peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
54018 Jäsentä
154381 Kirjoitusta
Uusi käyttäjä, aloita täältä
^

Keskustele. Kerro kokemuksistasi. Ratko ongelmia. Testaile uusia makeita juttuja.

ALOITA HAUSTA

Etsimästäsi aiheesta voi löytyä jo valmiita keskusteluita tai artikkeleita. Jos ei, aloita uusi keskustelu.

HAKUUN

VERTAISTUKI

Yhteisössämme jäsenet ovat tähtiä. Törmäät nopeasti VIP-jäseniimme. Mukana on ajoittain myös telialaisia.

TUTUSTU

OLE AVULIAS

Paina peukkua hyville kommenteille. Merkitse ratkaisuksi vastaus, joka ratkaisi ongelmasi. Neuvo muita.

YHTEISÖN SÄÄNNÖT

iphonen tekstiviestiongelmien ratkaisu!

Kommentaattori
Rekisteröitynyt: ‎06-09-2015
Kirjoituksia: 38
1/2

iphonen tekstiviestiongelmien ratkaisu!

jos ei lähde viestit iphonesta niin tarkista asetus soittamalla (tämä on tähti ku en löydä isompaa näppiksestä *)

*#5005*7672# ja luuria ,vastaukseksi pitäisi tulla viestikeskuksen nro(mulla tuli nolla)

sitten asetus pitää nollata soittamalla ##5005*7672#

ja sitten sinne oikea nro soittamalla **5005*7672*+358405202000# ja voila viestit lähtevät jälleen....

pitäisi ilm ilmoittaa asiakaspalveluun tämä iphone ohje(minua neuvottiin soittamaan eka nroon eli tarkistus nroon mutta eivät osanneet sanoa mitä minun vastaus nolla tarkoitti eivätkä osanneet nollausta eikä miten sinne laitetaan oikea viestikeskus numero....

se miten toi oli vaihtunu nollaks en osaa selittää.....

1 vastaus
Herrasmies
Herrasmies
Rekisteröitynyt: ‎26-05-2016
Kirjoituksia: 1 739
2/2

Vs: iphonen tekstiviestiongelmien ratkaisu!

@arttu1971 kirjoitti:

jos ei lähde viestit iphonesta niin tarkista asetus soittamalla (tämä on tähti ku en löydä isompaa näppiksestä *)

*#5005*7672# ja luuria ,vastaukseksi pitäisi tulla viestikeskuksen nro(mulla tuli nolla)

sitten asetus pitää nollata soittamalla ##5005*7672#

ja sitten sinne oikea nro soittamalla **5005*7672*+358405202000# ja voila viestit lähtevät jälleen....

pitäisi ilm ilmoittaa asiakaspalveluun tämä iphone ohje(minua neuvottiin soittamaan eka nroon eli tarkistus nroon mutta eivät osanneet sanoa mitä minun vastaus nolla tarkoitti eivätkä osanneet nollausta eikä miten sinne laitetaan oikea viestikeskus numero....

se miten toi oli vaihtunu nollaks en osaa selittää.....

Hyvä, että sait ongelman ratkaistua. Kyseinen USSD-koodi Anroid-käyttöjärjestelmälle on:

*#*#4636#*# > Puhelimen tiedot

Todella harvoin tuota tarvitsee käyttää, mutta sieltä löytyy mm. sovellusten käyttötilastot, Wi-Fi status ja verkon yksityiskohtaisempia tietoja ja voi suorittaa esim. ping-testin. Päinvastoin etenkin vanhemmissa iPhone-puhelimissa tuo on laajempi ongelma.

Viat ja häiriöt | ✆ Asiakaspalvelu | ⛹ Omat Sivut | ⛔ Mobiilivarmenne | ⚽ Telia TV | ♫ Spotify | ❤ Minun Telia | ⚪ Telia DOT

"Erehtyminen on inhimillistä, mutta asioiden perinpohjaiseen sotkemiseen tarvitaan tietokone." -Paul Ehrlich

0 tykkäystä