Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
vaanol1
Uusi jäsen
  • 2 custom-general.kudos
  • 4 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

liittymien hinta

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Miten on mahdollista että Sonera muuttaa liittymieni hintaa yllättäen ilman etukäteisilmoitusta ja minun hyväksyntää?Asiakaspalvelun mukaan näin vaan on tehty eikä paluuta entisiin hintoihin ja liittymätyyppeihin ole.Asia ei euromääräisesti ole iso mutta periaatteellisesti väärin
32 vastausta
kiisseli67
Kunniajäsen
  • 2619 custom-general.kudos
  • 4153 custom-general.replies
  • 340 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@vaanol1 kirjoitti:
Miten on mahdollista että Sonera muuttaa liittymieni hintaa yllättäen ilman etukäteisilmoitusta ja minun hyväksyntää?Asiakaspalvelun mukaan näin vaan on tehty eikä paluuta entisiin hintoihin ja liittymätyyppeihin ole.Asia ei euromääräisesti ole iso mutta periaatteellisesti väärin

Minkälaisesta liittymästä/liittymistä on kyse? Onko sinulla ollut joku kamppanjatarjous voimassa, joka on nyt lakannut? Liittymien hinnanmuutoksista varmaan ilmoitellaan ainakin omilla sivuilla liittymän kohdalla, jota asia koskee.

#koskamävoin
Stupid is as stupid does - Forrest Gump
Riekkosak
Kommentaattori
  • 2 custom-general.kudos
  • 38 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Minulle tuli jokin aika sitten Soneralta kirje, mutta luin sen aika huolimattomasti. Nyt sitten Sonera on korottanut tabletissani olevan liittymän hintaa 152 %:lla. (1,90 Eur/kk => 4,80 Eur/kk) Määräaikainen sopimus on voimassa huhtikuuhun 2016 saakka. Sonera voi olla varma siitä, että liittymäsopimukseni päättyy tuolloin, ellei tule edullista tarjousta.

kjns
Kunniajäsen
  • 719 custom-general.kudos
  • 1283 custom-general.replies
  • 86 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Riekkosak kirjoitti:

Nyt sitten Sonera on korottanut tabletissani olevan liittymän hintaa 152 %:lla. (1,90 Eur/kk => 4,80 Eur/kk) Määräaikainen sopimus on voimassa huhtikuuhun 2016 saakka.


 

Liittymän hintaa ei voida muuttaa kesken määräaikaisen sopimuskauden muutoin kuin pakottavan lainsäädännön puitteissa, esimerkkinä taannoin arvonlisäveron korotus prosenttiyksiköllä, joka saatiin vyöryttää hintoihin.

 

Mikäs liittymä sulla siellä tabletissa on?

Riekkosak
Kommentaattori
  • 2 custom-general.kudos
  • 38 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Nettikortin hinta oli tähän saakka 1,90 Eur. Nyt on sen lisäksi ilmestynyt jokin "Sonera yhdessä", josta veloitetaan 2,90 Eur. Mitään muutosta en ole tehnyt liittymään. 

PasiS
Konkari ☆
  • 493 custom-general.kudos
  • 1234 custom-general.replies
  • 60 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Voihan ne laskut joskus virheellisiäkin olla, kysy asiakaspalvelusta.

Riekkosak
Kommentaattori
  • 2 custom-general.kudos
  • 38 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Kysyin asiakaspalvelusta ja sain tiedon, että ilmeisesti on tapahtunut virhe. Lopullista vastausta ei vielä.

Riekkosak
Kommentaattori
  • 2 custom-general.kudos
  • 38 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Tänään yritin selvittää liittymän hinta-asiaa useammallakin tavalla, mutta huonolla menestyksellä. Lopulta sain sähköpostiin viestin, että liittymäni hinta on noussut 1..11.2015 alkaen. Ennakkoilmoitusta tällaisesta en ole saanut. Saamani ennakkoilmoitus löytyy liitteenä.

 

Ohessa vielä tietoa muutoksesta, joka tullut voimaan 01.11.2015 lähtien:

Yhdessä-palvelun Yhteisnetti S paketin ja Nettikorttien hinnoittelu muuttuu 1.11.2015 alkaen. S -paketti on aikaisemmin ollut maksuton, jatkossa hinta on 2,90 ?/kk. Nettikorttien uusi hinta on muuttuu 2,90 ?/kk (ennen 1,90 ?/kk).

Muutoksen yhteydessä asiakkaiden nettinopeus muuttuu nykyisestä 4G LTE 800-verkon 150 Mbit/s nopeudesta 300 Mbit/s nopeuteen (edellyttää 4G LTE verkkoa sekä sitä tukevaa päätelaitetta).
 
.
Riekkosak
Kommentaattori
  • 2 custom-general.kudos
  • 38 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Soneran omien sivujen kysy meiltä -chatti ei toimi eikä kukaan Soneralla vastaa sähköpostiviesteihin. Palvelu ala-arvoista.

olkitu
Kunniajäsen
  • 735 custom-general.kudos
  • 4505 custom-general.replies
  • 127 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Riekkosak Soittaminen on sallittua asiakaspalveluun totta kai... Ja jos iskee hirvee köyhyys sinnekkin soittaessa niin soitappa myyntipalvelunumeron kautta  (ilmainen numero). Niin jonotuskin tuntuu makoisammalta.

 

Nettikortti on kuulunut kauan Sonera Yhdessä palveluun että jos sitä kyselet mikäs se on. Mihin osoitteeseen lähetät s.postia? Et kai robotille joka lähettää uutiskirjeitä ja laskuja?

Onko heikko matkapuhelimen kuuluvuus? Mittaa matkapuhelinverkon kuuluvuuksia Cellmapper-sovelluksella, saatavilla täältä ja ohje .