liittymän päivitys

  • 18 May 2018
  • 8 kommenttia
  • 113 katselukertaa

Sähköpostiini pöllähti Telialta ilmoitus, että liittymäsi on nyt päivitetty, Yhteys mukaan -liittymäksi, ennen oli  liikkuva netti ja pari euroa hinta nousi. Itse en ole tilannut mitään päivitystä liittymääni. Onko muille tullut samanlaisia ilmoituksia tosta vaan?


8 kommenttia

Moi @Umakai! Vanhat liittymäpaketit ovat poistuneet uusmyynnistä jo hyvän aikaa sitten ja tarkoituksenamme on päivittää kaikki vanhat liittymät uuteen tarjoamaan vuoden 2018 aikana.

Haluamme näin yksinkertaistaa liittymävalikoimaamme. Tällä hetkellä asiakkaillamme käytössä oleva liittymien kirjo on todella laaja ja niissä on paljon erilaisia sisältöjä, toimintasääntöjä ja hintoja. Niin myyjän, kuin asiakkaankin kannalta tällainen paletti on melko hankala hallita.

Muutoksista infotaan asiakkaita aina etukäteen sähköpostitse, kirjeitse ja tekstiviestein. Toivottavasti olet tyytyväinen uuteen liittymääsi, vaikka hinta hieman nousikin :)
















 








Mitä tämä viestisi tarkoittaa? Vaihtuuko kaikki liittymät tähän uuteen tarjoaamaan jota nyt myydään? Että esimerkiksi minun xl liittymä hintaan 19,90, vaihtuu johonkin kallimpaan? Kun xl liittymää ei enää myydä.

@jansaa80: Nämä päivitykset eivät koske Yhteys puhelimeen -liittymiä, vaan näitä vanhempia liittymäpaketteja (Sopiva, Liikkuva Netti, Telia Perus jne.) Paljonhan näitä on jo päivitetty uuteen tarjoamaan, joten sinällään uudesta asiasta ei ole kyse :)


@IlariJR@  kirjoitti:

Moi @Umakai! Vanhat liittymäpaketit ovat poistuneet uusmyynnistä jo hyvän aikaa sitten ja tarkoituksenamme on päivittää kaikki vanhat liittymät uuteen tarjoamaan vuoden 2018 aikana.

Haluamme näin yksinkertaistaa liittymävalikoimaamme. Tällä hetkellä asiakkaillamme käytössä oleva liittymien kirjo on todella laaja ja niissä on paljon erilaisia sisältöjä, toimintasääntöjä ja hintoja. Niin myyjän, kuin asiakkaankin kannalta tällainen paletti on melko hankala hallita.

Muutoksista infotaan asiakkaita aina etukäteen sähköpostitse, kirjeitse ja tekstiviestein. Toivottavasti olet tyytyväinen uuteen liittymääsi, vaikka hinta hieman nousikin :)

 

Multa oli jäänyt lukematta nämä uudet päivitysjutut, kun oli ennen Sonera.  Kyl olen ihan tyytyväinen liittymääni! ei toi par ekua vie mua perikatoon..heh..

@IlariJR:
Muutoksista infotaan asiakkaita aina etukäteen sähköpostitse, kirjeitse ja tekstiviestein. Toivottavasti olet tyytyväinen uuteen liittymääsi, vaikka hinta hieman nousikin :)

 

 

Minulla on tuo Sopiva-liittymä, jossa on heinäkuun puolivälissä päättymässä se edullisempi hintakausi. Kävin just omissa tiedoissa katsomassa, mitä uusia vaihtoehtoja on tarjolla - näytti olevan vain omalta kannaltani huonoja vaihtoehtoja, joissa kaiken lisäksi on korkeampi hinta. Yömyyntitarjouksena sen sijaan olisi ollut liittymä, johon olisin voinut vaihtaa, mutta sitäpä ei sitten ollutkaan tarjolla vanhoille asiakkaille :smileyfrustrated:

 

Missä vaiheessa Telia lähestyy minua jollain viestillä liittymän päivitykseen liittyen?

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +15

@camogli@  kirjoitti:

@IlariJR:
Muutoksista infotaan asiakkaita aina etukäteen sähköpostitse, kirjeitse ja tekstiviestein. Toivottavasti olet tyytyväinen uuteen liittymääsi, vaikka hinta hieman nousikin :)















 










 


Minulla on tuo Sopiva-liittymä, jossa on heinäkuun puolivälissä päättymässä se edullisempi hintakausi. Kävin just omissa tiedoissa katsomassa, mitä uusia vaihtoehtoja on tarjolla - näytti olevan vain omalta kannaltani huonoja vaihtoehtoja, joissa kaiken lisäksi on korkeampi hinta. Yömyyntitarjouksena sen sijaan olisi ollut liittymä, johon olisin voinut vaihtaa, mutta sitäpä ei sitten ollutkaan tarjolla vanhoille asiakkaille :smileyfrustrated:


 


Missä vaiheessa Telia lähestyy minua jollain viestillä liittymän päivitykseen liittyen?




Tämä onkin hyvä kysymys. Meiltä tulee ihan varmasti tietoa asiakaseduista ja hyödynnettävistä tarjouksista, mikäli sinulla on markkinointiluvat annettu meille. Mikäli meillä ei ole markkinointilupaa, niin silloin ei voida kertoa uusista eduista, vaan voidaan lähettää ainoastaan lakisääteistä postia. Mikäli näitä lupia ei halua meille myöntää, niin ajankohtaisia etuja voi tarkistella kirjautumalla säännöllisesti telia.fi sivuille tai vilkuilemalla Minun Telia -sovelluksen kautta.


 


Tarkempia tietoja markkinointiluvista löytyy täältä ja myös ohjeet lupien kytkemiseen.

Kävin myös nuo markkinointiluvat alkuviikosta päivittämässä, eli nyt saa lähettää sähköpostia. Onko sellaista siis odotettavissa vai pitääkö tässä nyt vaan itse käydä homma hoitamassa? Saatan kyllä vahingossa erehtyä muidenkin operaattoreiden sivuille, jos teidän vaihtoehdot eivät ole hyviä...

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Hei @camogli!


Sinuna jättäisin vielä Telialle yhteydenottopyynnön koskien liittymän päivitystä : https://www.telia.fi/asiakastuki/lomakkeet/yhteydenottopyynto


Pyydä sieltä tarjousta vanhalle asiakkaalle ?

Vastaa