilin nimi = sonera ja yhteyspiste = internet.


Se ei liene oikea asetus? pitäis varmaan lukea opengate jossain?


Kiitos jo joku ymmärtää tästä jotain.




Vaihda toi yhteyspiste = opengate

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

@PasiS kirjoitti:


@Honero kirjoitti:

Eli minulla on nyt zte mf286 (dna brändätty) huawei b593s-22 tilalla, mitenköhän nuo yhteyspisteasetukset tulisi olla? Siis jotta PS4 toimisi kuten aiemmin huaweilla. Opengate palvelu on aktivoituna.


Automaatti asetuksella tulee: Profiilin nimi = sonera ja yhteyspiste = internet.


Se ei liene oikea asetus? pitäis varmaan lukea opengate jossain?


Kiitos jo joku ymmärtää tästä jotain.




Vaihda toi yhteyspiste = opengate




Jeps, Mulla sama laite. Jos se ei nyt noin lähtenyt wörkkii, niin voin katsoa omastani tarkemmin kun kerkiän. Jos oikein muistan, piti luoda uusi profiili, tuota oletusta ei antanut muuttaa.

Kiitos molemmille vastaajille. Tein manuaalisesti asetukset ja näyttää hyväksyneen ne. Eli kaikki on kunnossa. Kiitos nopeasta vastauksesta. 

Voinko käyttää tulostinta ZTE MF286: n USB-liitännän kautta? Jos kyllä, miten asetukset tehdään?

Kunniamerkki +14

@RichardTM@  kirjoitti:

Voinko käyttää tulostinta ZTE MF286: n USB-liitännän kautta? Jos kyllä, miten asetukset tehdään?




Tuolla sanotaan usb:n kohdalla "USB interface to share pictures, files or videos by a USB Disk or a small hard disk through same WiFi network" eli ei todennäköisesti tue printtereitä ainakaan jos tuohon on luottaminen. Eikä näissä yleensäkään ole tukea usb tulostimille, joissakin Asuksen routereissa tosin on tuki tietyille usb tulostin malleille ollut. Muutenkin usb tulostimen toiminta on hyvin epävarmaa tälläisissa konfiguraatioissa.


 


Suosittelen hankkimaan tulostimen jossa on verkkokortti, silloin se liitetään ethernet kaapelilla reitittimeen ja kaikilla verkon laitteilla voidaan käyttää tulostinta ellei verkossa erikseen aseteta rajoituksia. Käytettyjä lasertulostimia kannattaa katsella jos tulostustarve on vähäistä, hinnat alkavat muutamasta kympistä hyvinkin laadukkaalle yritysverkko lasereille.

Vastaa