peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
57970 Jäsentä
161535 Kirjoitusta

Telia yhteisö on nyt myös laiteyhteisö

Lue lisää
Yhteistyössä OnePlus

mistä täällä näkee nykyään omat liittymät yms ja mistä niita saa päivitettyä??

Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎06-03-2019
Kirjoituksia: 1
1/10

mistä täällä näkee nykyään omat liittymät yms ja mistä niita saa päivitettyä??

mistä *******st nykyään saa päivittää omia liittymiä??????

0 tykkäystä
9 vastausta
Lady
Lady
Rekisteröitynyt: ‎06-06-2015
Kirjoituksia: 3 051
2/10

Vs: mistä täällä näkee nykyään omat liittymät yms ja mistä niita saa päivitettyä??

Hei @wertti22 ja tervetuloa Telian yhteisöön!

Omia liittymiä voi päivittää https://www.telia.fi/  sivustolla kirjautuneena Telia tunnuksilla tai vaikka mobiilivarmenteella.

#koskamävoin
Stupid is as stupid does - Forrest Gump
Moderaattori
Moderaattori
Rekisteröitynyt: ‎26-07-2018
Kirjoituksia: 408
3/10

Vs: mistä täällä näkee nykyään omat liittymät yms ja mistä niita saa päivitettyä??

@wertti22  kirjoitti:

@kiisseli67:a tulin myös komppaamaan Hymiö Onnellinen Telia.fi -sivuilta onnistuu siis sisäänkirjautumalla palveluun!

Kannattaa ottaa käyttöön Minun Telia -sovellus, sitä kautta liittymän päivittäminen on myös todella helppoa. Näet sovelluksesta kaikki nimissäsi olevat palvelut, ja sitten kyseisen liittymän tiedoista pääset liittymääsi päivittämään!

Telia Yhteisö on nyt myös Laiteyhteisö.jpg
Vakiokalustoa ☆☆
Rekisteröitynyt: ‎13-07-2017
Kirjoituksia: 327
4/10

@SannaMKoo  kirjoitti:

@wertti22  kirjoitti:

@kiisseli67:a tulin myös komppaamaan Hymiö Onnellinen Telia.fi -sivuilta onnistuu siis sisäänkirjautumalla palveluun!

Kannattaa ottaa käyttöön Minun Telia -sovellus, sitä kautta liittymän päivittäminen on myös todella helppoa. Näet sovelluksesta kaikki nimissäsi olevat palvelut, ja sitten kyseisen liittymän tiedoista pääset liittymääsi päivittämään!

Kevyesti asiaa sivuten , niin juuri nyt ei sinne Minun Teliaan tai Omille sivuille näytä pääsevän. Kirjautumissivu selaimella toimii , mutta palveluihin ei pääse. Minun Telia-sovelluksella ei pääse edes kirjautumaan.

Onkos teillä taustapalvelimia alhaalla vai mikä mättää??

0 tykkäystä
Moderaattori
Moderaattori
5/10

@kustaa1967  kirjoitti:

Kevyesti asiaa sivuten , niin juuri nyt ei sinne Minun Teliaan tai Omille sivuille näytä pääsevän. Kirjautumissivu selaimella toimii , mutta palveluihin ei pääse. Minun Telia-sovelluksella ei pääse edes kirjautumaan.

Oikeassa olet, siellä on tällä hetkellä tosiaan häiriötä päällä! Robotti Surullinen

Korjaustoimenpiteet on aloitettu, ja pyritään saamaan sivut taas mahdollisimman nopeasti kuntoon. Tuo Minun Telia -sovelluksen toimimattomuus johtuu myös tästä. Täällä vielä asiasta häiriötiedote, johon päivitämme myös tiedon kun sivut ovat taas käytössä.

0 tykkäystä
Lady
Lady
6/10

@SannaMKoo  kirjoitti:

@kustaa1967  kirjoitti:

Oikeassa olet, siellä on tällä hetkellä tosiaan häiriötä päällä! Robotti Surullinen

Korjaustoimenpiteet on aloitettu, ja pyritään saamaan sivut taas mahdollisimman nopeasti kuntoon. Tuo Minun Telia -sovelluksen toimimattomuus johtuu myös tästä. Täällä vielä asiasta häiriötiedote, johon päivitämme myös tiedon kun sivut ovat taas käytössä.

Ei muuten näe edes tuota häiriötiedotetta 😯

Screenshot_2019-03-06-09-41-24.png

#koskamävoin
0 tykkäystä
Moderaattori
Moderaattori
7/10

@kiisseli67  kirjoitti:

No ei! Turhautunut-hymiö 

Firefoxilla äsken sain tuon auki ja Edgellä. Mutta jotakin probleemaa siellä häiriötiedotteet -sivullakin on, se on otettu nyt myös korjauksen alle! 

0 tykkäystä
Lady
Lady
8/10

@SannaMKoo  kirjoitti:

@kiisseli67  kirjoitti:

No ei! Turhautunut-hymiö 

Firefoxilla äsken sain tuon auki ja Edgellä. Mutta jotakin probleemaa siellä häiriötiedotteet -sivullakin on, se on otettu nyt myös korjauksen alle! 

Safarilla tuo onneksi näkyy kans 👍

IMG-20190306-WA0001.jpg

#koskamävoin
Moderaattori
Moderaattori
9/10

@kiisseli67  kirjoitti:

Safarilla tuo onneksi näkyy kans 👍

Okei, hyvä tietää että silläkin saa tuon näkyviin! Toivotaan että piakkoin näkyy ihan kaikilla selaimilla Hymiö Onnellinen

0 tykkäystä
Moderaattori
Moderaattori
10/10

@kustaa1967  kirjoitti:

Nyt on Omat sivut jälleen kunnossa, ja chattiinkin pääsee Hymiö Onnellinen