huawei b525s-65a 4g reititin portforwarding/virtualserver

  • 7 February 2018
  • 2 kommenttia
  • 70 katselukertaa

Joo eli opengate on otettu käyttöön (settings-dial up-profile management- ja sieltä tehty profiili minkä APN: opengate. Internet toimii vielä vaihdon jälkeen mutta ipconfigilla kun katsoo niin ipv4 pysyy samana. Onko tämä ongelma?

Olen kytkenyt reitittimen palomuurin kokonaan pois päältä. Tehnyt poikkeuksen koneenkin palomuurin porteille (turhaan?). NAT:ia en saa kokonaan poispäältä mutta se on cone tilassa (Symmetric NAT is often deployed in gateways where higher security requirements exist. Cone NAT provides lower security, but it allows some applications to perform correctly and is more compatible with consumer applications, including applications on gaming devices.). Nyt kun koitan secuirity-virtual server asettaa 

wan port: 9090-9090

lan ip: 192.168.8.100 (reitittimen koneelle antama ipv4)

lan port: 9090

protocol: both

staus: on

ja sitten apply. Kun sitten koitan tarkistaa onko portti auki selaimella tai koneelle ladatulla ohjelmalla niin joka kerta se on kiinni. Olen koittanut monia muitakin asetuksia vaihdella mitä en enää edes muista (palautin reitittimen tehdasasetuksiin nyt), olen lukenut monta saman tyylistä keskustelua täällä muttei ratkaisua ole löytynyt. Olen katsonut monta eri videota youtubesta ja toistanut vaiheet yksitellen monta kertaa. Alkaa uskoloppumaan, missä vika ?


2 kommenttia

Et voi testata porttia sisäverkon puolelta. Testi pitää tehdä internetin suunnasta.

olen käyttänyt tätä enimmäkseen https://www.yougetsignal.com/tools/open-ports/

lisäksi latasin port forward network utillities ohjelman millä pitäisi pystyä testaamaan.

Ellen ihan väärässä ole ?

Vastaa