peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
52065 Jäsentä
150264 Kirjoitusta
Katso mitä kaikkea voit tehdä Yhteisössä
^

Hienoa, kun tulit Yhteisöön. Täältä löydät valtavasti keskusteluita, blogeja ja ratkaisuja. Voit keskustella yhdessä muiden samanhenkisten jäsenten sekä ajoittain myös työntekijöidemme kanssa. Kokosimme sinulle kolme vinkkiä jotta pääset nopeasti kartalle siitä, mistä Yhteisössä on kyse.

ETSI JA LUE

Etsi tietoa, selaa keskusteluita ja lue blogeja. Joku toinen on saattanut jo painia saman ongelman kanssa ja saada siihen ratkaisun. Jos et löydä etsimääsi, aloita uusi keskustelu ja kysy neuvoa osaavilta jäseniltämme.

HAKUUN

JÄSENET AUTTAVAT TOISIAAN

Yhteisössämme jäsenet neuvovat toisiaan ja keskustelevat keskenään. Törmäät nopeasti myös VIP-jäseniimme. He kaikki ovat tavallisia asiakkaita kuten sinäkin.

TUTUSTU

OSALLISTU JA KEHU

Osallistu keskusteluihin, skaboihin ja pilotteihin. Kerro kokemuksistasi, ratko muiden ongelmia. Samalla keräät arvomerkkejä ja etenet Yhteisössä pidemmälle. Sinulla on mahdollisuus päästä jopa VIP-jäseneksi.

LUE LISÄÄ

liittymän päivitys

Highlighted
Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎30-05-2017
Kirjoituksia: 4
1/9

liittymän päivitys

Sähköpostiini pöllähti Telialta ilmoitus, että liittymäsi on nyt päivitetty, Yhteys mukaan -liittymäksi, ennen oli  liikkuva netti ja pari euroa hinta nousi. Itse en ole tilannut mitään päivitystä liittymääni. Onko muille tullut samanlaisia ilmoituksia tosta vaan?

0 tykkäystä
8 vastausta
Moderaattori
Moderaattori
Rekisteröitynyt: ‎16-12-2014
Kirjoituksia: 641
2/9

Vs: liittymän päivitys

Moi @Umakai! Vanhat liittymäpaketit ovat poistuneet uusmyynnistä jo hyvän aikaa sitten ja tarkoituksenamme on päivittää kaikki vanhat liittymät uuteen tarjoamaan vuoden 2018 aikana.

Haluamme näin yksinkertaistaa liittymävalikoimaamme. Tällä hetkellä asiakkaillamme käytössä oleva liittymien kirjo on todella laaja ja niissä on paljon erilaisia sisältöjä, toimintasääntöjä ja hintoja. Niin myyjän, kuin asiakkaankin kannalta tällainen paletti on melko hankala hallita.

Muutoksista infotaan asiakkaita aina etukäteen sähköpostitse, kirjeitse ja tekstiviestein. Toivottavasti olet tyytyväinen uuteen liittymääsi, vaikka hinta hieman nousikin Hymiö Onnellinen

paras yhteisö.jpgeSIM.jpgliiga.jpg
Vakiokalustoa*
Rekisteröitynyt: ‎04-06-2015
Kirjoituksia: 169
3/9

Mitä tämä viestisi tarkoittaa? Vaihtuuko kaikki liittymät tähän uuteen tarjoaamaan jota nyt myydään? Että esimerkiksi minun xl liittymä hintaan 19,90, vaihtuu johonkin kallimpaan? Kun xl liittymää ei enää myydä.

0 tykkäystä
Moderaattori
Moderaattori
Rekisteröitynyt: ‎16-12-2014
Kirjoituksia: 641
4/9

@jansaa80: Nämä päivitykset eivät koske Yhteys puhelimeen -liittymiä, vaan näitä vanhempia liittymäpaketteja (Sopiva, Liikkuva Netti, Telia Perus jne.) Paljonhan näitä on jo päivitetty uuteen tarjoamaan, joten sinällään uudesta asiasta ei ole kyse Hymiö Onnellinen

0 tykkäystä
Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎30-05-2017
Kirjoituksia: 4
5/9

@IlariJR@  kirjoitti:

Moi @Umakai! Vanhat liittymäpaketit ovat poistuneet uusmyynnistä jo hyvän aikaa sitten ja tarkoituksenamme on päivittää kaikki vanhat liittymät uuteen tarjoamaan vuoden 2018 aikana.

Haluamme näin yksinkertaistaa liittymävalikoimaamme. Tällä hetkellä asiakkaillamme käytössä oleva liittymien kirjo on todella laaja ja niissä on paljon erilaisia sisältöjä, toimintasääntöjä ja hintoja. Niin myyjän, kuin asiakkaankin kannalta tällainen paletti on melko hankala hallita.

Muutoksista infotaan asiakkaita aina etukäteen sähköpostitse, kirjeitse ja tekstiviestein. Toivottavasti olet tyytyväinen uuteen liittymääsi, vaikka hinta hieman nousikin Hymiö Onnellinen

Multa oli jäänyt lukematta nämä uudet päivitysjutut, kun oli ennen Sonera.  Kyl olen ihan tyytyväinen liittymääni! ei toi par ekua vie mua perikatoon..heh..

Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎20-06-2018
Kirjoituksia: 2
6/9

@IlariJR:

Minulla on tuo Sopiva-liittymä, jossa on heinäkuun puolivälissä päättymässä se edullisempi hintakausi. Kävin just omissa tiedoissa katsomassa, mitä uusia vaihtoehtoja on tarjolla - näytti olevan vain omalta kannaltani huonoja vaihtoehtoja, joissa kaiken lisäksi on korkeampi hinta. Yömyyntitarjouksena sen sijaan olisi ollut liittymä, johon olisin voinut vaihtaa, mutta sitäpä ei sitten ollutkaan tarjolla vanhoille asiakkaille Turhautunut-hymiö

Missä vaiheessa Telia lähestyy minua jollain viestillä liittymän päivitykseen liittyen?

0 tykkäystä
Moderaattori
Moderaattori
Rekisteröitynyt: ‎17-12-2014
Kirjoituksia: 1 072
7/9

@camogli@  kirjoitti:

@IlariJR:

Minulla on tuo Sopiva-liittymä, jossa on heinäkuun puolivälissä päättymässä se edullisempi hintakausi. Kävin just omissa tiedoissa katsomassa, mitä uusia vaihtoehtoja on tarjolla - näytti olevan vain omalta kannaltani huonoja vaihtoehtoja, joissa kaiken lisäksi on korkeampi hinta. Yömyyntitarjouksena sen sijaan olisi ollut liittymä, johon olisin voinut vaihtaa, mutta sitäpä ei sitten ollutkaan tarjolla vanhoille asiakkaille Turhautunut-hymiö

Missä vaiheessa Telia lähestyy minua jollain viestillä liittymän päivitykseen liittyen?

Tämä onkin hyvä kysymys. Meiltä tulee ihan varmasti tietoa asiakaseduista ja hyödynnettävistä tarjouksista, mikäli sinulla on markkinointiluvat annettu meille. Mikäli meillä ei ole markkinointilupaa, niin silloin ei voida kertoa uusista eduista, vaan voidaan lähettää ainoastaan lakisääteistä postia. Mikäli näitä lupia ei halua meille myöntää, niin ajankohtaisia etuja voi tarkistella kirjautumalla säännöllisesti telia.fi sivuille tai vilkuilemalla Minun Telia -sovelluksen kautta.

Tarkempia tietoja markkinointiluvista löytyy täältä ja myös ohjeet lupien kytkemiseen.

0 tykkäystä
Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎20-06-2018
Kirjoituksia: 2
8/9

Kävin myös nuo markkinointiluvat alkuviikosta päivittämässä, eli nyt saa lähettää sähköpostia. Onko sellaista siis odotettavissa vai pitääkö tässä nyt vaan itse käydä homma hoitamassa? Saatan kyllä vahingossa erehtyä muidenkin operaattoreiden sivuille, jos teidän vaihtoehdot eivät ole hyviä...

0 tykkäystä
Lady
Lady
Rekisteröitynyt: ‎06-06-2015
Kirjoituksia: 2 727
9/9

Hei @camogli!

Sinuna jättäisin vielä Telialle yhteydenottopyynnön koskien liittymän päivitystä : https://www.telia.fi/asiakastuki/lomakkeet/yhteydenottopyynto

Pyydä sieltä tarjousta vanhalle asiakkaalle 😉

#koskamävoin
Stupid is as stupid does - Forrest Gump