Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 62818
Kirjoituksia 171773

laskutuskausi



Highlighted
Uusi keskustelija
Rekister√∂itynyt: ‎17-02-2017
Kirjoituksia: 6
1/12

laskutuskausi

Toi laskutuskausi lähtee hienosti/ovelasti ku avaa uuden liittymän. Itelläki liittymä aukes 18.1...no tikanheitossa mulle osu laskutuskausi 13..elikkäs alaoin maksaa 4.1 vaikka ei ollu liittymääkään... 33 tai 34 kausi ois osunu liittymän avauspäivälle...olisin maksanu vaan käytön mukaan...ja emännällä sama juttu...no huonoo säkää kai...mut se siitä halpuudesta...ja taidamme poistua kohtpuolin...

0 tykkäystä
11 vastausta
Highlighted
Lady
Lady
Rekister√∂itynyt: ‎06-06-2015
Kirjoituksia: 3 384
Kirjautuneena
2/12

Vs: laskutuskausi

Hei jeeeep!

 

Tuota laskutuskautta taikka tarkemmin laskutusryhm√§√§ voi muokata itselle sopivampaan er√§p√§iv√§√§n Omilla Sivuilla https://www.sonera.fi/asiakastuki/ohjeet/Omien-Sivujen-kaytto?id=1324 Laskutustiedot -osiossa tai ottamalla yhteytt√§ Asiakaspalveluun : https://www.sonera.fi/asiakastuki/Ota-yhteytta siell√§ on maksuttomiakin vaihtoehtoja yhteydenottoon mm. Omien Sivujen Chat ja https://www4.sonera.fi/palvelu/lomake/yhteydenotto Hymi√∂ Onnellinen

0 tykkäystä
Highlighted
Uusi keskustelija
Rekister√∂itynyt: ‎17-02-2017
Kirjoituksia: 6
3/12

Vs: laskutuskausi

No eräpäivällähän ei o mitään väliä. Mutta se ihmetyttä jos liittymä aukee 18.1 niin eikö laskutuskin pitäis siitä alkaa eikä 4.1. Nyt kuitenkin 2 viikosta täys lasku. Vaikuttaa vähän *******ukselta...

Yleensä oon tottunu että tyhjästä ei tarvi maksaa. Luulis siellä onnistuvan ajanmukainen laskutus. Kuitenkin luulen että laskun myöhästyessä viivästysmaksut tulee heti eli kartalla ollaan...

0 tykkäystä
Highlighted
Herrasmies
Herrasmies
Rekister√∂itynyt: ‎26-05-2016
Kirjoituksia: 2 046
4/12

Vs: laskutuskausi


@jeeeep kirjoitti:

No eräpäivällähän ei o mitään väliä. Mutta se ihmetyttä jos liittymä aukee 18.1 niin eikö laskutuskin pitäis siitä alkaa eikä 4.1. Nyt kuitenkin 2 viikosta täys lasku. Vaikuttaa vähän *******ukselta...

Yleensä oon tottunu että tyhjästä ei tarvi maksaa. Luulis siellä onnistuvan ajanmukainen laskutus. Kuitenkin luulen että laskun myöhästyessä viivästysmaksut tulee heti eli kartalla ollaan...


Hei @jeeeep,

 

Sepäs ikävää! Hymiö Välinpitämätön

 

Sinulla on avattu liittymä 18.1 niin siihen sisältyy tuon tammikuun kk-maksu. Suosittelen olemaan yhteydessä Soneran asiakaspalveluun. Sitä kautta sinulla saattaa olla mahdollisuus saada pieni hyvitys seuraavassa laskutuksessa tammikuun osalta ja kuten @kiisseli67 mainitsi niin sinulla on oikeus muokata itsellesi sopivaksi eräpäivä laskutusryhmästä Hymiö Onnellinen

 

PS. voit hakea maksuaikaa laskullesi Omilla Sivuilla, jossa voit siirt√§√§ laskun summan kahteen er√§√§n tai siirt√§√§ koko laskun summan maksup√§iv√§√§ (5‚ā¨ / maksusopimus)

0 tykkäystä
Highlighted
Uusi keskustelija
Rekister√∂itynyt: ‎17-02-2017
Kirjoituksia: 6
5/12

Vs: laskutuskausi

Onneks ei avattu 31.päivä...ois tullu kallis päivä. Ja eräpäivällä ei väliä...maksettu jo. Ja vaihdetaan...

0 tykkäystä
Highlighted
Uusi keskustelija
Rekister√∂itynyt: ‎17-02-2017
Kirjoituksia: 6
6/12

Vs: laskutuskausi

Ja tonne asiakas niin sanottuun palveluun aika turha yrittää yhteyksiä, jos ei koko viikkoo aikaa rimpuutella. Töihinkin kerittävä.

0 tykkäystä
Highlighted
Herrasmies
Herrasmies
Rekister√∂itynyt: ‎26-05-2016
Kirjoituksia: 2 046
7/12

Vs: laskutuskausi


@Sekunti kirjoitti:

@jeeeep kirjoitti:

No eräpäivällähän ei o mitään väliä. Mutta se ihmetyttä jos liittymä aukee 18.1 niin eikö laskutuskin pitäis siitä alkaa eikä 4.1. Nyt kuitenkin 2 viikosta täys lasku. Vaikuttaa vähän *******ukselta...

Yleensä oon tottunu että tyhjästä ei tarvi maksaa. Luulis siellä onnistuvan ajanmukainen laskutus. Kuitenkin luulen että laskun myöhästyessä viivästysmaksut tulee heti eli kartalla ollaan...


Hei @jeeeep,

 

Sepäs ikävää! Hymiö Välinpitämätön

 

Sinulla on avattu liittymä 18.1 niin siihen sisältyy tuon tammikuun kk-maksu. Suosittelen olemaan yhteydessä Soneran asiakaspalveluun. Sitä kautta sinulla saattaa olla mahdollisuus saada pieni hyvitys seuraavassa laskutuksessa tammikuun osalta ja kuten @kiisseli67 mainitsi niin sinulla on oikeus muokata itsellesi sopivaksi eräpäivä laskutusryhmästä Hymiö Onnellinen

 

PS. voit hakea maksuaikaa laskullesi Omilla Sivuilla, jossa voit siirt√§√§ laskun summan kahteen er√§√§n tai siirt√§√§ koko laskun summan maksup√§iv√§√§ (5‚ā¨ / maksusopimus)


Tuossa pohdin, ett√§ eik√∂ sinulle tullut kirjett√§ kotiin tai annettu Sonera Kaupassa mukaan sopimuksia SIM-kortteineen? Lis√§ksi k√§yt√∂n mukaan laskututettavaa Soneralla (ja muilla teleoperaattoreilla) ei ole, vaan ainoastaan tuo Sonera Prepaid (nyt 4,90‚ā¨, norm. 5,90‚ā¨) ja pienin kk-paketti on Sonera Simppeli alk. 6 kk 4,90‚ā¨, mutta t√§h√§n pakettiin muuttaminen vaatii Soneran asiakaspalvelua Hymi√∂ Onnellinen

0 tykkäystä
Highlighted
Herrasmies
Herrasmies
Rekister√∂itynyt: ‎26-05-2016
Kirjoituksia: 2 046
8/12

Vs: laskutuskausi


@jeeeep kirjoitti:

Ja tonne asiakas niin sanottuun palveluun aika turha yrittää yhteyksiä, jos ei koko viikkoo aikaa rimpuutella. Töihinkin kerittävä.


@jeeeep käytössäsi on monta eri asiakaspalvelukanavaa, josta voit valita vapaasti mm.:

 

  • 0200 1 7000 (mpm/pvm, my√∂s jonotusajalta), ma‚Äďpe 8‚Äď20, la 9‚Äď16.30
  • Omat Sivut (24/7 chat-asiakaspalvelu tai yhteydenottopyynt√∂-lomake jossa on mahdollista toivoa puhelun ajankohta)
  • Facebook (Viesti)
  • Twitter

 

Kaikki löytyvät saman katon alta:

https://www.sonera.fi/asiakastuki/Ota-yhteytta Hymiö Onnellinen

0 tykkäystä
Uusi keskustelija
Rekister√∂itynyt: ‎17-02-2017
Kirjoituksia: 6
9/12

Vs: laskutuskausi

No joo ..niin on!ūüėā

Highlighted
Uusi keskustelija
Rekister√∂itynyt: ‎17-02-2017
Kirjoituksia: 6
10/12

Vs: laskutuskausi

Vähä jo jänskättää ku emon lasku saapuu...monestako päivästä mahdetaan maksella...loppukuusta kans avattu. Luulisin että näin hyvällä palveluilla suhteestamme soneraan tulee pitkä ja antoisa!

0 tykkäystä