Julkinen alue
Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Motony
Uusi keskustelija
  • 5 custom-general.kudos
  • 7 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

mikä ihmeen yksilöintitieto????

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Mulla lasku on ruotsenkielellä eikä mulla ole aavistustakaan siitä mitä tarkoitatte yksilöintitiedolla???

Kundnummer?

Identifikation?

Fakturanummer?

 

Olen jo neljä kertaa yrittänyt vaihtaa e-laskuun mutta mikään ei onnistu!

Neuvoissa voisitte näyttää mistä tämä ihmeen Yksilöintitieto laskulta löytyy!!!!

 

Tosi ärsyyntynyt asiakas:(

3 vastausta
Purnipsi
Telia 5G lähettiläs 2021
  • 1916 custom-general.kudos
  • 2926 custom-general.replies
  • 131 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Tarvitset viimeisimmän laskusi viitenumeron ja yksilöintitiedon.

Huom! Yhteislaskun yksilöintitieto saatetaan ilmoittaa laskulla muodossa 1234567/1/1. Yksilöintitieto kirjataan kuitenkin muodossa 1234567. Yksilöintitiedon sijaan laskustasi voi löytyä asiakastunnus, jota voit käyttää yksilöintitiedon sijaan.

Kytke e-lasku verkkopankissasi valitsemalla laskuttajalistasta Telia Finland Oyj ja laskutusaihe Laajakaista, Yhteislasku, TV, Muut.

Anna e-laskun kytkentäikkunassa viitenumero ja yksilöintitieto. Syötä viitenumero ilman välilyöntejä.

 

Se saattaisi olla tuo identifikation.

 

https://www.telia.fi/asiakastuki/laskutus-ja-asiakkuus/e-lasku

 

Ilmeisesti myös tuo asiakastunnus kelpaisi myös. Eli varmaan kundnummer.

HannaMarikaL
Moderaattori
Moderaattori
  • 100 custom-general.kudos
  • 402 custom-general.replies
  • 23 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Motony@  kirjoitti:

Mulla lasku on ruotsenkielellä eikä mulla ole aavistustakaan siitä mitä tarkoitatte yksilöintitiedolla???

Kundnummer?

Identifikation?

Fakturanummer?

 

Olen jo neljä kertaa yrittänyt vaihtaa e-laskuun mutta mikään ei onnistu!

Neuvoissa voisitte näyttää mistä tämä ihmeen Yksilöintitieto laskulta löytyy!!!!

 

Tosi ärsyyntynyt asiakas:(


Yksilöintitieto löytyy laskun yläreunasta, jossa näkyvät mm. laskun päiväys, viitenumero, asiakasnumero ja eräpäivä. Kyseessä tuo Identifikation, joka sinun tulee syöttää e-laskun kytkennän yhteydessä. Jos haluat laskusi jatkossa suomen kielellä, ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin saadaan laskun kieli vaihdettua. 🙂 

| Telia Yhteisön moderaattori | iPhone 12 | Sarjat | Musiikki | Kaikkea maan ja taivaan väliltä |

Motony
Uusi keskustelija
  • 5 custom-general.kudos
  • 7 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Kiitos! kokeilen "Identifikation numeron" Se olisikin suht looginen käännös. Katsotaan toimiiko tällä kertaa:) Lisäksi taitaa ilmeisesti olla viisasta jättää välilyönnit pois viitenumerosta...