irtisanottu liittymä ja lasku

  • 19 February 2015
  • 5 kommenttia
  • 2 katselukertaa

Hei!

 

Irtisanoin liittymäni asiakaspalvelijan kanssa puhelimitse (valitettavasti tarkkaa päivämäärää en muista ehkä tämän kuun alussa?). Palvelija kertoi 2vk irtisanomisajasta ja asiakkuussuhteeni päättyvän silloin.

 

Nyt sain kuitenkin vielä laskun sähköpostiini, jossa eräpäivä on 9.3.2015. Onkohan kyseessä aiheeton lasku, jota minun ei tarvitsisi enää maksaa?

 

 


5 kommenttia

@marjokukkohovi Laskutusjakso taitaa olla menneeltä ajalta. Katsotko vielä laskun erittelyosasta, mitä ajanjaksoa lasku koskee?

hei olen huomannut että Telia /Sonera laskuttaa useiden vuosien takaisia laskuja jotka on maksettu aikoinaan,mutta kuitteja on vaikea enää löytää.

Telia on siirtänyt laskutuksen venäläisien oligarkkien (sergel) käsiin jotka eivät

kaihda mitään konsteja periessän ns.saataviaan.

Siirryn muiden operaattorien asiakkaaksi ja suosittelen muitakin .

Olin Soneran asiakkaana n. 20 vuotta mutta nyt on mitta täysi


@timasisafa kirjoitti:

hei olen huomannut että Telia /Sonera laskuttaa useiden vuosien takaisia laskuja jotka on maksettu aikoinaan,mutta kuitteja on vaikea enää löytää.


Telia on siirtänyt laskutuksen venäläisien oligarkkien (sergel) käsiin jotka eivät


kaihda mitään konsteja periessän ns.saataviaan.


Siirryn muiden operaattorien asiakkaaksi ja suosittelen muitakin .


Olin Soneran asiakkaana n. 20 vuotta mutta nyt on mitta täysi




Hei @timasisafa, tarkentaisitko hieman minkälaista palvelua ja laskua sinulta mahdetaan nyt laskuttaa vuosien takaa? Etkö ole aikaisemmin saanut Sergeliltä näistä postia? Jos asiassa on jotain epäselvää, kannattaa olla yhteydessä suoraan Sergeliin puh 0200 13113.

Sergelin juuret ovat tosiaan naapurimaassamme, mutta Ruotsissa :smileyhappy:.

Juu ja Sergelin torikin on Tukholmassa, eikä Moskovassa.

Kunniamerkki +14

Eikös Telia omista koko Sergelin osakekannan, ainakin ennen näin oli.. Ja ihan laillinen perintätoimisto se on, sinne ne maksamattomat saatavat yleensä ekana menee.. Kuitit saat kyllä pankistasi tilattua toki, saattaa olla maksullista mutta niistä sitten korvausvaatimus kehiin jos perintä paljastuu aiheettomaksi

Vastaa