asiaa 4g toiminnasta

  • 19 December 2019
  • 1 kommentti
  • 8 katselukertaa

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +12

mulla olisi sellaista asiaa että tarviiko isosiskon ostaa mulle uutta reititintä koska sillä on heikot tulot

kysyn tätä siksi koska mulla on reititin tippunut kaksi kertaa voimakkaasti lattiaan pöytältä itsellä kaksi kertaa ja hoitokotin yksikön pääliköllä kolmannen kerran reititin on huawei b525 ja nyt nopeutet vaihtelee niin onko nyt uuden reitittimen osto eessä kun nopeus vaihtelee että onko siellä anteeneja rikki sisällä tai koko reititin rikki ja joutuuko isosisko ostaa uuden reitittimen toivon ettei tarvi koska sillä on heikot tulot helsinkissä ja tosi ankeaa elää luulisi että jos se kerta on rikki niin miten se voisi tarjota ne nopeutet jotka se tarjoaa eli lataus nopeus 27 megaa ja lähetys nopeus 35 megaa asun nyt erissä hoitokotissa kun songassa  asun keminmaassa hoitokoti esperissä niin jos reititin olisi rikki tai epäkunnossa olisiko nopeutet tuota luokkaa telialta miehet kyllä meinasi että heilläkin on käytössä tuo huawei b525 reititin ja että se on aika järeä ja kestävä malli jos nopeutet on 27 megaa lataus nopeus ja 35-40 megaa lähetys nopeus voiko reititin olla silloin epäkunnossa tai rikki


1 kommentti

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Hei @tero812 !


 


Ei tarvitse ostaa uuttaa 4G modeemia. Nopeudet ovat ihan riittävät vaikka Telia TV:tä pyörittämään. Netin käyttö onnistuu noilla lukemilla.


Voi olla että nopeudet ovat vähän erilaiset tuolla Keminmaassa ja siihen varmaan vaikuttaa yhteisverkko (Telia ja DNA). Mutta kyllä tuo nopeus riittää ja ei modeemi/reititin rikkinäisenä antaisi tuollaisia lukemia tietääkseni.

Vastaa