laskutus

  • 9 May 2017
  • 1 kommentti
  • 2 katselukertaa

minulle ei tule sähköpostiini laskuja enää , aiemmin tuli tulee paparilla karhulasku suoraan.

 

on tää vaan niin vaikeet pääst laskutukse kans selvittää näit asioit ku satit sun muut ei vastaa ei edes puheli kohtuu ajas .

kun sopparini tulee täyteen poistun kilpailevaan operaattoriin


1 kommentti

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +19

Hei @poistuva ja tervetuloa Yhteisöön! Oletko käynyt kurkkaamassa telia.fi -sivustolla laskutustietosi? Kirjaudu siis sivuille joko Telia-tunnuksella ( entinen Sonera-tunnus ) tai verkkopankkitunnuksella ja valitse "Omat tietoni ja asetukset" ja sieltä edelleen "laskutustiedot" -välilehti. Mikäli tuollakin näkyy sähköposti laskutustapana, on kyseessä silloin joku vikatilanne jos laskut tulevat kuitenkin postitse.

Liittymäni ja palveluni -osion kautta voit jättää oman liittymänumerosi kohdalta palvelupyynnön jolloin otamme sinuun yhteyttä ja tehdään tarvittaessa sitten selvityspyyntö laskutuksen taustajoukoille mikäli siinä havaitaan jotain vikaa. Chatissakaan ei tällä hetkellä ole jonoa lainkaan joten sitäkin kautta pääsee juuri nyt nopsasti läpi ja asia hoituu sitäkin kautta. Yhteydenottokanavia on onneksi useita joten niistä voi valita sen mikä itselle parhaiten sopii.

Vastaa