mistä täällä näkee nykyään omat liittymät yms ja mistä niita saa päivitettyä??

  • 6 March 2019
  • 9 kommenttia
  • 10 katselukertaa

mistä *******st nykyään saa päivittää omia liittymiä??????


9 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Hei @wertti22 ja tervetuloa Telian yhteisöön!


 


Omia liittymiä voi päivittää https://www.telia.fi/  sivustolla kirjautuneena Telia tunnuksilla tai vaikka mobiilivarmenteella.

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +15

@wertti22@  kirjoitti:

mistä *******st nykyään saa päivittää omia liittymiä??????




@kiisseli67:a tulin myös komppaamaan :smileyhappy: Telia.fi -sivuilta onnistuu siis sisäänkirjautumalla palveluun!


Kannattaa ottaa käyttöön Minun Telia -sovellus, sitä kautta liittymän päivittäminen on myös todella helppoa. Näet sovelluksesta kaikki nimissäsi olevat palvelut, ja sitten kyseisen liittymän tiedoista pääset liittymääsi päivittämään!

Käyttäjätaso 7

@SannaMKoo@  kirjoitti:

@wertti22@  kirjoitti:

mistä *******st nykyään saa päivittää omia liittymiä??????


@kiisseli67:a tulin myös komppaamaan :smileyhappy: Telia.fi -sivuilta onnistuu siis sisäänkirjautumalla palveluun!

Kannattaa ottaa käyttöön Minun Telia -sovellus, sitä kautta liittymän päivittäminen on myös todella helppoa. Näet sovelluksesta kaikki nimissäsi olevat palvelut, ja sitten kyseisen liittymän tiedoista pääset liittymääsi päivittämään!


Kevyesti asiaa sivuten , niin juuri nyt ei sinne Minun Teliaan tai Omille sivuille näytä pääsevän. Kirjautumissivu selaimella toimii , mutta palveluihin ei pääse. Minun Telia-sovelluksella ei pääse edes kirjautumaan.

 

Onkos teillä taustapalvelimia alhaalla vai mikä mättää??

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +15

@kustaa1967@  kirjoitti:




Kevyesti asiaa sivuten , niin juuri nyt ei sinne Minun Teliaan tai Omille sivuille näytä pääsevän. Kirjautumissivu selaimella toimii , mutta palveluihin ei pääse. Minun Telia-sovelluksella ei pääse edes kirjautumaan.


 


Onkos teillä taustapalvelimia alhaalla vai mikä mättää??




Oikeassa olet, siellä on tällä hetkellä tosiaan häiriötä päällä! :robotsad:


Korjaustoimenpiteet on aloitettu, ja pyritään saamaan sivut taas mahdollisimman nopeasti kuntoon. Tuo Minun Telia -sovelluksen toimimattomuus johtuu myös tästä. Täällä vielä asiasta häiriötiedote, johon päivitämme myös tiedon kun sivut ovat taas käytössä.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

@SannaMKoo@  kirjoitti:


@kustaa1967@  kirjoitti:




Kevyesti asiaa sivuten , niin juuri nyt ei sinne Minun Teliaan tai Omille sivuille näytä pääsevän. Kirjautumissivu selaimella toimii , mutta palveluihin ei pääse. Minun Telia-sovelluksella ei pääse edes kirjautumaan.


 


Onkos teillä taustapalvelimia alhaalla vai mikä mättää??




Oikeassa olet, siellä on tällä hetkellä tosiaan häiriötä päällä! :robotsad:


Korjaustoimenpiteet on aloitettu, ja pyritään saamaan sivut taas mahdollisimman nopeasti kuntoon. Tuo Minun Telia -sovelluksen toimimattomuus johtuu myös tästä. Täällä vielä asiasta häiriötiedote, johon päivitämme myös tiedon kun sivut ovat taas käytössä.




 


Ei muuten näe edes tuota häiriötiedotetta ?


 


Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +15

@kiisseli67@  kirjoitti:

Ei muuten näe edes tuota häiriötiedotetta ?

 




No ei! :smileyfrustrated: 


Firefoxilla äsken sain tuon auki ja Edgellä. Mutta jotakin probleemaa siellä häiriötiedotteet -sivullakin on, se on otettu nyt myös korjauksen alle! 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

@SannaMKoo@  kirjoitti:


@kiisseli67@  kirjoitti:

Ei muuten näe edes tuota häiriötiedotetta ?

 




No ei! :smileyfrustrated: 


Firefoxilla äsken sain tuon auki ja Edgellä. Mutta jotakin probleemaa siellä häiriötiedotteet -sivullakin on, se on otettu nyt myös korjauksen alle! 




 


Safarilla tuo onneksi näkyy kans ?


 


Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +15

@kiisseli67@  kirjoitti:



Safarilla tuo onneksi näkyy kans ?


 




Okei, hyvä tietää että silläkin saa tuon näkyviin! Toivotaan että piakkoin näkyy ihan kaikilla selaimilla :smileyhappy:

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +15

@kustaa1967  kirjoitti:

Onkos teillä taustapalvelimia alhaalla vai mikä mättää??




Nyt on Omat sivut jälleen kunnossa, ja chattiinkin pääsee :smileyhappy:

Vastaa