11-01-2022 17:59
Asun Espanjassa mutta tuli tarve suomalaiselle puhelinnumerolle. Ostin uuden eSim-liittymän ja liittymä asentui hyvin mutta ei aktivoidu. Puhelin on iPhone 11, jossa on espanjalainen Sim-liittymä.
11-01-2022 20:09
Hei @Geemix ja tervetuloa Yhteisöön! Mukavaa että olet löytänyt tiesi tänne. 😊
Sen haluaisin vielä kysäistä että oletko siis saanut ladattua eSIM:n onnistuneesti puhelimeesi? Eli liittymän tilaus on onnistunut, mutta oletko saanut sen myös ladattua laitteeseen. Applen sivuilta löytyy myös ohje eSIM:n käyttöönottamiseksi iPhonella. Kurkkaapa olisiko tästä apua.
Kirjoitettu
11-01-2022
20:24
Muokattu
12-01-2022
08:49
Merja_J
Kiitos @Merja_J nopeasta vastauksesta. Sain eSimin asennettua helposti ja kaikkea olen kokeillut mitä ohjeita olen Applelta ja muilta löytänyt. Yksi asia asia hieman ihmetyttää, kun Mobiilidatan tiedot näyttää ainakin minun silmissä hiukan puutteellisilta.
edit Merja_J: tägäys lisätty
Kirjoitettu
11-01-2022
20:35
Muokattu
12-01-2022
08:47
Merja_J
edit Merja_J: kuva upotettu
11-01-2022
20:48
Muokattu
11-01-2022
20:54
Joo, nykyiset televerkot ymmärtävät vähemmästäkin. Kentät ovat mulla vajaita samaan tapaan. Jos puhelimesi netti toimii, niin kaikki on hyvin. 🙂
MMS- ja internet-asetukset matkapuhelimeen | Asiakastuki | Telia
11-01-2022 20:50
Okei, näinhän se taitaa olla 😋. Juu, netti toimii loistavasti!
12-01-2022 15:10
Telia yhdisti uuden puhelinnumeron ja nyt eSim toimii hienosti!
12-01-2022 15:35
@Geemix kirjoitti:
Telia yhdisti uuden puhelinnumeron ja nyt eSim toimii hienosti!
Hienoa että tämä tuli kuntoon ja kiitos kun infosit siitä meitäkin!