Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 62700
Kirjoituksia 171408

laskutuskausi



Highlighted
Uusi keskustelija
Rekisteröitynyt: ‎17-02-2017
Kirjoituksia: 6
1/12

laskutuskausi

Toi laskutuskausi lähtee hienosti/ovelasti ku avaa uuden liittymän. Itelläki liittymä aukes 18.1...no tikanheitossa mulle osu laskutuskausi 13..elikkäs alaoin maksaa 4.1 vaikka ei ollu liittymääkään... 33 tai 34 kausi ois osunu liittymän avauspäivälle...olisin maksanu vaan käytön mukaan...ja emännällä sama juttu...no huonoo säkää kai...mut se siitä halpuudesta...ja taidamme poistua kohtpuolin...

0 tykkäystä
11 vastausta
Highlighted
Lady
Lady
Rekisteröitynyt: ‎06-06-2015
Kirjoituksia: 3 372
2/12

Vs: laskutuskausi

Hei jeeeep!

 

Tuota laskutuskautta taikka tarkemmin laskutusryhmää voi muokata itselle sopivampaan eräpäivään Omilla Sivuilla https://www.sonera.fi/asiakastuki/ohjeet/Omien-Sivujen-kaytto?id=1324 Laskutustiedot -osiossa tai ottamalla yhteyttä Asiakaspalveluun : https://www.sonera.fi/asiakastuki/Ota-yhteytta siellä on maksuttomiakin vaihtoehtoja yhteydenottoon mm. Omien Sivujen Chat ja https://www4.sonera.fi/palvelu/lomake/yhteydenotto Hymiö Onnellinen

0 tykkäystä
Highlighted
Uusi keskustelija
Rekisteröitynyt: ‎17-02-2017
Kirjoituksia: 6
3/12

Vs: laskutuskausi

No eräpäivällähän ei o mitään väliä. Mutta se ihmetyttä jos liittymä aukee 18.1 niin eikö laskutuskin pitäis siitä alkaa eikä 4.1. Nyt kuitenkin 2 viikosta täys lasku. Vaikuttaa vähän *******ukselta...

Yleensä oon tottunu että tyhjästä ei tarvi maksaa. Luulis siellä onnistuvan ajanmukainen laskutus. Kuitenkin luulen että laskun myöhästyessä viivästysmaksut tulee heti eli kartalla ollaan...

0 tykkäystä
Highlighted
Herrasmies
Herrasmies
Rekisteröitynyt: ‎26-05-2016
Kirjoituksia: 2 045
4/12

Vs: laskutuskausi


@jeeeep kirjoitti:

No eräpäivällähän ei o mitään väliä. Mutta se ihmetyttä jos liittymä aukee 18.1 niin eikö laskutuskin pitäis siitä alkaa eikä 4.1. Nyt kuitenkin 2 viikosta täys lasku. Vaikuttaa vähän *******ukselta...

Yleensä oon tottunu että tyhjästä ei tarvi maksaa. Luulis siellä onnistuvan ajanmukainen laskutus. Kuitenkin luulen että laskun myöhästyessä viivästysmaksut tulee heti eli kartalla ollaan...


Hei @jeeeep,

 

Sepäs ikävää! Hymiö Välinpitämätön

 

Sinulla on avattu liittymä 18.1 niin siihen sisältyy tuon tammikuun kk-maksu. Suosittelen olemaan yhteydessä Soneran asiakaspalveluun. Sitä kautta sinulla saattaa olla mahdollisuus saada pieni hyvitys seuraavassa laskutuksessa tammikuun osalta ja kuten @kiisseli67 mainitsi niin sinulla on oikeus muokata itsellesi sopivaksi eräpäivä laskutusryhmästä Hymiö Onnellinen

 

PS. voit hakea maksuaikaa laskullesi Omilla Sivuilla, jossa voit siirtää laskun summan kahteen erään tai siirtää koko laskun summan maksupäivää (5€ / maksusopimus)

0 tykkäystä
Highlighted
Uusi keskustelija
Rekisteröitynyt: ‎17-02-2017
Kirjoituksia: 6
5/12

Vs: laskutuskausi

Onneks ei avattu 31.päivä...ois tullu kallis päivä. Ja eräpäivällä ei väliä...maksettu jo. Ja vaihdetaan...

0 tykkäystä
Highlighted
Uusi keskustelija
Rekisteröitynyt: ‎17-02-2017
Kirjoituksia: 6
6/12

Vs: laskutuskausi

Ja tonne asiakas niin sanottuun palveluun aika turha yrittää yhteyksiä, jos ei koko viikkoo aikaa rimpuutella. Töihinkin kerittävä.

0 tykkäystä
Herrasmies
Herrasmies
Rekisteröitynyt: ‎26-05-2016
Kirjoituksia: 2 045
7/12

Vs: laskutuskausi


@Sekunti kirjoitti:

@jeeeep kirjoitti:

No eräpäivällähän ei o mitään väliä. Mutta se ihmetyttä jos liittymä aukee 18.1 niin eikö laskutuskin pitäis siitä alkaa eikä 4.1. Nyt kuitenkin 2 viikosta täys lasku. Vaikuttaa vähän *******ukselta...

Yleensä oon tottunu että tyhjästä ei tarvi maksaa. Luulis siellä onnistuvan ajanmukainen laskutus. Kuitenkin luulen että laskun myöhästyessä viivästysmaksut tulee heti eli kartalla ollaan...


Hei @jeeeep,

 

Sepäs ikävää! Hymiö Välinpitämätön

 

Sinulla on avattu liittymä 18.1 niin siihen sisältyy tuon tammikuun kk-maksu. Suosittelen olemaan yhteydessä Soneran asiakaspalveluun. Sitä kautta sinulla saattaa olla mahdollisuus saada pieni hyvitys seuraavassa laskutuksessa tammikuun osalta ja kuten @kiisseli67 mainitsi niin sinulla on oikeus muokata itsellesi sopivaksi eräpäivä laskutusryhmästä Hymiö Onnellinen

 

PS. voit hakea maksuaikaa laskullesi Omilla Sivuilla, jossa voit siirtää laskun summan kahteen erään tai siirtää koko laskun summan maksupäivää (5€ / maksusopimus)


Tuossa pohdin, että eikö sinulle tullut kirjettä kotiin tai annettu Sonera Kaupassa mukaan sopimuksia SIM-kortteineen? Lisäksi käytön mukaan laskututettavaa Soneralla (ja muilla teleoperaattoreilla) ei ole, vaan ainoastaan tuo Sonera Prepaid (nyt 4,90€, norm. 5,90€) ja pienin kk-paketti on Sonera Simppeli alk. 6 kk 4,90€, mutta tähän pakettiin muuttaminen vaatii Soneran asiakaspalvelua Hymiö Onnellinen

0 tykkäystä
Highlighted
Herrasmies
Herrasmies
Rekisteröitynyt: ‎26-05-2016
Kirjoituksia: 2 045
8/12

Vs: laskutuskausi


@jeeeep kirjoitti:

Ja tonne asiakas niin sanottuun palveluun aika turha yrittää yhteyksiä, jos ei koko viikkoo aikaa rimpuutella. Töihinkin kerittävä.


@jeeeep käytössäsi on monta eri asiakaspalvelukanavaa, josta voit valita vapaasti mm.:

 

  • 0200 1 7000 (mpm/pvm, myös jonotusajalta), ma–pe 8–20, la 9–16.30
  • Omat Sivut (24/7 chat-asiakaspalvelu tai yhteydenottopyyntö-lomake jossa on mahdollista toivoa puhelun ajankohta)
  • Facebook (Viesti)
  • Twitter

 

Kaikki löytyvät saman katon alta:

https://www.sonera.fi/asiakastuki/Ota-yhteytta Hymiö Onnellinen

0 tykkäystä
Highlighted
Uusi keskustelija
Rekisteröitynyt: ‎17-02-2017
Kirjoituksia: 6
9/12

Vs: laskutuskausi

No joo ..niin on!😂

Highlighted
Uusi keskustelija
Rekisteröitynyt: ‎17-02-2017
Kirjoituksia: 6
10/12

Vs: laskutuskausi

Vähä jo jänskättää ku emon lasku saapuu...monestako päivästä mahdetaan maksella...loppukuusta kans avattu. Luulisin että näin hyvällä palveluilla suhteestamme soneraan tulee pitkä ja antoisa!

0 tykkäystä