miksi whatsapp viestit tunteja jopa (12 tuntia ) myöhässä? Esim lähetys klo 20 saatu klo 08 aamulla

  • 1 December 2016
  • 3 kommenttia
  • 324 katselukertaa

Hämmästelen suuresti: Miksi saamani whatsapp-viestit ovat aina tuntikaupalla myöhässä? Yleensä kytkeytyy vasta otettuani puhelimen käteeni. Pyytäisin ystävällisesti jotain tahoa vastaamaan kyselyyni. Kiitos. olen otettu vastauksestanne.


 


Edit IlariJR: sähköpostiosoite poistettu viestistä.


3 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

@maivotorkka kirjoitti:

Hämmästelen suuresti: Miksi saamani whatsapp-viestit ovat aina tuntikaupalla myöhässä? Yleensä kytkeytyy vasta otettuani puhelimen käteeni. Pyytäisin ystävällisesti jotain tahoa vastaamaan kyselyyni. Kiitos. olen otettu vastauksestanne.


 


---------------------------------------------------------------------


 


Hei maivotorkka ja tervetuloa Klaaniin!


Whatsapp-viestit voivat tulla puhelimeen myöhässä, jos puhelin on virransäästötilassa kun et käytä sitä. Itsellä ainakin Sonyn puhelimen virransäästöön piti tehdä poikkeus whatsapp-sovellukselle, jolloin viestit tulevat myös virransäästön ollessa päällä.


Eli ainakin Sonyn puhelimessa tuon saa toimimaan näin : asetukset --> virranhallinta --> stamina --> valmiustilassa akt. sovellukset ;)


Muissa puhelimissa varmaan jotenkin samanlailla saa tuon säädettyä.


Toinen syy voi olla että datayhteys katkeaa kun puhelin on käyttämättä, tämänkin voi varmaan säätää virranhallinnasta :)


Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

@maivotorkka kirjoitti:

@Hämmästelen suuresti: Miksi saamani whatsapp-viestit ovat aina tuntikaupalla myöhässä? Yleensä kytkeytyy vasta otettuani puhelimen käteeni. Pyytäisin ystävällisesti jotain tahoa vastaamaan kyselyyni. X.x @pp.inet.fi  Kiitos. olen otettu vastauksestanne.




Morjesta!


 


Helpottaisi kummasti vianmääritystä, jos kertoisit mikä puhelin, merkki ja malli on käytössä.


Kuulostaa sitä, että käytössä on jokin virransäästötila, joka estää WhatsAppia noutamassa viestejä automaattisesti. Eli tarkista puhelimen asetuksista, onko jokin optimointi/virransäästötila/virran käytön palomuuri käytössä?


 


Sen tiedän, että Huawein laitteissa on ollut ongelmia WhatsAppin kanssa. En tiedä, onko ratkaisua siihen olemassa, sillä asiaan voi vaikuttaa vain Huawein itse.


 

Kunniamerkki +14

@Purnipsi kirjoitti:


Morjesta!


 


Helpottaisi kummasti vianmääritystä, jos kertoisit mikä puhelin, merkki ja malli on käytössä.


Kuulostaa sitä, että käytössä on jokin virransäästötila, joka estää WhatsAppia noutamassa viestejä automaattisesti. Eli tarkista puhelimen asetuksista, onko jokin optimointi/virransäästötila/virran käytön palomuuri käytössä?


 


Sen tiedän, että Huawein laitteissa on ollut ongelmia WhatsAppin kanssa. En tiedä, onko ratkaisua siihen olemassa, sillä asiaan voi vaikuttaa vain Huawein itse.


 




 


Kuulostaa tismalleen samalta, mitä omat Huawein luurit ovat tehneet vakioasetuksilla.


Whatsapp pitää asettaa suojatuksi sovellukseksi, ja sille on annettava lupa pitää datayhteys päällä myös näytön ollessa sammuksissa, näillä asetuksilla ovat viestit tulleet ainakin itselle perille kuten pitääkin.

Vastaa