keminmaan parannukset


Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +12

koska kemin ja keminmaan verkot saa telian taholta verkonparannus töitä jossa rakennetaan kaikkiin tukiasemiin 5g lähettimet ja modernisoitaan 4g verkkoon reilusti uudempaa tekniikkaan ja lisätään reilusti 4g verkkojen kapasiteettia jos joku jotain keminmaan parannuksista tietää yhteisön moderaattori tai telian työntekijä joka yhteisö seuraa tai tekninen tuki tai vastaavat vastatkaa tähän viestiin kun ihmettelen kun kerran telia yhteisössä joku moderaattori sanoi että kesän 2022 aikana joku keminmaan tukiasemista saa verkon parannus töitä ja jos saa niin rakennetaanko tukiasemiin samalla 5g verkko siis 5g lähettimet ja modernisoitaanko myös 4g verkkoa ja lisätäänkö sen kapasiteettia reilusti siis todella tuntuvasti että mikä on keminmaan tilanne yhteisverkko aloitettiin 2021 alussa ja se valmistuu 2023 lopulla eli tähän mennessä pitäisi kemin ja keminmaan kuulema saaha verkkoon reilusti parannusta mutta koronan ja ukrainan sotan ja sirupulan takia joku sanoi että siinä voi mennä ylikin 2023 vuoden vaikka vuodeen 2024 loppuun onko tämä tosi


2 kommenttia

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +12

ja toivon että telia tekee sieltä pää paikasta kaiken mahollisen jotta mun nykyinen 4g+ verkko eli lte a verkko toimisi mahollisimman vakaavasti ja nopeasti koska luulen että telia voi tähän pääpaikastaan vaikuttaa koska sieltähän ne netti liittymät avaa ja tarvittaessa sulkee että voivat ainakin tarkkailla mun yhteyttä että toimiiko se normaalisti ja kertoa jos huomanneet mun yhteytessä jotain outoa että pitäisi vaikka jotain tekniikkaa uusia vaikka lähiaikoinna tulee mulle uutta verkko tekniikkaa tilasin arkena cat6a verkkokaapelin ja huomenna tilaan huippu hyvän usb verkkokortin manhattan ja ensikuussa uuden reittimen jota kehuttu maksaa 499e joku tosi makee antaa kuulema tosi vakaan ja nopean yhteyten ja sisäanteenin entistä reititintä varten tosin sen vasta heinäkuussa sisäanteenin ja cat7 kaapelia kun ja kun olen uusinut verkkopuolen tekniikan acerin koneeseen jonka sain joulukuun12 lahjaksi ja jonka keskusyksikkö maksoi 1799e ja jossa siinäkin on huippuluokan ethernet verkkokortti ja wifi verkkokortti niin tuo manhattan usb verkkokortti kuulema antaa ultranopean ja vakaan yhteyten mutta joo kun yksi moderaattori kerran sanoi että kesällä 2022 yksi tukiasema keminmaassa saa parannuksia niin onko tämä ollut täysin perätöntä tietoa ja mitä te telialta voitte tehä jotta mun yhteys toimisi mahollisimman hyvin voitteko tarkkailla yhteyttä että onko siinä välillä jotain outoa

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Eipä nyt kyllä kannata ostaa yhtään mitään ennen kuin nuo päivitykset ovat tulleet. Maltti on valttia!

Vastaa