Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Rippeli00_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 4 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

"Sinulla ei ole käyttöoikeutta" virhettä pukkaa.

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Eli kun yritän yhteyttä huawei b593 reitittimen kautta, saan aina saman virheen. Aivan sama yritänkö yhteyttä piuhalla tai wlanilla. Puhelimella samainen sim-kortti kyllä pelaa ja saa yhteyden, nytkö tuo purkki sitten kyykähti...? Vai olisko jollakin joku kikka kolmonen? Alkuperäiset asetukset palautettu jo kertaalleen eikä mitään...
1 vastaus
TapaniV_
Telialainen
Telialainen
  • 2 custom-general.kudos
  • 767 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei Rippeli00!

Kiitos viestistäsi. Antamiesi tietojen perusteella on vaikea varmuudella sanoa, mistä kuvaamasi tilanne johtuu. Viestisi mukaan olet jo resetoinut Huawei B593 -laitteesi, mutta tästä ei ole ollut apua.

Kysyykö Huawein laitteessa oleva SIM-kortti PIN-koodia, kun olet käyttänyt korttia puhelimessasi? Mikäli PIN-koodia kysytään, voit ottaa PIN-koodikyselyn pois päältä puhelimesi asetuksista, kun Huawein laitteen SIM-kortti on puhelimessasi. Tämän jälkeen laitat SIM-kortin takaisin Huawein laitteeseesi ja testaat yhteyden toimivuutta.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Tämän osion uusimmat keskustelut