mobiilivarmenteen käyttöönotto

  • 7 August 2020
  • 4 kommenttia
  • 52 katselukertaa

Telian mobiilivarmenteen käyttöönotto tökkii. tuoho nelinumeroiseen varmenteeseen pääsee, mutta ko. numeroon yritys päättyy, numeroa ei voi syötää mihinkään. Telian myymälästä ei apua löytynyt. Jumi on jatkunut jo muutaman päivän. vaihdoin eSIMmin normaaliin SIMkorttinn, jotta saisin varmenteen käyttöön.

 

PS. käyttämilläni tunnuksilla olen mobiilivarmenteen saanut aiemin käyttöön. 


4 kommenttia


@Jahola@  kirjoitti:

Telian mobiilivarmenteen käyttöönotto tökkii. tuoho nelinumeroiseen varmenteeseen pääsee, mutta ko. numeroon yritys päättyy, numeroa ei voi syötää mihinkään. Telian myymälästä ei apua löytynyt. Jumi on jatkunut jo muutaman päivän. vaihdoin eSIMmin normaaliin SIMkorttinn, jotta saisin varmenteen käyttöön.


 


PS. käyttämilläni tunnuksilla olen mobiilivarmenteen saanut aiemin käyttöön. 




Moikka @Jahola ja tervetuloa tänne Telia Yhteisöön!


 


Yleistä häiriötä Mobiilivarmenteen luomisessa ei ole tällä hetkellä. Kokeilitko tuota aktivointia jo täällä


Kannattaa myös tarkistaa, että kortti on tarpeeksi uusi. Tarvittaessa voit ottaa yhteyttä tekniseen asiakaspalveluumme häiriöilmoituksen jättämiseksi.


 


 

Kortti on uusi ja mobiilivarmennekelpoinen. 


@Jahola@  kirjoitti:

Kortti on uusi ja mobiilivarmennekelpoinen. 




Okei. Siinä tapauksessa suosittelen jättämään meidän tekniseen asiakaspalveluun tuon vikailmoituksen, niin he pääsevät tutkimaan asiaa tarkemmin!

Uusi SIM-kortti auttoi :smileyhappy:

Vastaa