Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Burmax
Uusi keskustelija
  • 3 custom-general.kudos
  • 16 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

numeronsiirto ja ensimmäinen lasku

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Telialle numeronsiirto 15.6.21. Kysyin tänään chatissa ensimmäisen laskun ajankohdasta ja mitä siinä laskutetaan. Asiakaspalvelija "Ella" katkaisi chatin kesken enkä päässyt enää chatin jonoon. tällain te siis kohtelette uusia asiakkaitanne ?😡
Ella vastasi kolmeen kertaan erikseen esittämääni kysymyksiin samoilla sanoilla mitä olin itse jo kysymyksissäni esittänyt. kirjoitti että numeronsiirto on tapahtunut 15.6. että laskutus tapahtuu tästä asti. Mutta sitähän en kysynytkään.
Ella kerkisi vielä ennen katkaisuaan kirjoittaan " 15.6 lähtien tuohon eräpäivään asti (27-30.6). Liittymäsi hinta on nyt 19,90e/kk joten oletettavasti tulee samalle laskulle kesä ja heinäkuu"
Jos olisin kerinnyt, niin olisin kysynyt miten tuo stemmaa siihen infoon mikä on kotisivuillanne että laskutus tapahtuu aina jälkikäteen ? ja jos laskussa, minkä eräpäivä on 27. - 30.6. laskutetaan myös heinäkuu, niin eikö se ole nimenomaan etukäteen ?

 

Lisäksi mainittuun eräpäivään on aikaa 10 päivää. laskun olisi pitänyt siis tulla jo vähintään neljä päivää sitten, noudattaakseen  laskutus- ja maksuehtoa.
Luultavasti Ella huomasi virheensä ja siksi katkaisi koko chatin. Olisitte säilyttänyt silmissäni luotettavuuden ihan aluksi kun olisi hänkin myöntänyt että oli erehtynyt. tämä on vastaavanlainen asia, jos Telialta olisi isketty luuri korvaan, kun chat keskustelu suljetaan kesken kaiken.

Kotisivuillanne on virheellistä tietoa laskutusmuodoista. vielä pari viikkoa sitten 4.6. kun liittymän ja numeronsiirron tilasin, kysyttiin laskutusvaihtoehtoina sähköpostilaskutusta, minkä olisin halunnutkin valita.  Ellan mukaan tämä sähköpostilaskutus muoto teiltä lopetettiin juuri pari viikkoa sitten. Eli palvelu tai tuotehan on silloin virheellinen, kun se on myyty virheellisin perustein.

Ella kysyi sähköpostiosoitettani, puhelinnumeroani ja kotiosoitettani chatissa vaikka olin kirjautunut. ja sähköpostiahan te ette kuulemma missään tilanteessa edes käytä, koska oma Teliaan tulleista laskuistakin tulee (jos tulee ) tieto vain tekstiviestillä. Minua palvelisi kuitenkin paljon paremmin sähköposti.

Kotisivuillanne on tieto vielä sähköpostilaskutusmuodosta, joten korjaisitte tuon tiedon virheellisenä.
verkossa on kyllä nähtävillä Laskutuskaudet ja eräpäivät 2021, mutta koska en tiedä laskutusryhmääni, niin näistä en pysty tietoa lukemaan.
Ellakin sitten kirjoitti että "Sinulle ei ole vielä lasku muodostunut niin joudun sen etsimään taustajärjestelmästä mikä laskutusryhmä siellä on." 😁😁
Hänelle ei siis vieläkään valjennut kysymykseni peruste. jos olisin saanut ensimmäisen laskuni, niin olisin itsekin tiennyt laskutusryhmäni ja sen perusteella kotisivuillanne olevasta laskutuskausista etsiä eräpäivätiedot.
Hän oli lähes yhtä avulias kun käytössänne olevat robottivastaukset. Onko täällä lukutaitoisempia asiakaspalvelijoita.

Liittymähän on toistaiseksi voimassa oleva, eli jos en saa vastausta pariin päivään. yksinkertaiseen kysymykseen. niin voin aina lähteä takaisin sinne mistä tulinkin. Ei tupata jos ei tykätä.

 

 

 



23 vastausta
Burmax
Uusi keskustelija
  • 3 custom-general.kudos
  • 16 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

No ei todellakaan enää kiinnostaa miten teillä on tapana toimia ja miten mutta ei teillä kyllä missään neuvomassannekaan paikassa ole asiantuntemusta eikä asiakaspalvelua. vaikka täällä Telia Yhteisössä olisikin pelkkää hiekkalaatikkoleikkiä.
Olen ottanut yhteyttä omien sivujen kautta Tukeen asiakaspalveluun ja neuvomanne mukaan myös chattiin toisenkin kerran. Eikä mitään.

Sanotte: "Tarkempi selvitys onnistuu vain asiakaspalvelun kanssa"
No kun ei ole onnistunut. Olen kaksi päivää sitten kysellyt asiaa ensin sieltä. Eli tukeen omien sivujen kautta. Ei ole noteerattu.
Sitten chatissa 20.6. ei ole osattu sanoa ja lyötiin chatti kiinni. hyviin tapoihin olisi kuulunut, mikäli olisi ollut teknisestä asiasta kysymys, ottaa vaikka puhelin kauniiseen käteen ja ilmoittaa. tai sähköpostitse kirjoittaa että yhteys on chatissa katkennut teknisen häiriön vuoksi. (jaa niin mutta ettehän te osanneet sähköpostia käyttää). Tuskin siis myöskään puhelinta.
Teidän kehotuksestanne yritin siis chat yhteyttä uudelleen 21.6. eli eilen. No alta nyt sitten näette miten sekin nyt sitten onnistui.

Tässä sitten chat keskustelu, kun ette näytä uskovan.

Ja tämän jälkeen te vielä kehotitte ottaa uudelleen chatin kautta yhteyttä, että varmaan sieltä voidaan auttaa. ja asiakaspalveluun. molempia on yritetty siis kaksi kertaa. ja molemmilla kerroilla meni yhtä pieleen.

Tarjoan tämän teille oppimismateriaalina. Että miten meni niinkun omasta mielestänne.

Ja näiden jälkeen hyvästi.

 

  • Chat Keskustelu Telia Ella  20.06.2021

Telialle numeronsiirto 15.6.2021. Haluaisin tietää ensimmäisen laskuni saapumispäivän ja eräpäivän. ja tietysti summan eli laskutetaanko kahden kuukauden kuukausimaksut. Tietääkseni minulle lähetetään lasku sähköpostitse. niin ainakin toivoisin. en löytänyt tarvitsemiani tietoja laskutuskausista koska en tiedä laskutusryhmääni.
20:28 RR

Moikka, kiva kun otit yhteyttä! Saanko alkuun sun kotiosoitteen, sähköpostin ja puhelinnumeron niin katsotaan 🙂
20:29 Telia Ella

Luulin että kun olen kirjautunut, niin ne tiedot näkyvät automaattisesti. Kotiosoite on xxxxxx, sähköposti xxxx@xxxx.xxx ja puhelinnumero #####
20:30 RR

Pieni hetki 🙂
20:32 Telia Ella

Sinulla menevät nyt laskut minun teliaan. Meillä ei ole käytössä spostilaskutusta. Saat ilmoituksen saapuneesta laskusta tekstiviestillä ilmoittamaasi yhteyspuhelinnumeroon. Laskut löydät ja maksat kätevästi kirjautumalla osoitteessa telia.fi/kirjaudu tai ottamalla käyttöön Minun Telia ‑sovelluksen.
20:33 Telia Ella

Odotas katson vielä tuon minä päivämääränä suunnileen lasku tulee.
20:33 Telia Ella

teidän infossa laskutuksessa kyllä lukee että myös sähköpostilaskutus ( + e-lasku, mitä en koskaan käytä) on mahdollinen....
20:34 RR

Sähköpostilaskutus ei ole mahdollinen, se meni pois pari kk sitten.
20:34 Telia Ella

saisinko myös sen tiedon mitä siihen ensimmäiseen laskuun tulee. eli laskutetaanko tämä kesäkuu sekä heinäkuun kuukausimaksut
20:34 RR

E lasku on myös toinen vaihtoehto.
20:35 Telia Ella

Päivittäkää sitten taas ne tietonne laskutuksesta myös verkkoon, kiitos
20:35 RR

sanoin, jos huomasitte lukea, että e-laskua en koskaan käytä.
20:35 RR

Siinä tapauksessa ainoa vaihtoehto on tuo laskut minun teliaan.
20:36 Telia Ella

mitä te sitten sähköpostiosoitteella ollenkaan teette, jos siihen ei tule laskua, eikä edes tietoa koska se on oma palvelussa.
20:36 RR

Kyllä jotkin tiedotteet/päivitykset tulevat perille spostitse.
20:37 Telia Ella

Esimerkiksi sopimusta tehdessä tai liittymää päivittäessä.
20:37 Telia Ella

juu ymmärsin että ainoa vaihtoehto on laskut minun teliaan. mutta kysymys on siitä että verkkosivuillanne on väärä vanha tieto sähköpostilaskutuksen mahdollisuudesta. tästä sähköpostilaskutuksesta kysyttiin myös kun tilasin numeronsiirron ja tilasin liittymän.
20:37 RR

Ei ole tullut sopimuksia kaikkia sopimusta tehdessäni. ainoastaan tilausvahvistus. muut tiedotteen olivat täällä minun teliassa. myös vuodelta 2013. niitäkään en ollut aikaisemmin edes nänyt
20:39 RR

Siitä en sitten valitettavasti osaa sanoa. Tullut näköjään väärää informaatiota.
20:39 Telia Ella

niin taas. korjatkaa asia, olkaa hyvä
20:39 RR

täällä verkossakin on väärä vanha info
20:39 RR

se on verrattavissa palvelun virheelliseen myyntiin, kun annetaan väärää tietoa
20:40 RR

Siellä on tullut spostiin sopimustiivistelmä ja tilausvahvistus.
20:40 Telia Ella

Voit täyttää reklamaation tässä osoitteessa: https://www.telia.fi/asiakastuki/lomakkeet/yhteydenottopyynto
20:40 Telia Ella

Kirjoitat siihen asian yksityiskohtaisesti ja teihin otetaan yhteyttä asiaan liittyen.
20:40 Telia Ella

kysymys on edelleen laskutuksesta. saisinko vastauksen alkuperäiseen kysymykseeni. linkkejä osaan täältä kyllä lukea. kysymys oli että koska lasku tulee ja mitä siinä ekassa laskussa laskutetaan. kun en tiedä laskutusryhmääni. niin tuosta laskutuskausista ei ole mitään hyötyä, mikä verkossa on nähtävillä
20:41 RR

teidän reklamaatiot kyllä tiedetään. onko vaikea viedä yksinkertaista asiaa eteenpäin. että se joka vastaa verkosta, niin tarkastaa asioiden paikkansa pitävyyden.
20:42 RR

Juu kyllä hetki pieni.
20:42 Telia Ella

Itsehän en pysty asiaa välittämään eteenpäin valitettavasti. Reklamaatiot kyllä otetaan huomioon, jos sen tuota kautta täyttää.
20:43 Telia Ella

no tämän melkein arvasin. pitääkö laskutusasiaakin kysyä siis reklamoinnin kautta
20:44 RR

Sanoin että pieni hetki menee.
20:45 Telia Ella

Sinulle ei ole vielä lasku muodostunut niin joudun sen etsimään taustajärjestelmästä mikä laskutusryhmä siellä on.
20:45 RR

Hetki
20:45 Telia Ella

minulla on kyllä aikaa tässä huomisaamuun.
20:45 RR

Eli laskutusryhmäsi on nyt niin että lasku tulee suunnilleen n. 4-5 päivä kuun alussa ja eräpäivä on 27-30 päivä.
20:48 Telia Ella

jos olisi lasku muodostunut niin näkisin sen toki itsekin. tässä olen kolme tai neljä kertaa sanonut että koska en ole saanut ensimmäistäkään laskua niin en tiedä mihin laskutusryhmään kuulun ja verkossa on laskutuskausiin perustuvat eräpäivät 2021. osaisin muuten toki tiedon sieltä etsiä. sitten se summa mitä siihen laskutukseen tulee, on niin epämääräisesti selitetty että siitä ei ota erkkikään selvää
20:48 RR

Eli noina päivämäärinä pitäisi tulla mitä laitoin tuossa.
20:49 Telia Ella

laskutuksestakin siellä sanotaan sähköpostilaskutuksen ollessa kyseessä niin vähimmäislaskutus raja on eri. mutta eihän teillä olekaan tätä laskutusmuotoa
20:49 RR

kiitos. ja summa. pitääkö jokainen asia tässä moneen kertaan lypsää. eli tarkkaa summaa ei tiedä kukaan, mutta tuleeko siihen kesä- ja heinäkuun kuukausimaksut.
20:50 RR

uluttaja-asiakkaiden sähköisillä laskuilla laskutusraja on 10 €.
20:50 Telia Ella

Etsin tässä juuri sitä. Hetki pieni.
20:51 Telia Ella

sähköpostilaskua ei ole. itse niin sanoitte. jos tällä tarkoittaa e-laskua, niin miksi tämän pitää esittää niin vaikeasti. miksi ei sanota vain e-lasku jos ainoastaan tämä on ainoa sähköisen laskutuksen muoto
20:52 RR

Liittymä on ollut aktiivisena 15.6. asti, joten siitä lähtien alkaa laskutus.
20:54 Telia Ella

toki sen tiedän. itse niin sanoin ihan ekassa viestissäni että numeronsiirto tapahtui 15.6..
20:54 RR

Kysymys kuului että laskutetaanko ensimmäisessä laskutuksessa sekä kesäkuun että heinäkuun kuukausimaksut
20:55 RR

15.6 lähtien tuohon eräpäivään asti (27-30.6). Liittymäsi hinta on nyt 19,90e/kk joten oletettavasti tulee samalle laskulle kesä ja heinäkuun.
20:56 Telia Ella

  • Telia Ella on sulkenut Chatin 20:57

 

  • chat keskustelu 21.6.2021 Telia Kim

eilen jo kyselin täältä ja tänään Telia Yhteisöltä ja Telian asiakaspalvelijoilta, mutta toivottavasti nyt kun olen esittänyt kysymykseni lähes kymmenkunta kertaa ainakin kolmeen eri paikkaan, saan vastauksen mikä olisi oikeaa tietoa eikä ristiriidassa muiden vastauksien tai olettamuksien kanssa.
17:44 RR

eli tilasin liittymän ja numeronsiirron Telialta 4.6.2021 ja liittymä avattiin 15.6.21. Mutta haluaisin tietää mihin laskutusryhmään kuulun. Milloin tulee ensimmäinen lasku ja milloin on eräpäivä, miltä ajalta ja summa noin.
17:45 RR

tästä on nyt kolme tai neljää eri variaatiota.
17:45 RR

matkapuhelimen Minun Telia -sovelluksessa ei ole tietystikään vielä €:n kohdalla mitään kun ensimmäistäkään laskua ei ole muodostunut, mutta siinä vasemmalla puolella olevasta kännykän kuvasta aukeaa tämän päiväinen saldo mikä on 22,91 ja siellä on ilmoitus että saldo on ajalta: 12.7.2021 - 21.6.2021. ja että laskutuskausi päättyisi 16.8.2021.
17:48 RR

Minulla on Rajaton 200M -liittymä, minkä kuukausihinta 19,90 e. sitten avausmaksu 5 e tulee lisäksi. Käyttömaksuja tai muita maksuja ei ole. Mistä tuo tämän päiväinen saldo koostuu ?
17:49 RR

Moikka,Kuinka voin auttaa?
17:51 Telia Kim

jos ette tänään iske chattia kiinni niin kun eilinen Ella teki
17:51 RR

kysymykset on yllä
17:51 RR

joo, pieni hetki, minä tarkistan ja pahoittelut. meillä ollut chatissa vikatilanne eilen että ne on mennyt katki automaattisesti.
17:52 Telia Kim

pieni hetki
17:52 Telia Kim

ei kelpaa selitykseksi. tuota vikatilannetta on selitelty. mutta chatissa luki selkeästi että Ella on sulkenut chatin.
17:55 RR

joten selitykset sikseen
17:55 RR

tämä sisältää vain kk maksun ja avausmaksun. kun lasku tulee ja siinä on jotain epäselvää, ottakaa uudestaan yhteys meihin.
17:55 Telia Kim

hekinen
17:56 RR

22,91 e ”vain kk maksu ja avausmaksu”. kk maksu on 19,90 e ja avausmaksu, niinkun kirjoitin on 5,00 e. minun suppealla matikalla se tekis 24,90 e
17:57 RR

joudunko nyt tässäkin joka kysymyksen esittää kuinka monta kertaa ja lypsämään vastauksen niihin.
17:57 RR

kyllä, olette oikeassa. mutta minulla ei järjestelmä tällä hetkellä kerro että sielä olisi mitään maksuja muita kuin kk maksu liittymälle sekä avaus maksu. eli tässä kohtaa, odotellaan laskua ja katsotaan sitten onko se väärin
17:58 Telia Kim

mikä on laskutusryhmäni, laskun muodostumispäivä, päivämäärä ja eräpäivä. ja miltä ajalta lasku muodostuu
17:58 RR

no voi pyhä jysäys teidän kanssanne. jos on väärä lasku niin te vastaatte sitten siitä. on se kumma kun asiakkaat joutuu tarkastelemaan teidän töitänne ja huomauttamaan ”jos on väärin”
17:59 RR

en ihmettele enää yhtään että te ette tiedä asiakkaillenne sanoa edes laskun muodostumisaikaa, tai eräpäivää. kun senkin pitää sitten vain katsoa ja korjata ” on väärin”

18:00 RR

vielä toistaiseksi ei mikään ole laskulla väärin. siitä syystä olemme uudestaan yhteydessä kun olette saaneet laskun. Kiitos ja hyvää päivän jatkoa 🙂
18:00 Telia Kim

itseasiassa. nyt taisi löytyä missä se näyttää väärin. eli liittymällänne on sovittu alennus 19,90€ kyllä
18:01 Telia Kim

Telia Yhteisöltä ja Telian asiakaspalvelija sanoi että täällä osattaisiin auttaa kun näette minun tietoni

18:01 RR

no niinhän minä sanoin että kuukausimaksu on 19,90 e.
18:02 RR

mutta alennus ei näy omilla sivuilla vielä. tämä ei tietenkään ole oikein ja ongelmaa korjataan.
18:02 Telia Kim

ja kun ei näy alennus niin sitä paremmalla syyllä tuo saldo 22,91 on väärin
18:03 RR

joo niin on, näen kuitenkin että kk maksu on 19,90€ eli ei hätää siitä
18:03 Telia Kim

kun tuo kuukausimaksu olisi ilman alennusta paljon isompi

18:03 RR

tottakai.
18:04 Telia Kim

 niin. Mikä siis on vastaus kysymykseen (kolmannen kerran kysyn tätä nyt eilisen tusinan kerran lisäksi). mikä on minun LASKUTUSRYHMÄNI. ja tulevan laskun laskutuskausi, päivämäärä ja eräpäivä. kiitos jos vastaisitte tähän
18:05 RR

tuo vika saldossa ei ole vain siitä että ei ole huomioinut kuukausialennusta.
18:06 RR

nykyinen laskutusjakso päättyy 11.07.2021
18:07 Telia Kim

eli silloin eräpäivä laskulle tulee olemaan heinäkuun lopussa kaikkea väliltä 28.07-02.08 väliltä
18:07 Telia Kim

kännyn sovelluksessa lukee että se päättyy 16.8. ja eilin chatin perusteella sanottiin että laskutuskausi päättyy noin 4, päivä...
18:07 RR

sitä tarkaa eräpäivää en vielä näe
18:08  Telia Kim

laskutusryhmän perusteella laskuilla on tarkat eräpäivät. En siis millään saa tietää laskutusrymääni.
18:08 RR

ikävä kyllä ei ennen kuin ensimmäinen lasku on muodostunut
18:08 Telia Kim

no sittenhän näen sen itsekin. kiitos tyhjästä
18:09 RR

 

(pätee ihan yleisesti koko Teliaa)

 

Onnee vaan valitsemallanne tiellä. Ja vain kunnianloukkaus syytteen pelko estää sanomasta ääneen sen mitä  teistä ja tästä kaikesta ajattelen.

Selittelyiden tarve vaan korostaa sitä että tiedätte mokanneenne. minun kohdallani viimeisen kerran. On meinaan kokeiltu viimeksi viime vuoden maaliskuussa edellisen kerran. Ja sitä aikaisemmin 2013. 
Eiköhän tämä sitten lopullisesti riitä. mikään ei ole muuttunut.

TeroRe
Yhteisömanageri
Yhteisömanageri
  • 5513 custom-general.kudos
  • 5123 custom-general.replies
  • 44 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Burmax  kirjoitti:

Tässä sitten chat keskustelu, kun ette näytä uskovan.

Ja tämän jälkeen te vielä kehotitte ottaa uudelleen chatin kautta yhteyttä, että varmaan sieltä voidaan auttaa. ja asiakaspalveluun. molempia on yritetty siis kaksi kertaa. ja molemmilla kerroilla meni yhtä pieleen.

Tarjoan tämän teille oppimismateriaalina. Että miten meni niinkun omasta mielestänne.

Ja näiden jälkeen hyvästi.


Kiitos paljon, näiden perusteella pääsemme jäljille ja voimme käydä asian läpi asianomaisten kanssa. Olet turhautunut ja vihainen, ymmärrän. Tästä keskustelusta oli kuitenkin hyötyä, toit epäkohdan esille. Kiitos siitä.

Tero, Yhteisömanageri

Jos kommentti ratkaisi ongelmasi paina "Hyväksy ratkaisuksi" | Paina tykkää, jos pidit kommentista

Kuluttaja-asiakkaat: Apua ongelmatilanteisiin

Yritysasiakkaat: Apua ongelmatilanteisiin

Häiriötiedotteet ja -kartat 

Minun Telia -sovellus palveluiden hallinnointiin

 Telia 5G lähettiläät

Haluatko tietää ja oppia laitteista lisää 

Burmax
Uusi keskustelija
  • 3 custom-general.kudos
  • 16 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@TeroRe@  kirjoitti:

Kiitos paljon, näiden perusteella pääsemme jäljille ja voimme käydä asian läpi asianomaisten kanssa. Olet turhautunut ja vihainen, ymmärrän. Tästä keskustelusta oli kuitenkin hyötyä, toit epäkohdan esille. Kiitos siitä


On sitten ainoa asia minkä olette ymmärtäneet.
Toivottavasti olisi muutakin hyötyä kun että toin epäkohdan esille. .
.. Se että tietää epäkohdat ei hyödytä vaan epäkohdat pitäisi myös korjata.
tästäkään tuskin ole asiakkaille siis myöhemminkään mitään apua.

Täältä Omayhteisöstäkään ei näköjään pääse pois, kun tunnaria ei pysty poistaa. mulla ei ole teille enää mitään asiaa.

TeroRe
Yhteisömanageri
Yhteisömanageri
  • 5513 custom-general.kudos
  • 5123 custom-general.replies
  • 44 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Burmax  kirjoitti:

On sitten ainoa asia minkä olette ymmärtäneet.

Toivottavasti olisi muutakin hyötyä kun että toin epäkohdan esille. ... Se että tietää epäkohdat ei hyödytä vaan epäkohdat pitäisi myös korjata.
tästäkään tuskin ole asiakkaille siis myöhemminkään mitään apua.

Sitä juuri tarkoitin, vaikka en erikseen maininnut. Pyrimme siis myös korjaamaan esille nousseet epäkohdat.

 


@Burmax@  kirjoitti:
Täältä Omayhteisöstäkään ei näköjään pääse pois, kun tunnaria ei pysty poistaa. mulla ei ole teille enää mitään asiaa.

Täältä löytyy ohjeet https://yhteiso.telia.fi/t5/help/faqpage/title/Lopetus

Tero, Yhteisömanageri

Jos kommentti ratkaisi ongelmasi paina "Hyväksy ratkaisuksi" | Paina tykkää, jos pidit kommentista

Kuluttaja-asiakkaat: Apua ongelmatilanteisiin

Yritysasiakkaat: Apua ongelmatilanteisiin

Häiriötiedotteet ja -kartat 

Minun Telia -sovellus palveluiden hallinnointiin

 Telia 5G lähettiläät

Haluatko tietää ja oppia laitteista lisää