Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Jahola
Uusi keskustelija
  • 8 custom-general.kudos
  • 22 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

mobiilivarmenteen käyttöönotto

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Telian mobiilivarmenteen käyttöönotto tökkii. tuoho nelinumeroiseen varmenteeseen pääsee, mutta ko. numeroon yritys päättyy, numeroa ei voi syötää mihinkään. Telian myymälästä ei apua löytynyt. Jumi on jatkunut jo muutaman päivän. vaihdoin eSIMmin normaaliin SIMkorttinn, jotta saisin varmenteen käyttöön.

 

PS. käyttämilläni tunnuksilla olen mobiilivarmenteen saanut aiemin käyttöön. 

4 vastausta
HannaSu
Telialainen
Telialainen
  • 127 custom-general.kudos
  • 561 custom-general.replies
  • 19 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Jahola@  kirjoitti:

Telian mobiilivarmenteen käyttöönotto tökkii. tuoho nelinumeroiseen varmenteeseen pääsee, mutta ko. numeroon yritys päättyy, numeroa ei voi syötää mihinkään. Telian myymälästä ei apua löytynyt. Jumi on jatkunut jo muutaman päivän. vaihdoin eSIMmin normaaliin SIMkorttinn, jotta saisin varmenteen käyttöön.

 

PS. käyttämilläni tunnuksilla olen mobiilivarmenteen saanut aiemin käyttöön. 


Moikka @Jahola ja tervetuloa tänne Telia Yhteisöön!

 

Yleistä häiriötä Mobiilivarmenteen luomisessa ei ole tällä hetkellä. Kokeilitko tuota aktivointia jo täällä

Kannattaa myös tarkistaa, että kortti on tarpeeksi uusi. Tarvittaessa voit ottaa yhteyttä tekniseen asiakaspalveluumme häiriöilmoituksen jättämiseksi.

 

 

Jahola
Uusi keskustelija
  • 8 custom-general.kudos
  • 22 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Kortti on uusi ja mobiilivarmennekelpoinen. 

HannaSu
Telialainen
Telialainen
  • 127 custom-general.kudos
  • 561 custom-general.replies
  • 19 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Jahola@  kirjoitti:

Kortti on uusi ja mobiilivarmennekelpoinen. 


Okei. Siinä tapauksessa suosittelen jättämään meidän tekniseen asiakaspalveluun tuon vikailmoituksen, niin he pääsevät tutkimaan asiaa tarkemmin!

Jahola
Uusi keskustelija
  • 8 custom-general.kudos
  • 22 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Uusi SIM-kortti auttoi Hymiö Onnellinen