peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
55045 Jäsentä
156204 Kirjoitusta
Uusi käyttäjä, aloita täältä
^

Keskustele. Kerro kokemuksistasi. Ratko ongelmia. Testaile uusia makeita juttuja.

ALOITA HAUSTA

Etsimästäsi aiheesta voi löytyä jo valmiita keskusteluita tai artikkeleita. Jos ei, aloita uusi keskustelu.

HAKUUN

VERTAISTUKI

Yhteisössämme jäsenet ovat tähtiä. Törmäät nopeasti VIP-jäseniimme. Mukana on ajoittain myös telialaisia.

TUTUSTU

OLE AVULIAS

Paina peukkua hyville kommenteille. Merkitse ratkaisuksi vastaus, joka ratkaisi ongelmasi. Neuvo muita.

YHTEISÖN SÄÄNNÖT

eSim ongelma iOS 12.2. kanssa



Moderaattori
Moderaattori
Rekisteröitynyt: ‎29-12-2014
Kirjoituksia: 141
11/11

Vs: eSim ongelma iOS 12.2. kanssa

Moikka, @jpkarhu!

 


Pystynkö uusimaan fyysisen simkortin (yritysliittymä) Telian kaupassa?


Oletkin saanut muilta osin ihan hyviä ohjeita, mutta kommentoin vielä tähän yritysliittymä-asiaan Hymiö Onnellinen. Yritysasiakas voi vaihtaa SIM-kortin itsepalveluna Yritysportaalin kautta, mikäli varakortteja on yrityksellä varastossa. Mikäli olet isomman yrityksen työntekijä, kannattaa kääntyä asiassa teidän matkapuhelinasioista vastaavan henkilön puoleen ja kysyä onnistuuko kortinvaihto miten. 

Yrityksen vastuuhenkilö tai allekirjoitusoikeuden omaava henkilö voi hakea uuden kortin myös Telia Kaupasta, tai ilmoittaa meille että sulla työsuhdeliittymän käyttäjänä on oikeus tehdä kortinvaihto liittymään, jolloin tieto kirjataan ylös ja henkkareita näyttämällä kortinvaihto onnistuu pyynnöstäsi Telia Kaupassa. Kannattaa olla siis yhteyksissä yrityksen sisällä henkilöön, joka vastaa työsuhdeliittymistä. 

Jos  olet itse yrittäjä, voit käydä henkkareiden kanssa Telia Kaupassa, niin saadaan tuo kortti vaihtoon. Kerro vielä näistä ongelmista siinä yhteydessä, niin viallisen kortin vaihto menee maksutta. 


| Innostaja ja innostuja | Yritysasiakkaiden apu ja tuki | Sopivasti hörhö | Metsissä rämpijä | Asiakaskokemuksen puolesta puhuja | Moderaattori |

0 tykkäystä