iphonesta ei lähde tekstiviestit

  • 16 March 2017
  • 3 kommenttia
  • 23 katselukertaa

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +9

alkoi viikko sitten,yhtäkkiä ei lähtenyt viesti eikä ole lähtenyt sen jälkeen.vika tai asiakaspalvelusta ei mitään apua,olen nollannut kaikki asetukset moneen kertaan ja päivittänyt iphonen uudella iossilla tehdasasetuksiin eikä mikään auta.kokeilin myös sim korttiani toiseen puhelimeen eikä lähtenyt viestit silläkään....,menee yli minun ymmärryksen(ja ilm myös soneran ymmärryksen kun sieltä ei apua löydy..)mystistä...


3 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

@arttu1971 kirjoitti:

alkoi viikko sitten,yhtäkkiä ei lähtenyt viesti eikä ole lähtenyt sen jälkeen.vika tai asiakaspalvelusta ei mitään apua,olen nollannut kaikki asetukset moneen kertaan ja päivittänyt iphonen uudella iossilla tehdasasetuksiin eikä mikään auta.kokeilin myös sim korttiani toiseen puhelimeen eikä lähtenyt viestit silläkään....,menee yli minun ymmärryksen(ja ilm myös soneran ymmärryksen kun sieltä ei apua löydy..)mystistä...




Terve @arttu1971 :)


 


Ethän vain ole tilannut "Estot ja rajoitukset"-lisäpalvelua liittymällesi? Voit tarkistaa sen Omilla Sivuilla liittymän alta kohdasta "Lisäpalvelut". Tarvittaessa voit olla yhteydessä 24/7 avoinna olevaan chat-asiakaspalveluun jonka löydät Omien Sivujen etusivun oikean puolen alareunasta.


 


 


Lisätietoa tästä aiheesta:


https://www.sonera.fi/asiakastuki/ohjeet/Matkapuhelinliittyman-puhelu--ja-viestiestot?id=1237

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +9

ei ole estoja eikä rajoituksia...

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +9

nyt on tulossa uusi sim kortti josko se auttais...

Vastaa